"Don't bother mama."
Satu amaran diletakkan dihadapan pintu. Tergamam Eryna dan Mashi bila lalu depan pintu bilik ibu mereka. Nak masuk pun tak boleh. Raya tak bagi walaupun Raya ada sekali. Sampai merajuk Mashi waktu tu sebab rindu mama dia.
"Kenapa mommy sorok mama?" Tanya Eryna hairan. Dia kasihan dekat Mashi yang dah dua hari monyok saja muka dia. Dengan tenang Raya selak majalah diatas peha dia yang disilang.
"...you know how's mama right? I'm giving her a life lesson."
"What kind of life lesson? Grounded?"
"Something like that." Raya tutup majalah, fokus kepada anaknya. "Mama rasa kamu dah cukup besar untuk belajar yang orang dewasa pun ada perangai kanak-kanak diorang."
Eryna ketawa. Rasa comel pula cerita macamni. "Saya tahu, haha. Mommy pun lebih kurang je."
"Apa je perangai mommy?"
"Ingat saya tak tahu? Mommy cepat gelabah."
Raya senyum. Dia mencium dahi anaknya dan diusap kepalanya. "...tu semua orang ada."
"Mana ada. Eryna okey je kawal gelabah."
"Yeke?"
"Ye. Nak kena ajar si Mashi tu. Dia kuat nangis. Manja sangat. Dia dengan mama pun manja sebenarnya. Betul ke sebelum ni dia kena cabul dengan mak dia sendiri?"
"Takdelah cabul. More to...sexual exposed. Mama terang-terangan beritahu Mashi kerja dia siap jadi maid pula bersihkan bilik. Kasihan tengok si Mashi tu."
"...kasihannya."
"Masa mommy first time jumpa Mashi, dia kata dia tengah tunggu mama dia kat luar. Pukul berapa eh masa tu? 2-4 pagi macamtulah."
"Hm."
"Jaga dia elok-elok okay? I'm trusting you for Mashi. You're older. Nak sangat ada adik kan?" Raya mengelus rambut Eryna lembut dan sekali lagi menciumnya namun kalini di kepala. Eryna angguk kepala. Dia nak sangat ada adik, dia kenalah jaga.
"...okay."
"Mommy nak pergi tengok mama." Raya berdiri. Dia jalan naik tangga menuju ke tingkat atas. Pintu bilik dibuka hanya dalam saiz kecil sebelum dia tutup semula dan kunci. Elvina yang sedang baring meniarap atas katil sedang tidur terjaga.
"...Raya."
"Awal tidur." Raya buka bajunya. Dia mahu buka sport bra yang dia pakai. Lepas buka, dia pakai semula t-shirt dan tukar seluar panjang dia dengan seluar pendek.
"Ngantuk. Tak tahu nak buat apa dah. Bosan betul tengok handphone."
"Dah macam pkp." Raya baring dibelakang Elvina dan peluk tubuhnya erat, menarik Elvina lebih rapat dan dalam. "...tapi I nak you. You can't sleep now."
"Sumpah wey ngantuk wey..." Elvina mengeluh. Namun Raya tetap mengusap tangannya dan mencium lehernya dengan penuh ghairah. Elvina pandang rendah dekat Raya. Sebab Raya hentak dia ganas sangat dah macam lelaki lah dia penat sangat harini.
"You nak lelaki kan? Handle eh?"
"Raya, please. Bagi I rehat. I tak larat."
"Lepastu you nak lelaki 30 hari? Hm? Lelaki 3 hari? Layan I pun you tak laray. Kalau I kurung you 30 hari dalam bilik dengan seorang lelaki yang you tak kenal, what will you think happen after that? You larat nak layan dia 30 hari straight? I takkan letak lelaki sama sebab taknak diorang mati pucuk tapi you larat nak layan diorang?"
"Are you threatening me?"
"Yes." Raya genggam erat belakang tapak tangan Elvina.
"Ah, I nak juga lelaki! Nak lelaki!"
"Okey tapi layan I dulu okey?"
"Erm."
"I'll make sure you'll never forget about me 'till your death, sayang."
*************
"Jangan bising." Bisik Raya. Dia dah kangkang kan Elvina dan dudukkan dia dekat celah kangkang. Jarinya menggentel puting Elvina dengan laju sambil jilat dan cium telinga dia. "...so cute. Kenapa tahan suara?""Diamlah." Elvina berkerut, menggenggam cadar katil. Dia kena tampar tadi sebab jerit kuat sangat. Ini dah pusingan ke-5. Dah 3 jam. Elvina sumpah rasa nak pengsan dah tapi Raya masih nak teruskan. Lelaki pun takde stamina macamni!
"Comel." Raya senyum sini, merapatkan pipinya ke pipi Elvina dan berhenti bila kaki Elvina dah menggigil. Elvina dah penat sangat-sangat. Baru je Elvina nak relak, dia terbangun sebab kaki dia kejang.
"ADOI!! RAYA, NI SEMUA SALAH YOU! ADUH, SAKIT! RAYA!!"
"Sabar." Raya merangkak ke kaki Elvina lalu dipicit kaki Elvina lembut. Kakinya diluruskan dan Elvina mula menangis teresak-esak dek kakinya yang kejang. "Feels better?"
Elvina angguk perlahan. "Dahlah...Raya...please, I'm begging."
"I'll stop for now tapi jangan lupa. Kita ada baki lagi 5 hari."
"Elvina...I hate you so much."
"Bukan you ke yang setuju?"
"Tapi..."
"You can't handle for 2 days straight?" Raya menunjukkan wajah simpati. Wajah yang menyindir. Elvina berdecit.
"I- I can! It's just..."
"Let me change the plan. Sebab you ketagih gila dengan seks, then let me add the rules. I akan bagi 2 orang dekat you setiap 3 hari. How? They can do whatever they want and you need to obey them."
"RAYA!"
"Awww~ you don't want to? Should I stop then? Everything? Should I not give you any men?"
"Put me."
"Hm?"
"...give me that 2 men tomorrow. Kalau I boleh handle diorang selama 3 hari, I akan minta diorang stay dengan I selama 30 hari. Lepastu... I'll give you a reward for 60 days."
"This is fun." Raya memicit kuat kaki Elvina namun Elvina terlalu penat nak mengaduh. Dia hanya mampu memejamkan mata dan akhirnya rebah ke tilam. Dia tak tahulah sama ada ini kerja gila atau tidak. Nak layan diorang selama 90 hari berturut-turut macam...
"Okey. We'll go with that."
YOU ARE READING
Rebuild Love ✅
Storie d'amoreMashi ada seorang ibu yang sangat teruk. Dia akan bawa balik seorang lelaki dan lelaki akan bertukar-tukar hampir setiap minggu. Dia juga tidak malu bawa Mashi kedalam bilik dan akan cakap kotor dengan kekasihnya selamba. Ibunya juga akan mengajakny...