Bölüm 19

54 10 21
                                    

Kendimi geri ittirmeye çalışdım ama bırakmadı.Belimden tutarak kendini bana daha da bastırdı.Erkekliğini hiss etmemle gözlerimi açtım.Daha da bastırınca bu defa inledim.Kendimi zar zor ondan uzaklaştırarak lavaboya girdim.İyi bir duşu hak etmişdim.

"İstersen gele bilirim sevgilim"

"Yok yok kalsın kendim kendime yeterim"

Arkamdan gülünce  duşa girdim.Şarkı söyleyerek üzerime bornoz geçirerek çıktım.Kaya odadan çıkmıştı her halde bizimkilerin yanına gitmişti.Üzerime crop ve altına uygun bir şey giyerek aşağı indim.Aren elini Elanın omzuna atmış bir birlerini gözleriyle yiyorlardı.Kaya beni görünce yaalndan dudak büzdü.

"Bak bak şu akılsızın sevgilisi yanında ama benim yokk"

Ben de koşarak yanına oturdum.O da elini belime koyarak yanağımdan öptü.

"Aaa böyle durucak mıyız ya?Bir şeyler yapalım enişte planınız falan yok mu sizin?"

"Aslında baldız sana bir şey söylemem lazım.Gelsene bi"

Elayla gittiklerinde biz arkalarından baka kaldık.Ne karıştırıyorlardı acaba?

"Yengee biz kaldık yaaa tek başımıza"

"Üzülme yengesinin balı öğreniriz elbet.Bakalım abin ne karıştırıyor"

Ben telefonu elime alarak instangrama girdim.Bence bir kaç fotoğraf paylaşmak lazımdı.Hemen bir fotoğraf buldum.Hemen bildirimler gelmeye başladı.

Hemen bildirimler gelmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@Filiz Akdemir:💫💥

444_Ateşş kız yaa..

    
                     @ 546_ Lan Kayanın sevgilisi değil mi bu?

321-Hanımefendi tanışmak istiyorum sizinle.

 

     Ela kılıç_Kankamın güzelliği şaka mı?

Aren Korkmaz-Yenge abim görmesin haa..

Bildirimler hayla geliyordu.Paylaştığım an 900.000 takipçiye ulaştım.Kaya ve Ela
yanımıza geldiler.Elanın yüzünde güller açıyordu.Kaya bir az sinirliydi galiba.

"Filiz sen niye böyle fotoğraf koyuyorsun.İt var sapık var.O ne kiyafetdi öyle?Yok tanışayımmış da bilmem ne"

"Ama sevgilimm ben de fotoğraf koymak istedim ne var bunda"

Masum bakışlar attığımda bana kafasını salladı.

"Hadi kankim alış verişe gidiyoruz kaç zamandır beraber gitmiyoruz"

"Nerden çıktı bu hem siz ne konuştunuz?"

"Yok yaaa havalar sıcak ya ondan"

İnanmadım bakışı atarak kabul ettim.Kiyafet almam şarttı.

Akıllı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin