Beraber aşağıya inmiştik ve film izliyorduk. Film romantik filmdi ama +18 gibiydi.. bazı sahneler cidden beni utandırıyordu. Telefonuma bir an bildirim sesi gelmişti ve ikimizde telefonuma odaklanmıştık. Mesaj Joo adlı çocuktan gelmişti. Yani arkadaşımdı ama benimle yavrumlu, bebeğimli konuşurdu. Sasuke telefonumu eline aldı ve mesaj atan kişiye baktı. Daha sonra bana sinirli bir şekilde baktı.
Sasuke:Kim bu orospu çocuğu?
Şaşırarak Sasuke'ye bakmıştım.
Sakura:A-arkadaşım.. yani bana böyle seslenir..
Sasuke:Bu bizim karşı sınıftaki çocuk değil mi? ne ara tanıştınız lan siz?
Sakura:Partide.. benimle sohbet ediyordu sen kızlarla eğlenirken.
Sasuke homurdanmıştı. Ve telefonun şifresini sormuştu. Şifreyi açtığımda hızlıca mesaj kısmına girdi ve çocuğu kaydetme şeklime baktı ve kendininkinede baktı. Sasuke'yi "sasuke" diye o çocuğu ise "Joo delisi" diye kaydetmiştim. Çocuk komikti ve tatlıydı. Sasuke daha fazla sinirlendi ve hemen çocuğun numarasını engelledi. Kendisini ise "Sasukem💗" diye kaydetti paşam. Hızlıca telefonumu elinden aldım.
Sakura:Napıyorsun sen be
Sasuke:Hatanı düzeltiyorum Sakura.
Sakura:Telefonumdan kafana göre istediğin kişiyi engelliyemezsin sen!
Sasuke:O zaman neden burdasın. Onun yanında olsana!
Sakura:Gerizekalı mısın Sasuke! seni sevdiğim için burdayım ve o sadece arkadaşım boşuna kıskanma.
Sasuke:Sikicem arkadaşını şimdi amk Joo kim ya! anca kızları aldatır durur.
Sakura:Sende zorbanın tekisin ona bakılırsa aynısınız!
Sasuke bana şaşırarak ve üzülerek bakmıştı. Birşey demeden elini belimden çekti. Telefonumu bana geri verdi ve koltuktan kalkıp üst kata odasına çıktı. APTAL SAKURA NEDEN ÖYLE DİYORSUN! onu çok üzdüm sanırım.. yanına gitsem.. bilmiyorum.. yanlış birşey deyip beni kırar ve sonra bundan dolayı pişman olursa yine kendini üzer. Onun kaydettiği gibi bu sefer Sasuke'yi "Sasukemm💞💗" diye kaydetmiştim. Joo hâlâ engelli duruyordu. 15-20 dakka sonra odasına gidip yavaşça girdiğimde Sasuke'yi balkonda sigara içerken görmüştüm. Üzgün ve dalgın duruyordu. Kendimi fark ettirmeden odasına girdim ve yavaşça arkasından yaklaşarak sarıldım.
Sakura:Affet beni.. öyle demek istemedim.. Sasukem..
Bana birşey dememişti ama gözyaşlarım t-shirtinin üzerine düşünce bana hızlıca döndü ve soğuk bakışlarla elindeki sigara çöpünü yere attı. Sıcacık, sigara kokan ama kendi kokusu hiç gitmeyen eliyle yanağımı okşadı. İçim huzurlu dolarcasına gözlerimi mutlulukla kapattım. Bana yakınlaştı ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.
Sakura:Affettin mi..
Sasuke:Affettim.
Beni belimden tutarak içeriye soktu ve tekrardan içeriye gittik. Telefon ekranı açık kalmıştı. Kendi ismini görünce gülümsedi ve kafamı okşadı. Daha sonra telefonu bir köşeye attım ve battaniyenin içine girerek filmimizi izlemeye devam ettik.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SasuSaku Smut
RomanceOkulun zorba çocuğu olan Sasuke acaba Sakura ile tanışınca neler olucak??