Küçük gelinler

154 3 4
                                    

4 arkadaş vardır. Eylül,Tuğçe,Eda,Mira küçük yaşlarında evlenmeye çalışırken yolculuğa çıkarlar bu yolculuk Sırasında kaybolmuşlardır. Onarı kurtaran sadece 4 kişi vardır. Bu dört kişi Yaman Mert doruk ve Burak.

Herkes herkesi 18 senedir tanıyordu.ama kızlar kaçmak istiyorlardı. kızlar güle oynaya yolculuğa çıktılar. Uzun yolculuk yapacaktılar. Ankara'dan Izmire gidiyorlardı. Kızlar yanlış yollardan giderek kayboldular. Anneleri kaçtıklarını fark ettikten sonra hemen erkekleri ayağa kaldırmışlar ve kızları bulmalarını söylemiş. Kızlar erkeklere her zaman Izmire gitmek istiyoruz dedikleri için erkekler toplanıp İzmir yoluna koyuldular. Kızlar kayboldukları fark ettikten sonra geldikleri yoldan geri yollarına koyuldular. Erkekler kızları bulmaya çok uzaklaşmışlardı. Herkesin hayali çok farklıydı.

*************. Bir süre sonra
Erkekler kızları bulmuşlardı. Erkekler kızları Ankara'ya gelmelerini istiyorlarşardı. Ve zorla da götüreceklerdi. Ama kızlar maalesef ikna olmuyorlardı. Kızlar erkeklere oyun oynuyorlardı "sizde bizle gelin" gibi sözler söylüyorlardı Erkekler de kızların laflarına inanıp izmire doğru yola koyuldular.
************** 8 saat sonra
Sekiz saat sonra Izmire varmışlardı. Otelleri de hazırdı hemen otellerine yerleşip uzanmışlardı.

Kızlar Öbürü gün ev bakmaya çıkmalarıdı. Çok güzel bir ev tutup orada bir süreliğine kalacaklardı. Erkekler Uyandığında kızlar bu haberi hemen haber vermişlerdi. Kızlar sizde kendinize ev bakın diye söyleyip odadan ayrılmışlardı. Otelden çıkışlarını yapan kızlar eve Doğdu yola koyuldular. Erkekler de hemen ev bakıp tutmuşlardı.

Kızlar ev alışverişi, erkekler ev alışverişi derken 2 gün böyle geçmişti. 2-3 gün sonra herkesin düzeni oturmuştu. Ve Güzelce yaşamaya başlamışlardı. Herkes iş bulup çalışmaya başlamışlardı. Herkes Parasını kazanıyorlardı.

Bir süre sonra anneleri de bu duruma alışmışlardı.

Bir süre sonra kızlar düşünmüş
Serenay: kızlar biz niye buraya geldik evlenmek için
Eylül: evet serenay Haklısın

Diye bir Konuşma olmuştu kızların hepsi düşünmüş ve erkeklerle konuşmuş "bsi evlenmek istiyoruz"
Erkekler şok olmuşlardı ve bir süre bu durumu düşünüp evlenme teklifi etmişlerdi. Kızlar düşünmeden "evet" demişlerdi.
*************** 2 yıl sonra
Serenay❤️Yaman
Eylül ❤️Mert
Eda❤️Doruk
Tuğçe❤️Burak

Herkes mutluluktan ölüyordu. Evlenmek için yavaş yavaş hazırlıklar başlamışlardı

Bu durumu ailelere haber verince şok olmuşlardı hatta bazı aileler küşmüşlerdi ama yine de evlenecektiler. Davetiyeler, gelinlikler,düğün salonları, ve herşeyleri hazırdı. Düğüne dün Günlerini sayıyorlardı.

Ailelere tabi ki davetiyeler göndermişlerdi.

Düğün günü gelmeden önce kızlar KINA gecesi yapmışlardı. KINA geceleri süper geçmişlerdi ama maalesef bazılarının aileleri yoktu diye daha da üzgün dü. KINA gecesi bitmişti. Kızlar yorgunluktan ölüyordular.

Düğün günü gelmişti. Herkes aynı gün yapacaktılar. Kızlar mutluluktan ölüyordular. Ve o an gelmişti sırayla çıkıp evlenmiştiler.... Mutlu Mesut yaşamaya başlamıştılar.

*******3 yıl sonra
Herkesi kısa kısa anlatmak istiyorum.
Yaman ve Mira Aşkı sonsuz bir aşktı herkes onları örnek alırlardı. Aşkları hiç bitmemişti olaylar hep onları bulmuştu ama her zaman kendilerine ve aşklarına inanmıştılar. Yıpranmamışılar. Küçük iki tane kızları olmuştu. Beste ve damla anneleri gibi güzeldiler... Bu küçük iki tane kız yaman Mira Aşkın'ı devam ettirecektiler..
Mert Eylül Aşkı ise her zaman ki gibi komik ve eğlenceli bir Aşktır. Onlar Mira yaman Aşkı gibi çok yıpranmamışlardı. Sadece Mert'in işinden dolayı Mert Eylül'e vakit ayırmıyor diye kavga etmişlerdi ama iki gün sonda barışmışlardı. Onlarındı bir erkek bir tane de kız çocukları olmuştu. Kaan ve Gamze iki KARDEŞin çok iyi anlaştığı söylenemez ama Büyüyünce araları düzelir diye tahmin ediyor.
Tuğçe ve Burak Aşkı süper gidiyordu hiç kavga etmemiştiler. Arada sırada burağın çapkınlık
yapmıyor değildi. Tuğçe bunu anlayınca hemen kıvırırdı. Onların herkes gibi çocukları olmuyordu. Tuğçenin küçükken beyninden olduğu ameliyattan dolayı çocukları olmuyordu. Ama Tuğçe ve Burak buna olumlu yönde bakıyordular. Ama aşkları her zaman aynıydı hatta artıyordu. Birbirlerini çok seviyordular.
Eda ve ve doruk aşkı Anlatılacak gibi değildi çünkü birbirlerini dinlerler dertlerini anlatıp çözüm bulurlardı. Süper ötesi bir aşkları vardır. Üç tane çocukları olmuştu iki kız bir erkek. Begüm duygu ve Yaşar çok iyi anlaşıyordular. Hayatları süper gidiyordu.

Herkesin aileleri herkesi affetmiştiler uzun bir süreden sonra görüşmüştüler.

Evet herkesin hayatı çok güzel,mutlu, eğlenceli,komik gidiyordu. Aşklarına tutulan aşkları hiçbir zaman bitmeyen koca bir aileydiler.......

MUTLU SON ❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük gelinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin