Gözlerimi açtığımda ablamın sadece kendisinin kullandığı bir odası var oradaydım uyandığımı gören ablam hemen yanıma koştu çok korkmuştu belli gözlerinden.
Y: Ablacım iyi misin hastaneye gidelim mi.?
Yerimde doğruldum oturur bir pozisyona geldim konuşmaya başladım.
''İyiyim ablam merak etme hasta olacağım herhalde ondan kaynaklı merak etme yani.''
Y: Emin misin gidelim bak istersen.?
''Eminim iyiyim ben merak etme.''
Odaya baktığımda Feride Aslan da vardı ablam ve o başka kimse yoktu tabi beni yine bir heyecan bastı terlemeye başladım.
Y: Ablacım iyi olduğuna emin misin bak terledin bir anda gidelim işte.
''İyiyim abla kusura bakmayın sizde Feride hanım benim yüzümden çekim aksadı.''
Utana utana konuştum yanima gelmeye başladı yaklaşma işte kadın seni görünce zaten bu hale geliyorum ben. Tam dibimde durdu.
F: Tatlı çekim o kadar önemli değil senin sağlığın önemli ablanın dediği gibi iyi hissetmiyorsan hastaneye götürelim seni.
Ne demişti o götürelim mi lafın gelişi demiştir ya o mu benle hastaneye gelecek of ne saçmalıyorum ben ya hemen silkelendim ve ayağa kalktım keşke kalkmasaydım Feride ile yüzümüz çok yakındı tabi başım dururmu dönmeye başladı tam düşücektim Feride tuttu beni yüzlerimi çok yakındı beni dikkatlice koltuğa geri oturttu.
Y: Ablacım gidiyoruz hastaneye itiraz etmek yok.
Ablama döndüm çok kararlıydı ama bende gitmek istemiyorum hastanelere karşı fobim vardı benim duramazdım içeride.
''abla bir anda kalktığım için başım döndü iyiyim ve lütfen artık çekimlere geçebilir miyiz.''
Ablam ikna olmak istemiyordu ama kusura bakmasın hastaneye giremediğimi o da biliyor evet şu an korkudan unutmuş olabilir ama gidemem işte ne uzattım ya bu sefer daha dikkatli kalktım Feride ile ablama baktım bana dikkatli bir şekilde bakıyorlardı tekrardan iyiyim dedim odadan çıktım onlarda peşimden geldi daha iyiydim ama kalbim hala çok hızlı atıyordu nasıl biticekti bu zaman bilmiyorum bunu işte hazırlıklar tamamlandı Feride ve dizi partneri Gökhan kıyafetlerini giyindi alana geçti bende hemen peşlerinden geçtim kıyafetlerin düzeltilmesi gereken yerlerini düzelttim etrafı kontrol ettim düzenliydi herşey ablama döndüm hazır olduğunu söyledim çekimler başladı gözlerimi alamıyordum Feride den çok güzel bir kadındı uzun zamandır oyunculuk yapıyordu ve ben hep onu izlerdim ama ilk defa böyle olduğumu görüyorum ama neden böyle oluyorum bilmiyorum.
ablam çekime devam ederken ben de telefonu elime aldım dm baya dolmuştu kontrol ederken reklam için biri mesaj atmış ben normalde bunu sevdiğim için yapıyordum ama para kazanma olayı hoşuma gitmişti reklam verilmesini istediği sayfaya girdim bir kaç kontrol yaptım 220 takipçisi var ve gerçekten uğraşıyor sayfasını büyütmek için bu da söz sayfasıydı hoşuma gitti dm den yazdım.
''Merhaba normalde ben bu sayfayı para kazanmak için değil zaman geçirmek için açtım ama eğerki gerçekten sende uğraşmak istiyorum kendimi büyütmek istiyorum dersen yardımcı olurum.''
Anında döndü sayfanın adı da sevdaa.kusum
sevda.kusum : Geri dönüş yapıcağınızı açıkca düşünmedim ama çok mutlu oldum evet ben hesabımı büyütmek ve geliştirmek isiyorum sizden istediğim 1 gün boyunca sayfanızda benim profilimin durması ne kadar ücret isterseniz vermeye çalışırım.
''Tabi ücrete gelirsek eğer 100 TL uygun mu senin için''
sevdaa.kusum : Çok az söylemediniz mi sizce de.
''Evet az ama ben para için yapmıyorum normalde de reklam yapmazdım ama içimden geldi.''
sevdaa.kusum : Çok teşekkür ederim gerçekten.
Biraz daha konuştuk kız sayfasını hazırlamış bana attı iban attım ücreti aldım ve sayfamda paylaştım evet 100 TL birşey değil ama olsun bu parayı burada biriktiricem. Ne kadar telefona dalmışsam ablam seslenmiş ama duymamışım yanıma geldiğinde fark ettim.
Y: Kızım sabahtan beri çağırıyorum ne yapıyorsun da bu kadar daldın.
''Hiç ne yapayım instagram da dolaşıyordum ne oldu.''
Y : Yeni kıyafetler giyindi bir de sence bu arkaya ne olsa daha güzel olur.?
Bir etrafı kolaçan ettim ve aklıma gelen fikirle hemen işe koyuldum en fazla 10 dakika sürdü daha sonra ablama gösterdim ve çok beğendi hemen çekimler devam etti zaten sondu.
Aradan yarım saat geçti Feride ve Gökhan kendi kıyafetlerini giyindi yanımıza geldi.
F: Her şey için teşekkür ederim Yeliz çok güzel bir çekim oldu.
G: Bencede çok güzel oldu teşekkürler.
Y: Ne demek işim bu.
F: Bu arada sana da teşekkür ederim Meltem sende iyi hazırlıyorsun işin bu değil anladığım kadarıyla ama profesyonel gibi çalışıyorsun yardımların için teşekkür ederim tekrardan ve unutmadan sorayım iyi misin şimdi.?
''Rica ederim daha iyiyim eve gidince dinlenirim daha da iyi olurum düşünceniz için teşekkür ederim.''
İkmizde birbirimize güldük ellerimizi selamlamak için uzattığımızda ellerim deli gibi titriyordu bunu fark etmemesi imkansız dı ama inşallah anlamazdı nedenini.Salak Meltem nedeni neydi ki yanlış anlasın kadın Allah'ım ya. Gökhan da teşekkür etti ve gittiler arkasından sadece bakakaldım.Çok güzel bir kadındı çok hoş,nazık birisi.Ablamın dürtmesi ile ona döndüm.
Elinde para bana uzatıyordu.
Y: Al bakalım bu da senin hakkın teşekkür ederim yardımın için balım.
''Abla gerek yok adı üstünde yardım.''
Y: Saçmalama al beni sinirlendirme.''
Almak zorunda kaldım parayı saydığımda 500 TL olduğunu fark ettim hemen hesabıma yatırıcaktım hesabımdaki paraya ellemiyecektim orda biriksin. Ablamla hazırlandık ve çıktı ne gündü öyle herhalde ölücem sandım bir ara.
HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN YANLIŞIM VARSA KUSRUMA BAKMAYIN.:)