Uzaktan ambulans sesleri duyuluyordu. Etrafında insanlar toplanmıştı. Yüzüne biri ardı ardına tokatlar atıyordu. Gözlerini iyice açtı ve yüzünü tokatlayan adama baktı. Beyaz az saçlı ve bıyıklı bir adamdı. Bir kız sesi duydu " Uyandı, uyandı ." diyordu. Duyduğu sesler boğuk geliyordu. Kelimeleri tam anlayamıyordu. Ambulans gelmişti . Muhammedi ambulansa bindirdiler ve hastaneye götürdüler.
Muhammed bir saat sonra kendine tamamen gelmişti. Hemşire yanına geldi ve refakatçisinin olup olmadığını sordu.. Muhammed cevap veremedi. Kimi arayabilirdi ki? Kimsesi yoktu. Amcasının işleri çok yoğundu ayrıca para daha önemliydi. Annesi ve babası yoktu. Yalnızlık ilk defa bu kadar canını yakmıştı. Kalbi sızladı ve gözleri doldu.
O sırada yan tarafından bir ses geldi "Muhammed." Yan tarafındaki perde çekilmişti. Amcasını gördü. Onu düşünüp mü gelmişti? Amcası gerçekten onu seviyor olmalıydı . Amcasının arkasında birisi sedyede yatıyordu. Aynı evde yaşadıkları insanlardan birisiydi. Amcası o adam için mi gelmişti yoksa? Muhammed hayal kırıklığına uğradı. " Senin burada ne işin var ? Onca işimin arasında bir de seninle mi uğraşacağım ? Zaten bu adam gitmiş dayak yemiş . Masrafları çıktı başıma. Bak Muhammed , amcan olduğumu kimseye söyleme belki senden para almazlar." Muhammed cevap vermedi , veremedi.
O sırada acilde bir bağırış koptu. Bu ses tanıdık geliyordu.
" Nerede lan o adam ?" diye bağırıyordu birisi. Muhammed sedyede doğruldu . Bu ses Umay'a aitti. Umay içeri girdi ve bir anda yan tarafında yatan adama saldırdı. Etraftaki insanlar Umay'ı tutmaya çalışsa da başarılı olamamışlardı . En sonunda içeriye polisler girdi ve Umay'ı tuttular. Umay sakinleşmişti. O esnada Muhammed'in amcasını polisler götürürken sedyede oturan Muhammed'i gördü Umay. Göz göze geldiler .Umay,Muhammedi yara bere içinde görünce kalbi acıdı. "Muhammed , ne oldu sana? " diyerek Muhammed'in yanına çöktü. Muhammed'in gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. "Sorun yok , sadece ufak bir kaza ." dedi Muhammed. Umay , Muhammed'in yüzündeki yaralara dokunarak "Olur mu öyle şey sana bunu kim yaptı?" diye sordu Umay. Muhammed, Umay'ın elini tutup yüzünden uzaklaştırdı. Hala Umay'a sinirliydi. Umay , Muhammedin bu hareketiyle bozguna uğramıştı.
"Muhammed , sana öyle şeyler söylemeseydim okuldan çıkıp gitmeyecektin ve başına bunlar gelmeyecekti. Özür dilerim. "dedi Umay, Muhammed'in elini tutarak. Daha bu sabah yara bandı yapıştırdığı elini okşadı.
Muhammed'in siniri yavaşça geçmeye başlamıştı. "Senin suçun yok. Üzme kendini ." dedi. Umay, birden Muhammed'in boynuna sarıldı ve Muhammed'in barut kokusunu içine çekti. Neden barut kokuyordu ki?
1 Hafta Sonra
Muhammed yattığı yerden doğruldu. 1 haftadır okula gitmiyordu. Evdeki çığlık seslerine uyanmıştı. Başta umursamadı çünkü böyle şeyler neredeyse her gün olurdu ve alışkındı ama yengesinin çığlık sesleri yükselince ayağa kalktı.
"Verdin mi diyorum sana?"
" Vermedim ."
" Verdin biliyorum. "
" Ya neden inanmıyorsun bana?" "Yalan söyleme gördüm ."
" Nerede gördün?"
"Sen uyurken bana meşaj geliyor ."Muhammed o sırada kapı eşiğinde olanları izliyordu. Amcası yengesini yerde sürüklemeye başladı. Evdeki herkes yengesine iğrenerek bakıyordu. Yengesinin 2 çocuğu duvar kenarına sinmişler, şoktan ağlayamıyorlardı bile. Amcası yengesini bırakmış eşyalarını yüzüne çarpmaya başlamıştı. "Al bunları da defol oros*u ." dedi amcası. Yengesi ağlayarak çocuklarını aldı ve gitti.
Muhammed şok olmuştu. Onlarla aynı evde kalan adamlardan birine dönüp " Ne oldu?" diye sordu. Adam "هذه المرأة حاولت التحرش بي" (Beni taciz etmeye çalıştı bu kadın.) Muhammed inanmamıştı. Yengesi böyle bir kadın değildi. O sadece onlara yemek yapardı ve çocuklarıyla ilgilenirdi.
Akşam olmuştu ve herkesin karnı gurulduyordu. Açlıktan duramıyorlardı. Evde yemek yapacak biri olmadığı içindi tüm bunlar. Dışarda yemek yemeği düşündüklerinde de amcası izin vermiyordu. Gidecek parayı düşünüyordu her zaman olduğu gibi. Açlıkla uyumaya çalıştı Muhammed.
Sabah bir kadın sesiyle uyandı . Yengesi geri mi gelmişti? Heyecanla ve merakla odadan çıktı. Mutfakta sarışın bir kadın masayı kuruyordu. Bu kim ? diye düşündü Muhammed. O sırada amcası kadının beline sarıldı.
Kadın sinirle arkasını döndü ve " 3 aylık oldu. Ne zaman evleneceğiz?"dedi.Muhammed duydukları ile şok olmuştu. Amcası ne zamandır yengesini aldatıyordu?
Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür ve mizah amaçla yazılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ülkücü Sevdim
HumorBomba gibi bir hikaye okumaya hazır mısınız? O zaman sıkı tutunun bu hikaye patlıyor. "Ne dinliyorsun Muhammed" diyerek geldi Umay Daha yeni tartışmadan çıkmıştı. Muhammed gülümsedi, ne dediğini anlamamıştı. Umay , Muhammedin kulaklığından gelen ses...