Ablamla eve geldik yorulmuştum annemi öpüp odama çıktım bugün benim için zor bir gündü neden böyle olduğunu hala anlamış değilim korkutuyor bu duygu beni sanki birisi beni bir yere çekiyor oradan bir daha kurtulamayacakmışım gibi geliyor. Yolda ablama anneme bayılma olayını söyleme dedim kadın boş yere telaş edecek yani ilk başta itiraz etti ama zor da olsa ikna ettim.Telefonu elime aldığımda yeni takip edenlere baktım aralarında Ferideyi göreceğim aklımın ucuna bile gelmezdi mavi tik vardı gerek hesabı yani heyecanlanmıştım yanlış görüyorum sandım ama 2 kere çıktım hesaptan tekrar girdim hala orada duruyordu yine bir söz geldi aklıma hemen yazdım.
''Seninle birlikte sadece deniz kenarında uzanıp gökyüzünü izlemek en büyük hayalim.''
Hemen paylaştım bu sefer mesaj geldi reklamını yaptığım kişi yazmıştı mesajı açtım.
sevdaa.kusum : Merhaba size ne kadar teşekkür etsem az sizin sayenizde 4 saat içerisinde 1000 den fazla takipçi geldi beğenilerim arttı o kadar mutluyum ki anlatamam.
''Ne demek rica ederim ne de olsa sen bunun için para verdin bana.''
sevdaa.kusum : Evet para verdim ama 100 TL hiçbir şey değil bu para peki size bir şey soracağım.
Benimle bu reklam olayı için çalışır mısınız sık olmasa da arada paylaşım yapsanız ücret karşılığında kendimi geliştirmeyi çok istiyorum da.
''Tabi neden olmasın ama şimdiden söyleyeyim 100 TL den fazla para almam.''
sevdaa.kusum : Sizi zorlayamam açıkçası bu benim de işime gelir yalan yok yani kafe de çalışıyorum haftalık 600 TL alıyorum bana da para kalmış oluyor.
''Tamam o zaman anlaştık.''
Biraz daha yazıştıktan sonra paylaşımlara baktım Feride en son attığımı beğenmişti çok heyecanlanmıştım neden böyle oluyor gerçekten anlamıyorum mutluyum heyecanlıyım.
Aradan biraz zaman geçti ablam odama girdi.
Y : Ablacım yemek hazır hadi gel
Birlikte yemeğe indik güle eylene yemek yedik sofrayı toplayıp bulaşıkları halledip salona geçtik.Ben yine telefona odaklanmışken annemin çağırmasıyla onlara döndüm.
Ş: Meltem doğruyu söyle biri mi var kızım.
''Ne alaka anne.''
Ş: Telefonuna bakıyorsun sürekli hiç ilgilenmiyorsun bizle varsa biri söyle sana kızacak değiliz.
''Hayır annecim yok tabikide kimse olsa valla söylerim.''
Y: Anne olsa söyler Meltem bize o konuda merak etme ama bu kız evde kalır benden söylemesi.
Ş : Bak onu doğru dedin evde kalır bunun birisiyle bir ilişki kurması çok zor.
İkisi de bana gülmeye başladı ne alaka yani benim ilişkim olamaz mı şimdi.Sinirle onlara döndüm.
''Ne alak şimdi benim ilişkim olamaz mı kimseyle.''
Y: Şu ana kadar kimseyi duymadık hayatında ya da vardı da söylemedin he ablacım.?
''Ya ne alaka hiç ilişkim olmadı diye olmaz mı ne evde kalması ya.''
Bu sefer Samet atladı olaya ergen.
S: Abla valla benim bile şu ana kadar 4 tane sevgilim oldu sende hiç duymadık.
Ş : Haklı çocuk yani bakma bize sinirli sinirli.
Arkamdan aldığım yastığı Samet in tam kafasına isabet ettirdim.
S: Ya abla ne yapıyorsun çocuk musun.
''Kes konuşma ergen benim de canımı sıkma sizde benim canımı sıkmayın ben gidiyorum.''
Ş : Nereye gidiyorsun annecim.
''Yatıcam ben yorgunum yarında sınavım var.''
Odama girdim kafam çok karışık ben bu bölümü istiyorum ama bu işte çalışmak istiyor muyum bir yandan diyorum acaba ablamın orada mı çalışsam ne yapıcağımı gerçekten bilmiyorum.
düşüncelere dalmışken uyuya kalmışım sabah uyandığımda evde ses yoktu banyoda işlerimi halledip salona geçtim kimse yoktu telefonu elime aldım mesaj vardı.
Annem : Kızım ablanla ben sabah çıktık işimiz var Samet okulda biliyorsun dikkat et birşey olursa ara ve bugün ablanın orada fotoğraf için gelen bir ünlü varmış stüdyo da çantasını unutmuş ablan da onu eve getirmiş bugün almaya gelicek verirsin haberin olsun.
Tamam yazdım kahvaltı için kendime bir şeyler hazırladım bir şeyler yedikten sonra duşa girdim rahatlamıştım üstüme kısa şort giyindim üstümde südyen vardı o sıra kapı çaldı aşağıya indim kapıyı açmak için kapıyı açmamla karşımda Ferideyi görmem bir oldu sanki beynimden vurulmuşa döndüm başım dönmeye başladı sonra bir anda aklıma südyenle olduğum geldi bir kendime bir Ferideye baktım ne yapıcağımı şaşırdım kendimi de iyi hissetmiyordum gözlerim kararmaya başladı dengem gitmeye başladı yere düşmemle bilincim kapandı.
HERKESE MERHABA ÜST ÜSTE ATMAYA ÇALIŞIYORUM HİKAYELERİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ ELİMDEN GELDİĞİ KADAR YAZIYORUM LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN YANLIŞIM OLDUYSA KUSURA BAKMAYIN.:)