Kakashi ve Sasuke , Takım 10'un yanına gitmeye başlar.
Sasuke'den :
Kakashi sensei beni takım 10'un çalışmasını izlemek için buraya getirtmişti. Başta bu fikir bana sıkıcı gelse de daha sonra aklıma rakiplerimin yeteneklerini görüp chunin sınavında ona göre bir strateji belirleyecebileceğim gelmişti. Özellikle Shikamaru'nun yeteneklerimi iyi analiz etmem gerekiyordu. Çünkü benim burada dikkat etmem gereken kişi kendisiydi.
Kakashi sensei ile beraber Takım 10'un yanına gittik. Ancak Asuma sensei hariç hepsi bizi gördüklerinde daha doğrusu beni gördüklerinde yüzleri düşmüştü.
Asuma sensei gülümseyerek "Sizi buraya hangi rüzgar attı Kakashi ?" diye sordu.
Kakashi sensei "Sasuke'ye takım olmanın önemini anlatmak için buraya getirdim." dedi.
Asuma sensei "Buraya getirmekle iyi yapmışsın. Sonuçta Konaha'nın en iyi uyum içerisinde çalışan takımı bende diyebilirim." dedi.
Kakashi sensei "Bunu biliyorum. Bu yüzden sizin çalışmanızı izlesek bir sorun olur mu ?" diye sordu.
Shikamaru net bir şekilde "Evet , olur." dedi. Shikamaru'nun bu söylediği üzere bütün gözler onun üzerinde toplanmıştı.
Kakashi sensei "Sorun ne Shikamaru ?" diye sordu.
Shikamaru "Sasuke , bizim chunin sınavında karşılaşacağımız güçlü bir rakibimiz. Böylesine güçlü bir rakibimize yeteneklerimizi önceden göstermek aptallık olur." dedi. Kakashi senseinin dediği gibi Shikamaru olayları hızlıca kavrayabiliyordu.
Asuma sensei gururlu bir gülümsemeyle "Bu konuda Shikamaru haklı Kakashi , Sasuke'nin benim öğrencilerimin yeteneklerini görmesi onun için büyük bir avantaj olur." dedi.
Kendimden emin bir şekilde "O halde size bir teklifim var." dedim. Bunun üzerine bütün dikkatleri üzerime çekmiştim.
Choji "Ne teklifi ?" diye sordu.
Yüksek sesle "SİZ HEPİNİZ BEN TEK !" dedim.
İno şaşırarak "Yani tek başına bizimle savaşmak mı istiyorsun ?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
Fiksi PenggemarAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...