Ik hoor de harde muziek al als ik een gebouw binnen loop. Het is erg warm binnen en iedereen staat tegen elkaar aan te dansen of drinkt bier. "Yo Deef!" Mijn gezicht gaat richting Diaz die met 2 drankjes mijn kant op komt. "Hier drink op." Zegt hij terwijl hij me een drankje aangeeft. Ik pak het aan en sla het in 1 keer achterover. Gelijk voel ik de sterke drank door m'n keel glijden. "Zo hoe is dat nou?" Vraagt Diaz als hij op m'n schouder klopt. Voordat ik kan antwoorden trekt hij me richting een groepje mensen. "Dit is Deef." Roept hij hard door de muziek heen. Gelijk kijken sommige meiden mij controlerend aan. "Zo Deefje wat dacht je van nog een drankje?" Zegt 1 van de meiden als ze me meeneemt naar de bar. "Is goed." Antwoord ik simpel.
"Hier schatje." Het meisje geeft me een glas met drank aan en gaat tegen me aanstaan als ik het drankje achter elkaar opdrink. Haar gezicht komt dichter bij mijn oren. Ik voel haar ademhaling als ze zegt "Kom, gaan we dansen." Ik zet het glas ergens op de bar neer en loop met haar mee. Als we midden op de dansvloer staan komt ze dicht tegen me aanstaan en begint te dansen. Ik voel hoe ook mijn voeten het ritme in de muziek vinden. "Jij kan goed dansen, ik denk dat je meer dingen wel goed kan." Ik hoor aan haar stem dat ze grijnst terwijl ze nog dichter tegen me aanleunt.
De muziek lijkt harder te klinken dan eerst. Ik kijk naar het wazige meisje voor me. "Ik ga nog iets te drinken bestellen babe." Fluister ik in haar oor voordat ik naar de bar ga. Ik sleep mezelf mee door allemaal mensen tot ik bij de bar uitkom. Ik doe m'n mond open om iets te zeggen, maar precies hetzelfde moment zet de barman een glas met drinken neer. Ik pak het aan en neem gelijk een slok. Weer voel ik hoe de alcohol m'n mond vult. Langzaam slik ik het drinken door. "Deef! Jongen!" Ik draai m'n hoofd in verschillende richtingen maar weet niet precies waar het geluid vandaan komt. Ik schrik als ik een hand op m'n schouder voel. Ik draai me om en zie Sem staan. "Yoooo duwde!" Zelf hoor ik hoe bezopen ik klink. "Wow, rustig aan he!" Achter hem staat een chick. "Wies die chick?" Vraag ik op het zelfde bezopen toontje als net. "Dit is Lida." Zegt hij met een vrolijke stem. "Yoow babe." Ik loop dichter naar haar toe en sla m'n handen onbewust rond haar middel. "Deef, hou godverdomme je handen thuis! Ze is mijn fucking vriendin! Zoek er zelf 1!" Sem slaat m'n handen los van Lida en duwt me naar achter. "Zo jij hebt wel genoeg gedronken voor vandaag." Hij pakt het glas uit m'n handen en zet het op de bar neer. Hij kijkt me nog eens streng aan en loopt samen met Lida de andere kant op.
"Deefje?" Ik draai me om en kijk naar het meisje dat naast me staat. "We kunnen nog naar mijn huis." Ze heeft een grijns op haar gezicht. "En jij was?" Ik kijk haar vaag aan. Wie is dat? Waar ben ik? "Sorry schat Deef moet mee met mij." Diaz staat opeens naast het meisje en duwt haar beetje opzij zodat hij me kan meenemen. Hij fluistert zachtjes iets tegen me. Ik versta het niet, ik hoor alleen het woord 'blowen'.
Als we het gebouw uitlopen adem ik gelijk heel diep in en uit. Alsof ik nog nooit zoveel zuurstof in 1 keer heb gehad. Mijn gehoor klinkt erg slecht, maar dat herstelt zich snel weer.
"Okay gast klaar om het ultieme te proberen?" Hoor ik Diaz zeggen. Ik ga met m'n vingers door z'n haar. "Gast? Dude? Wat doe je nou?" Hij slaat m'n hand weg. "Wij gaan een keer blowen." Ik negeer z'n opmerking en zit weer met m'n vingers door z'n haar. Hij haalt een soort van sigaret uit z'n zak. "Klaar voor?" Vraagt hij met een serieuze blik. "Waaat?" Mijn stem klinkt nog steeds erg bezopen. "Laat ook maar." Hij steekt de sigaret aan en blaast er een keer aan. "Hmm dit is nou wat ze 'good life' noemen." Kreunt hij zacht. Ik aai over z'n wang heen. "Jij doet altijd vaag als je dronken bent hea?" Hij kijkt me raar aan. Heeft hij het tegen mij? Ik kijk achter me, maar daar staat niemand. "Sukkel." Diaz tikt een keer tegen m'n hoofd aan.
"Hier jou beurt om te proberen." Hij duwt de sigaret mijn richting op. "Mij?" Ik kijk hem met een raar gezicht aan. "Nee de kerstman nu goed." Weer kijk ik hem raar aan. "Is het kerst dan?" "Godverdomme je bent irritant, hier." Diaz duwt de soort van sigaret in mijn handen. Ik zet hem op m'n mond en blaas erop. "Lekker hea?" Als ik de sigaret weer uit m'n mond haal, blaas ik eens diep uit waardoor een wolkje uit m'n mond komt. "Waaaauw." Zeg ik zachtjes tegen mezelf. "Deef?" Diaz duwt me een paar keer heen en weer. "Jaa?" Vraag ik op een zweverige toon. "Deef? Gaat het wel goed?!" Diaz kijkt met een bezorgde blik mijn kant op. "Fantastisch." Zeg ik net voordat ik terug richting het gebouw loop.
Als ik weer binnen kom voel ik me gelijk weer benauwd. "Deefje? Waar was je?" Het meisje pakt met bij m'n arm vast. "Ik miste je zo schat! Je ging toch mee met mij vannacht?" Vraagt ze op een spannende toon. "Eh denk het?" Mompel ik zacht. Ze komt met haar gezicht dichter bij dat van mij. Ik voel hoe haar lippen op die van mij komen. Ik ga met mijn tong langs haar onderlip waardoor ze haar mond opent. Ik verken met mijn tong haar mond, en zij doet hetzelfde bij mij. Na een tijdje laat ze me los. "Zo de rest is voor straks." Ze knipoogt even naar me. "Maar het is kerst." Zeg ik iets luider zodat ze het kan horen. "Kom maar mee, ik heb nog wel een cadeautje wat je kan uitpakken." Zegt ze met een grijns als ze me meeneemt.
~Melissaa❤
JE LEEST
Deef in Dronkenland
RomanceDeef Dallas heeft een heel gewoon leven maar gaat elke nacht uit en dan gebeuren de meest rare dingen... Sommige dingen zijn gebaseerd op real life maar sommige dingen zijn wel verzonnen ._. Made by Eliza and Melissa ❤ ©no copy plz ._.