Merhabalarrrr sizce yan ship hangi ship olsun?minsung, hyunlix, yoonmin
İyi okumalarr
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Taehyung konuşmak yerine susmaya karar vermişti, onun yerine ben konuşmaya başlamıştım.
"Ne gibi şeylerin farkına vardın taehyung?"
Belimdeki tutuşu gevşekleşmeye, neredeyse bırakma konumuna gelmişti."Sen beni kıskanıyorsun, Jungkook ama bu kıskançlık benim sinirimi bozuyor, elimde olan kızları bu kadar mı kıskanıyorsun?"
★★★☆☆☆★★★☆☆☆★★★☆☆
Jungkook duyduğu kelimeler ile neye
uğradığını şaşırmış bir biçimde taehyunga kahverengi gözlerini dikip bakmaya başlamıştı, ne dediğini biliyor mu bu diye aklından geçirmeye başlamış, derin düşüncelere dalmıştı kook."Ne saçmalıyorsun Taehyung, Nereden çıkardın bunları??"
Jungkook sinirlendiğini belli etmek için sesini daha fazla derinden çıkmasını istiyormuş gibi boğazını temizlemiş, cevap vermeye başlamıştı.
"Yaptığın her şey, söylediğin her şey birbirleri ile çelişiyor Jungkook sıkıldım artık senin bu saçma tavırlarından"
"Hangi tavırlarım taehyung, sana samimi olan tavırlarım mı?"
Jungkook gözlerini önündeki bedenden çekmeden konuşmaya devam ediyor,
resmen gözleri ile öldürmek ister gibi bakıyordu."Senden iyi olduğum için. Senden daha iyi bir fiziğe sahip olduğum için ve son olarak da tüm kızların ilgisinin bende olduğu için tüm bunlar zoruna gitti değil mi jungkook, desene doğruları?"
"Söylesene Jungkook! Haklısın desene yeter artık"
Jungkook resmen duyduklarına inanamıyor bir hale gelmişti, şuan önünde dikilen gencin söylediklerini dinleyerek neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Fakat anladığında kalbinin kırılmasına,
parçalara ayrılmasına engel olamamıştı."Öyle bir şey yok taehyung Ne zırvalıyorsun Sen??"
"Kes sesini jungkook, bizim arkadaşlığımızı senin bu tavırların mahvetti"
"Dur bi taehy-"
Demesine kalmadan önünde duran siyah saçlı ve esmer tenli olan çocuk, cümlesini tamamlasına izin vermemiş, jungkooku omuzlarından itip odadan çıkmak için adımlaya başlamıştı. Jungkook yaşadıklarına hala inanamıyordu, sevdiği çocuk bu düşünceleri nereden aklına getirip, doldurmuştu hiçbir fikri yoktu.
Bulunduğu odadan çıkıp kendi odasına doğru tam adımlayacaktı ki yan odadan gelen sesle olduğu yerde donmustu, yan odadan gelen tek ses taehyungun yayılan tatlı kıkırtısıydı ve bir kız sesi.
Jungkook, taehyungun odasının önüne doğru adımladığında artık her şeyi daha rahat duyabiliyordu, kapıda dikilip taehyunga kulak misafiri olmaya başlamıştı.
"Evet sevgilim, geleceğim yanına. Kızınca çok tatlı oluyorsun eunchae, yanına geldiğimde yanaklarını sıkmamam için bir sebep söylersin artık bana"
Jungkook, taehyungun telefonda konuştuğu kişinin eunchae olduğu gerçeğiyle yüzleşince gözlerinin dolmaya başladığını hissetmişti, kalbine gelen ağırlığın sebebi tekrar fazlası ile kendini belli ediyordu.
Eunchae, okuduğumuz okuldaki birçok erkekle çıkmış, üstelik bir de onlarla yatmıştı. Annesi, ünlü bir kozmetik markasının sahibi olduğundan bayağı yüklü bir kazanç sağlıyordu işinden. Ve bu da kızının işine geliyordu ki, annesinin adını kullanarak istediği kişiyi susturabiliyordu.
Tek endişem, eunchaenin taehyungta büyük yaralar açabilir olabileceğiydi.
Kim Taehyung, okulun gözde ve popüler çocuğu. Yakışıklılığıyla birçok insanın gözlerini kamaştırıyor, fakat sadece gözlerini kamaştırıyordu. Esmer teni, çekik gözleriydi her zaman en önde olan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beauté bruné | Taekook
FanfictionTaehyung: Bende öyle düşünmüştüm jeon jungkook:d Bundan sonra biz sadece birer iki yabancıyız, daha fazlası değil (Görüldü, 17.38)