E seara, prietenii nostrii au plecat, am ramas singuri acasa, Angi a plecat si ea. Cristian ma duce in camera, fusese o zi tare obositoare, vroiam doar sa ne odihnim.
-Te ajut sa te schimbi apoi ne vom baga la somn, ok?
-...tu sa ma schimbi?
- Da eu...nu sunt sotul tau?
-Esti dar...
-...dar ce?
- Imi e jena, mereu ma schimbat Angi!
- Nu mai vreau de azi sa se ocupe doar Angi de tine, vreau sa ma ocup si eu, sunt sotul tau si am dreptul de a te vedea dezbracata si in orice fel mai vrei, ok?
- Ihm...ok, daca tu asa vrei...
- Stiu ca niciodata noi nu am avut relatii intime, dar vor veni si ele la momentul potrivit, de asta sa fi sigura, acum nu cred ca e momentul, s-ar transforma in ceva oribil, vreau ca atunci cand o vom face sa fie ceva de neuitat, ceva foarte frumos.
- Ai dreptate aici, asta imi doresc si eu...
- Ok...ma bucur, nu vreau sa intelegi ca acum nu te doresc, te doresc si acum enorm, dar vreau sa fi si tu pregatita si impacata cu orice gand, vreau sa fi relaxata in preajma mea, acum esti incordata, iti e rusine, vad ca te-ai facut rosie ca focul. Relax, totul va fi bine....
Ely era rosie toata, intre timp el o schimba de hainele de zi in pijamale, apoi o pune in pat si o inveleste, dupa aceea se schimba si el tot in fata ei, pentru a scapa amandoi de complexitate.
- Cris!
-Da iubito!
-Imi e frica de ceea ce va urma!
- Sa nu iti fie! Eu sunt langa tine, gandeste-te ca totul va fi foarte bine!
-Bine Cris!
Ea se trage usor catre el, el se uita la ea in ochi si vede ca undeva in ochii ei se intrezareste o sclipire, ceva aparte, usor ea cauta buzele lui, el dandu-si seama de dorinta ei se intoarce catre ea si incepe a o saruta pasional, apoi cu o sete nemaivazuta.
-Te iubesc Ely!
- Si eu!
- Ma doresti?
- Da! Te doresc,vreau sa ma faci a ta in totalitate.
- Te voi face iubito...te voi face...
El, un baiat pasional si plin de dorinta, incepe si incet, incet ii da pijamalele jos, ea ramanand doar in lenjeria intima. Apoi usor se dezbraca si el si incepe a-i saruta senzual trupul fin, catifelat.
- Iubito asteptam asta din ziua nuntii! Iarta-ma daca te va durea un pic, dar apoi nu va mai conta, va fi pura placere!
- Te voi ierta iubitule! Fa-ma a ta!
Ea il simtea cat o dorea, ii simtea excitatia, il simtea cum usor usor incerca de a intra inauntrul ei, si o facea asa de fi si usor incat o inebunea de placere, mangaierile si sarutarile nu se mai opreau, iar deodata simti cum ceva a strapunso, scotand un mic tipat, iar el acoperindu-l cu sarutari pasionale.
-Ah! Ah iubito cat imi place ca te-am facut a mea, te iubesc frumoasa mea!
- Si mie imi place ca tu esti al meu...
- Ador sa te aud spunand asta, iubito spune-mi ca ma vrei!
- Te vreau iubitule, te vreau, iubeste-ma cu foc, iubeste-ma mereu....
Cristian si Ely faceau dragoste cu multa pasiune, el deasupra ei, ea se simtea in al noualea cer in bratele lui, simteau ca lumea e a lor, simteau ca de azi se iubesc mai mult in ciuda a tuturor intamplarilor, parca destinul lucrase intens pentru a-i aduce impreuna in acest fel. Cand intra in ea simtea si mai tare ca aceasta avea sa fie conexiunea perfecta, ce va ramane asa definitiv o viata intreaga.
- Iubito, imi place cand intru in tine si te simt asa de umeda si calda, ador sa fac dragoste cu tine, nu ma mai satur de tine, nu as vrea sa ma opresc deloc.
Ei dupa o lunga partida de dragoste se simtira obositi, intr-un final au adormit goi unul in bratele celuilalt sub cearceaful rosu fin. Era tarziu si obositi, iar timpul trecuse destul de repede....
CITEȘTI
Iubire invalida
عاطفيةO fata ramane invalida in urma unui accident de masina din cauza unui sofer beat, un baiat de bani gata care crede ca totul in lumea asta i se cuvine. Insa accidentul schimba atat viata fetei cat si viata baiatului. Oare fata va mai fi privita de to...