0.4

1.9K 215 155
                                    


oy ve yorum !!!
kitabı sevip bölüm istiyorsanız
ilgi göstermekten çekinmemelisiniz asklarım💖

***

jisung endişeli bir şekilde çorbayı karıştırırken eve normalde saat altıda gelmesi gereken ve telefonlarını açmayan kedisinin geldiğini saat dokuza gelirken kapı kulpunun çevrilme sesini duyduğu an anlarken mutfaktan seslendi.

"minho, geç kaldın."

istemsizce sert çıkan sesiyle tencerenin altını kapattığı gibi ellerini havluya silerken adımlarını hızlı bir şekilde hole yönlendirdi.

kedisinin onu umursamadan yatak odasına geçtiğini görürken gözlerini devirmesine engel olamadan odalarına doğru ilerlerken konuşmaya devam etti.

"telefonlarımı neden açmıyorsun? başına bir şey geldi diye- minho noldu?"

hemen dikkatini çeken şey kedisinin kaşındaki ve dudağında yarabantlarına eklenen kuru kanlar olurken elindeki havluyu atıp parmaklarını kedisinin yüzüne getirdi.

kurumuş kanın bıraktığı izlerde parmak uçlarını nazikçe gezdirirken incelediği kedisinin gözünün altındaki hafif morlukla endişesi artarken minho sahibinin bu korkmuş hali yüzünden suçlu hissederek gözlerini kaçırdı.

"telefonum kırıldı.özür dilerim."

"telefonu boşver, sana noldu?" jisung yeni aklına gelen şeyle geri çekilip kontrol etmek için minho'nun üstüne bakarken kirli ve kanla kaplı üst ve altını gördüğü gibi öyle duran kedisinin kıyafetlerini çıkardı hızlıca.

beklediğinin aksine çıplak tende hiçbir morluk göremezken rahatlayarak kedisine kollarını dolayıp sırtını okşadı.

"hazır yapmışken çamaşırımı da çıkarır mı? kuyruğum katlı durdukça acıyor da."

minho'nun huysuzlanışı jisungu güldürürken geri çekilerek kedisinin çamaşırını da çıkarıp onu tamamen çıplak bıraktığında siyah kuyruk hızlıca kendi beline dolandı.

"noldu sana? anlat bakayım."

sesini olabildiğince yumuşak tutmaya çalışarak konuşurken minho saçlarını ve ensesini okşamaya başlayan parmaklardan dolayı sahibinin sorusuna karşılık mayışık bir tavırla"jinnie kavgadaydı... ben de yardım ettim." dedi. "biraz yoruldum."

"jinnie de kim?"

"channie'nin yeni sevgilisi." minho başını eğerek kendisine sorgularcasına bakan sahibine sevimli olacak şekilde gülümsemeye çalıştı."kızdın mı bana çok?"

"kızdım tabi, çabuk kaynaşmışsın o jinnie ile herhalde? kavgalara girdiğine göre.."

jisung kedisinin sorusuna homurdanarak yanıt verip kedisine kıyafet çıkarmak için dolaba doğru yönelirken minho çıplak bir şekilde beklemekten utanarak yatağa oturup kuyruğuyla önündeki uzunluğunu kapatmaya çalışsa da pek başarılı olamadığını sahibinin gözlerinin hızlıca önünü bulduğu gibi kızarışıyla anlayabildi.

"jinnie mi ismi yoksa sen mi kısaltıyorsun? nasıl yakınlaştınız?"

sahibinin ısrarcı tavrı minho'nun kaşlarını çatmasına neden olsa da onu cevapsız bırakmadı."hyunjin aslında ismi. ben jinnie diyorum çünkü yüzü çok güzel ve bana hep yardımcı oluyor iş yerinde.o yüzden en sevdiğim arkadaşım."

kitty / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin