GİZEMLİ ADAM

1.2K 61 139
                                    

Bölümü atmakta geç kaldığım için üzgünüm.Wattpad'i kısa süreliğine silmem gerekti,kusuruma bakmayın:(

Bu tam bir düğüm bölümü olduğu için biraz uzun oldu.

Unutmayın düğüm varsa çözümde vardır.

Bölüm şarkısı:
Emre Aydın - Soğuk Odalar
Mabel Matiz - Aferin

...

-Flashback-

"Turn on the TV, slave boy."
(Televizyonu aç köle çocuk.)

Semih ikiletmeden yaptı ona söyleneni.

Açar açmaz sarı gözlü bir kaplanla göz göze geldi korkarak yerinde zıpladı ve hemen uzaklaştı ekrandan.Bir hayvan belgeseli vardı kanalda,kaplan Semih'e bakıyordu.

"Are you scared?"
(Korktun mu?)
George Connell küçük bir kahkaha attı,küçücük çocuğu tesiri altına almanın keyfi vardı üzerinde.

Semih cevap vermezse azarlanacağını biliyordu,yüzünü kaldırmadan mırıldandı.
"No tiger grandpa. "
(Hayır kaplan dede.) Korkak diye dalga geçmesinler diye hayır dedi,korkusunu yalanlarla kapattı.

"Raise your head.Look at the screen,slave."
(Kaldır kafanı ve ekrana bak köle.) Dalga geçseydi daha iyiydi,onu yine sınıyordu.

Semih kafasını kaldırdı fakat bu bir saniye sürdü,gözlerini tekrar ayakkabılarına indirdi.Eskiden çıplak olan ayaklarında parlak cilalı ruganlar vardı şimdi,çorabına işlenen Connell yazısını inceledi uzun uzun.

"Look into the eyes of the tiger,slave!"
(Kaplanın gözlerine bak köle!)

Semih alnından terler aka aka tekrar kaldırdı kafasını ve kaplanla göz göze geldi.On saniye sürmeden indirdi hemen,korkudan titriyordu çünkü o kaplan ona işkence eden Kaplan dedeyi anımsatıyordu.Arkasından gelen hışırtı sesini duyar duymaz ensesine soğuk bir el dokundu ve onu ekrana bakmaya zorladı.

"If you can just look at it for a minute, your stomach will be filled with hot food tonight, slave."
(Bir dakika boyunca bakabilirsen bu akşam miden sıcak yemekle dolar köle.)

Semih üç gün önce yediği bir dilim kuru ekmekle duruyordu,onuda yeni tanıştığı bir kız getirmişti gece.Saçları altın gibi parlayan bir kız...O kızın gözlerinin maviliğini hayal etti kafasını kaldırıp ekrandaki kaplana kitlenirken.Yemek lafını duyar duymaz korkusunu unutmuştu küçük çocuk.

Yanlış Kız(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin