Bölüm 20

55 8 27
                                    

Hepimiz dans ediyorduk.Kaya bir elini belime koymuştu.Diğer eliyle de elimi tutuyordu.Bir birimizle bakışıyorduk.Sanki gözlerimizle anlatıyorduk sevgimizi.

"Seni çokk seviyorum miniğim"

"Ben de seni seviyorum sevgilim.."

Elayla Arene baktığımdaysa onlarda aralarında konuşarak dans ediyorlardı.

Müzik bittiğinde ayrıldık.Ben elimdeki yüzüğe bakıyordum.Çok güzel zevki vardı acaba kendisi mi aldı?

"Sevgilim sana bir şey sorucam.Yüzüyü kendin mi aldın?"

"Yok ya Selinle aldım"

Selin mi?O kimdi?Aldatılıyor muydum?

"Selin kim Kaya ayrılırım bak senden"

"Şaka yaptım ya baldızımla aldım"

İçim rahatlamıştı.Kaya elime kırmızı buket vermişti.Yaa çiçekler çok güzeldi ama yaa...Bunu storyde paylaşmalıydım.

Arbaya doğru ireliledik.Elime telefonu aldım.Paylaşma vakti...

Filiz Kılıç:Evlilik teklifii💪🩷

               443_aaaaa Kaya teklif etmiş yaa

532..:Lan gitti kız yaaa..
Kaya Korkmaz:Belanı sikerim çocuk.

875_Taş gibi adam benim olmalıydı....
Ela@_Ama olmadı;)

Aren Korkmaz:Yengemin güzelliği...

Bildirimler devam ediyordu.Ben Kayaya baktığımda bana bakıp öpücük yolladı.Her kesin içinde de olmaz yaaa...

"Sevgilim bana ne zaman evlilik teklifi yapıcaksın acaba?"

"Yaparım aşkımm en kısa zamanda "

"Enişte lunaparka sürsene ben çok seviyommm"

"Hemen baldız emrin olur"

Elayla biz hala konuşuyorduk.Bana düğünü soruyordu.Ama zamanı vardı onunda değil mi?Hemen olmaz ki..Hem yarın Kayayı bir yere götürmem lazımdı.Şaşırıcak ama olsun.

Lunaparka geldiğimizde ben çarpışan arabaya binmek istedim.Kaya da sağolsun beni kırmadı.Benle Kaya bir arabada Elayla Aren de sarı arabadaydılar.Ben Elaya çarpıyordum.Aren de durmadan sallanıyordu.Garibim çarpmaktan kafası kalmadı.Bacağımda el hiss etmemle Kayaya baktım rahat duramıyor bu adam.

"Kayacım süremiyorum senin yüzünden"

"Sen beni düşünme ben oyalanıyorum"

Allahım deli bu ya..Sıkmasıyla dudaklarımı bir birine bastırdım.Onca insanın içinde yapıyordu bide!

Arabalardan inip biz Viking gemisine bindik.(eşyaların adını tam bilmiomm)

Gemi hızlandıkça ben gülüyordum çünki Kaya korkudan bağırıyordu.

"FİLİZZ SIKI TUTUN AAAA DÜŞÜCEEZ!"

"AŞKIM KORKMA BİR ŞEY OLMAZ"

"DURDURUN İNECEEK VAR ÖLÜYORUMM"

Gülmekten karnıma ağrılar girmişti.Koskoca mafya korkuyordu.İndiğimizde Kaya koluma sıkıca girmişti.

"Aşkım sen nasıl mafyasın ya korkuyorsun bide"

"Hayatım ben napayım ömrümde kaç defa gittim ki lunaparka.Ben korkuyom hem doğal bir şey her insan korkar hadi gidelim noluurrr"

Kafamla onayladıktan sonra Elayla Areni aramaya başladık.Dönme dolaba binmişlerdi.Nasıl da gülüyorlardılar yaa.

Akıllı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin