2.

38 4 4
                                    

- Szia, te vagy Mia, igaz? - kérdezte Jessica.

Mily meglepő, igen tudom a nevüket. Az összes tag családtagjainak tudom a nevét akinek már valahol elhangzott.

- Jó napot! Igen, én lennék. -mondtam kicsit félve. Sőt nem is féltem hanem inkább izgultam. Nem minden nap történik meg egy emberrel, hogy az egyik példaképe szülei szeretnék örökbe fogadni.
- Jaj kincsem, nem kell ilyen merevnek lenned. Nyugodtan engedd el magad. - mondta Jack bátorítóan.
- Hát oké. Öhmm... miről is kéne most beszélnünk? - tettem fel inkább magamnak a kérdést mint nekik.
- Mesélj magadról egy kicsit. Például miket szeretsz csinálni? - kérte Jack.
- Hát nem is tudom hol kezdjem. Magamról nem szívesen mesélek, de amiket szeretek azokról igen. Szabadidőmben olvasok, illetve zenét hallgatok. Szoktam filmeket, sorozatok, animéket sőt még ha olyan kedvem van néha meséket is nézek. - ezen mindketten elmosolyodtak.

Igen, most jöhetne a kérdés: Hány éves vagy hogy még meséket nézel? 16 vagyok, majd nemsokára leszek 17 de nem ez mondja meg az emberről hogy milyen személyiség.

- És milyen zenéket hallgatsz szívesen? - kérdezte Jessica.

Őszintén, örültem annak, hogy nem erőltetik annyira azt hogy magamról beszéljek.

- Igazából mindent meghallgatok és utána döntöm el, hogy tetszik e vagy sem. - mondtam boldogan nekik.

Hát igen, ha zenéről van szó arról mindig örömmel beszélek bárkinek.

- És esetleg van kedvenc énekesed? Vagy több van? - kérdezte kíváncsian Jack.
- Van jó pár kedvencem. Igazából a legtöbbet kpopot hallgatok. A kedvenc bandáim közé tartozik a Xdinary Heroes, az Itzy és a Stray kids.

Itt kicsit meglepődve nézték rám. Volt egy gyanúm, hogy miért és jó is volt a sejtésem.

- Akkor azt is tudod hogy mi kik vagyunk? - kérdezte bizonytalanul Jessica.
- Igen és megértem ha ez miatt mégsem engem választotok. - mondtam szomorúan, majd sírva kirohantam az épületből.

Amint megláttam őket már sejtettem, hogy ez lesz. Valószínűleg nem akarnak egy olyan lányt mint én. Biztosan azt hiszik, hogy én is egy vagyok a sok őrült rajongó közül.

Huh, na ezt a részt is nagy nehezen össze hoztam. Ne ijedjen meg senki, hogy most ez a rész vége ilyen lett. Következő részben egy nagy csavar lesz. Addig is kérlek írjátok le a véleményetek hogy eddig milyen.

My sunshine and your moonlight / Felix ff. /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora