Az idő telt múlt a hideg télből lett kellemesen meleg tavaszi idő, minden pillanatomat a tekergőkkel és a lányokkal töltöm a tanulás mellett. Heatherrel már alig találkozunk és beszélgetünk. Teljesen eltávolodtunk egymástól. Remussal pedig minden tökéletesen megy, soha nem szerettem ennyire senkit. Nekik ez az utolsó évek volt és, minden időnket a másikra fordítottunk amit csak tudtunk. Az alatt a pár hónap alatt amióta együtt vagyok Remussal nem ért, hozzám olyan módon amit nem szerettem volna.
Az idő vészesen múlt, felsőbb éves barátaim nagyon koncentráltak a R.A.V.ASZ.R.A. én pedig abban az időben sokáig voltam egyedül és tanultam, és fejlesztettem önmagam. Egyre közelebb volt az év vége én pedig féltem és örültem. Reméltem, hogy minél jobban teljesítenek.
Rengeteget voltam kettesben kedvesemmel, és mindig beszélgettünk és kiélveztük az együtt eltöltött időt. Minden percet kihasználtunk hiszen a az iskola után megy dolgozni én pedig még egy évig itt leszek.
De az idő pörgött. És már a idős végzős diákok a fiatalabb utódjaiktól búcsúztak, hogy átadják helyüket a fiatalabbaknak. Mindenki elkezdte megtervezni a saját életét, nyáron Remus munkába állt, és próbált gyüjtögetni a jövőnkre, hogy mindenünk ami kell meglegyen. Én külön rengeteget tanultam a nyáron, az orvoslásról. Gyakoroltam bábukon, és amin csak tudtam. Emellett pedig James és Lily esküvőjére készültünk, ami a nyáron volt esedékes.
A nyár végénél már az utolsó évére készült vissza Eliza. Majd fájó szívvel szált fel, egyedül volt, hisz már nem voltak ott a tekergők, a testvére, és a szeretője se. Abban az időszakban, csak akkor beszélt amikor kötelező volt, a tanárokkal, de leginkább az idejét a tanulásnak szentelte, a javasszonyhoz továbbra is ment segíteni a sérülteken, vagy akik betegek voltak, örömmel végezete a munkáját, az legalább segített elterelni a gondolatait. Már csak azokat a tantárgyakat vette fel ami az álmához szükséges volt.
Karácsonykor nem tudott családjához haza látogatni, mivel rengeteg dolga volt és segítenie kellett a betegeknél mivel rengetegen voltak, és nem akarta egyedül hagyni a javasszonyt még ha nem is láthatja családján, ám egy sorsforduló pont történt. Dumbledore, megkérte a lányt, hogy menjen haza a családjához tavasszal, ha már karácsonykor nem lehetett ott.
Így egy áprilisi napon megjelent szülei házában, mindenki ott volt aki számára fontos volt. Mindenki az ajtó irányába kapta tekintetét. És meglepődve látták a legfiatalabb lányt. Egy emberként ment oda mindeni és ölelte magához a lányt. Három napig lehetett otthon, mert utána zsubszkulcsal kell vissza mennie.
Azon az estén a pár, beszélgetett. És bepotolták az időt, amit kihagytak. Aznap este volt az első együtlétük. Minden perce csoda volt a pár számára és boldogan aludtak el egymás mellett, nem gondolva a másnapra ami előttük állt.
ESTÁS LEYENDO
Hold fénye (Remus Lupin fanfiction)
RomanceHi guys! Köszöntelek ide tévedt olvasó! Mint a címből lehet látni egy ez Remus Lupinos fancfiction. Van pár kitalált karaktár. Jó olvasást hozzá! Van néhány kitalált helyzet de remélem így is tetszeni fog.