Part 13

165 15 0
                                    

Maria's POV

Jutro je. Budim se sva mamurna,pa kako i ne bi' kada mi svetlost sa prozora piči pravo u lice.Pa da,ja sam pametna pa ne umem navući zavesu...
Polako sam se okrenula ka svojoj levoj strani kao i uvek i prizor koji sam videla je bio brlo neobičan i bukvalno sam ostala bez reči.
Harry je sedeo na podu,pored kreveta i na njega naslonio samo glavu a pored njegove glave su bile naše ruke i isrepletani prsti.
Stvarno nisam znala šta da mislim o ovome.Ali ipak...bio je taako sladaak! Haha,bravo ja.

Malo sam se pomakla,kako bih ustala i usput ne bih probudila Harrya,no to mi nije pošlo za rukom. Čim sam se maknula,Harry se uspravio i pogledao me upola zatvorenih očiju i kosa mu je bila sva raščupana.Gledao me nekako izgubljeno,kao da ne zna gde je. Prasnula sam se smejati a posle par minuta i on zamnom.Ustao je sa poda te se protegao i pogledao me.
"Šta?"-upitala sam sa osmehom,jer mi je bio smešan tako raščupan.
Nije mi odgovorio,nego je uleteo ispod prekrivača kojim sam ja bila prekrivena,no ne više, i pokrio se preko glave.

"Heeej! Pa ja da se smrznem?"-govorila sam i dalje veselo.
Izvukao je svoju ruku iz porkivača te me povukao oko struka pa sam se našla pored njega,i pod toplim pokrivačem. Glasno sam se nasmejala a on me sa smeškom promatrao.
"Što me gledaš takoo?!"-upitala sam ga,i zvučilo je kao kad malo dete želi igračku.
"Prelepa si."-rekao je te se nasmejao i ucrtale su mu se rupice u licu.
Ovog trena sam verovatno pocrvenela pa sam odmah skrenula pogled. Čula sam kako se smeška i odjednom osetila njegove mekane usne sa svom licu. Nekako klempavo sam se nasmejala,kad odjednom sam začula kako je neko opičio vrata od sobe. Pomalo sam se uspaničila pa sam odmah svukla onaj prekrivač i ugledala Dejmona. Bio je samo u trenerkama a majicu je vrteo u ruci i nešto se kreveljio kao i uvek.Kada nas je ugledao onaj kez je nestao. Brzo i besno je dojurio do nas i povukao Harrya,koji do sad nije znao za sebe,za nogu,te je pao sa kreveta i lupio glavom o onaj drveni kraj od kreveta. 
Harry je brzo ustao te besno se približio Dejmonu. Gledali su jedno druga sa takvim besom i mržnjom. Brzo sam skočila sa kreveta i stala između njih.
"PRESTANITE!"-proderala sam se na sav glas.
Obojicu sam odgurnula na strane a oni kao da me nisu ni primetili.
"HALOO IDIOTI! ŠTA TO IZVODITE?!"-i dalje sam se derala na njih. 
Konačno me Dejmon pogledao te mrzovoljno progovorio.
"Samo sam ti došao reći da danas imaš onaj ples ili koji kurac..."-rekao je te besnim koracima izašao napolje i zalupio vratima,uobičajeno.
Prevrnula sam očima te se bacila na krevet. 
"Harry napolje."-rekla sam u jastuk ali dovoljno glasno da me čuje.
"Maria..."-rekao je nekako strogo.
"Izlazi napolje!"-proderala sam se te sam opet čula kako su vrata zalupila.
Samo sam ustala i zaključala vrata.Navukla zavesu i opet legla u krevet.

Harry's POV

Besno sam sišao u prizenlje te se okretao i tražio Dejmona. Jedino što sam video je raščupana Ema kako ždera nutelu a Niall sendvič.
"Dobro jutroo"-rekla je veselo Ema.
"Kako kome..."-progunđao sam i ugledao Dejmona na izlaznim vratima.
Odmah sam se zaputio ka njemu.
"Šta se ovde dešava?!"-čuo sam u pozadini Emu no nije me zanimalo to.
Potrčao sam za Dejmonom koji je već bio napolju.
"HEJ!"-proderao sam se.
Mrzovoljno i prevrćući očima se okrenuo ka meni.Baš kad amhteo da mu nabijem na nos da je on kriv za sve i da se ne meša u mene i Mariju,začulo se škripanje guma a ubrzo se do nas zaustavio veliki,crni džip. Pomalo sam bio zbunjen u tom trenutku. Iz auta je izašao Liam sav zavijen u šal i sa crnim naočarima. Brzo je potrčao sa druge strane te otvorio vrata i ubrzo se pojavila vitka devojka pored njega.
"Šta se dešava,dečki?"-upitao je veselo Liam te mi dobacio ključeve. 
Nisam ni skapirao da je to moj auto.
"Eh! Kad bi znao."-tiho sam prosiktao kroz zube.
"Ha?!"-upitao je podignute obrve.
"Ništa!"-odgovorio sam mrzovoljno te se okrenuo na peti i zaputio se u kuću.
"Ni pozfraviti me neznaš?"-iza sebe sam začuo dobro poznati ženski glas.
Nasmejao sam se,jer odavno nisam čuo ovaj glas,te se okrenuo i potrčao ka Danielle. Zagrlio sam je te snažno te zavrteo a ona se glasno nasmejala.
"Pa gde si tii? Znaš od kad te nije biloo?!"-govorio sam uzbuđeno.
"Da,da."-prevrnula je očima te se nasmejala-"Ali evo me,sad sam tuu."
Opet sam je zahrlio te smo krenuli unutra.
"Nego šta se zbiva tu?"-upitao je Liam.
Odmah sam se smrknuo jer me podsetio na ono malo pre.
"Ništa."-odgovorio sam mu te pogurao vrata pa smo ušli unutra.
Ušli smo u dnevni a tu su već bili skoro svi,osim Marije,normalno Dejmona i još Jacka i Sajmon koji verovatno spavaju. Ema je odmah poskočila sa kauča i potrčala ka Danielle te je grlila. Liam me povukao za ruku te smo se našli u hodniku.
"Harry,šta se dešava tu?"-upitao me pomalo nervozno.
Prevrnuo sam očima i ovog puta sam mu morao reći.

Maria's POV
Ova kuća je ludnica! Definitivno! Kako me sve ovde nerviraa! 
Od dole čujem samo dernjavju,smejanje,trčanje,skakanje,kreveljenje...
Ova kuća postaje kao autoput.Više ni ne znam koga ima u kući.
Uzdahnula sam te spustila Leo na krevet pored sebe i ustala. Pomerila sam zavese te otvorila prozor i unutra je uleteo hladan zrak,koji mi je sada mnogo prijao. Pogldala sam ka cesti,sve je bilo prazno. Na drugoj strani,pored drveta je stajao Dejmon i gledao u pod.
"Dejmon!"-rekla sam glasno a on se trznuo.
"Šta radiš tamo?"-upitala sam ga a on je samo prevrnuo očima te odgovorio:
"Ništa."-i potrčao ka kući.
Ponekad je takav čudak! Prevrnula sam očima te otišla ka ormaru. Uzela sam crne uske farmerke i tamno-plavi džemper. 
Ušla sam u kupatilo i svukla svu odeću te pustila vruću vodu da klizi niz moje telo. Posle nikih pola sata sam izašla i obukla donje rublje i navukla farmerice. Vratila sam se u sobu i usput trljala kosu peškirom. Uzela sam puder,korektor i nešto još od šminke. Neko je pokucao na vrata. Imala sam pune ruke pa sam potrčala ka kupatilu da stavim sve to ispred ogledala i vratila se u sobu.
"Ko je?"-upitala sam dok sam otključavala vrata.
Baš kad sam otvorila vrata ugledala sam Emu te još jednu devojku,braon talasaste kose i velikih brao očiju a iza njih je stajao Niall koji je jeo sendvič i čaprkao telefon.
"Hej!"-rekla je Ema a Niall je skrenuo pogled sa telefona te me pogledao i počeo kašljati.
Pogledala sam se te skapirala da sam samo u brusu. Ema i ona devojka su se počele smejati a ja sam potrčala ka kupatilu,gde mi je bio džemper i usput im govorila da uđu u sobu. Odmah sam obukla džemper te uzela onu šminku i vratila se u sobu. Niall se izležavao na krevetu a Ema i ona devojka su razgledale sobu. Ema se okrenula ka meni.
"Ideš negde?"-upitala me te gledala u moje ruke pune šminke.
"Pa,ustvari da. Trebala bih ići u šop-..."-prekinula me ona devojka.
"Hej! Ja sam Danielle,Liamova devojka."-rekla je ljupko te se nasmejlala.
"Ja sam-..."
"Maria,znam. Liam te spominjao."-nasmejala sam se te joj krenula pružiti ruku a ona me samo čvrsto zagrlila. Godio mi je ovaj zagrljaj,mislim onako prijateljski,ali kad je prijatelj ženska osoba.
Ima tu mnogo idiota u kući koji se nikad nebune da te zagrle ali ipak me nerazumeju. Oni su muški a ja...
Moje razmišljanje je prekinula Ema sa pomalo piskutavim glasnom.
"Ideš u šoping?"-upitala je i poskočila u mestu.
"Pa,da..."-nasmejala sam se.
"IDEM I JAAA!"-proderala se te podigla  ruku tj pesnicu u zrak kao da je osvojila na lutriji...
"OKEEEJ!"-uradila sam isto što i ona pa smo prasnule u smeh.
Pogledala sam ka Niallu koji je u nas zinuo,a još je imao u ustima sendvič. Danielle je došla do njega te ga povukla.
"Ajde beži,plavušo!"girala ga je ka vratima.
"Zaštoo? Dole je jako dosadnooo!"-govorio je tužnim glasom.
"Ženska posla!"-rekla je te opičila vratima mu ispred nosa i odmah zaključala.
Sve tri smo prasnule u smeh.
"Ajmo sređivanjee pa idemo u šoping!"-govorila je veselo Ema.
Ja sam sela na onu stolicu ispred ogledala te svezala kosu. Uzela sam korektor te stavila na podočnjake.Onda puder,koji sam stavila po celom licu. Malo maskare i neki ruž. Danielle je sela odmah čim sam ustala te je uzela crveni ruž i stavila ga.
"Hej,imaš peglu za kosu?"-upitala me.
"Da,da."

Uzela sam iz ladice i prožila joj. Okrenula sam se kako bih videla gde je Ema kad u lice mi je uletela nešto.Skinula sam sa gleve ono "nešto" i videla da je to moja bela,uska mojica sa crnim rukavima,koji mi je Dejmon poklonio.
"Obuci to."-neredila mi je Ema te se ogledala u velikom ogledalu.

Baš kad sam je krenula upitati zašto,one me prekinula
"Jer si nonstop u džemperima,daj obuci nešto normalno."-rekla je te uzela češalj i lagano prolazila korz svoju kosu. Pogledala sam ka Danielle a ona mi je samo namignula.
Uzdahnula sam te presvukla majicu.Pustila sam kosu te ispeglala.
"Možemo ići?"-upitala je Danielle.
"Čekaaj sekund."-govorila je Ema ispred ogledala i stavljala neki tamni ruž.
Ubrzo je završila te so krenule. Došle smo dole a svi su nas pogledali.
"Gde idete?"-upita Harry vrlo zainteresovano.
Ema me pogura ka vratima i povuče Danille za sobom te im mrzovoljno odogovri
"Nigde."
Izašle smo u hodnik te uzele kapute i navukle čizmice i izašle napolje. Lagano je duvao vetar i nosio sneg na sve strane.Brzo sam obukla kaput i ušle smo u Emin auto te krenule ka tržnom centru.

CreepyМесто, где живут истории. Откройте их для себя