Hayatta yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
~Mustafa Kemal Atatürk~
Kısa bir aradan sonra hepinize merhaba! Yavaş yavaş, az da olsa büyüyoruz. Ama tanıdığım kişiler dışında sadece bir kişi oy kullanıyor. O kadar berbat yazıyorsam neden okuyorsunuz ki?
Boşa emek veriyormuş gibi hissediyorum.Bu yüzden sınır koyacağım.
15 oy, 10 yorum.
...
15 yıl önce..."Ama aşkısım, ben penbe istiyorum." Diye mızmızlandı Elfida.
Asaf onun büktüğü dudaklarına baktı. Bundan nefret ediyordu ama bir gerçek vardı ki, Elfida'ya asla hayır diyemiyordu. İstemediği bir şey olursa mızmızlanır ve dudaklarını bükerdi. Yanlış telafuzlarrını dinlemek bile terapiydi.
"Yazın ortasında pembe bir kazak giymeni gerektirecek bir durum yok Çilli."
Her zaman şen şakrak olan kız bugün çok sessizdi. Boynunu bükmüş koltukta oturuyordu. Onda bir haller vardı.
"Bana ne olduğunu söyleyecek misin Küçük?"
"Ben çirkin miyim aşkısım, cadıya mı benziyorum?"
Demek sorun buydu. Elfida'ya çirkin olduğunu düşündüren ne olabilirdi ki? O asla böyle şeyler söylemezdi ki.
"Bunu sana kim söyledi?" Dedi kaşları çatılırken.
"Kyeşte ki arkadaşlarım. Ben çirkinmişim aşkısım, tıpkı süpüygeli cadılara benziyormuşum." Dedi çenesi titrerken.
Eliyle çenesini okşayarak onu kucağına çekti. O çocukların hepsini tek tek dövmek istiyordu. Onun miniğini neden ağlatma cürreti gösteriyorlardı ki? Ölmeyi mi arzuluyorlardı?
"Sen onlar için çirkinsin, neden biliyor musun Çilli?"
Bu sorunu onun kafasını karıştırmadan çözecekti. Elfida biraz fazla zekiydi, bu yüzden onu birşeye inandırmak konusunda hep güçlük çekmişti.
Merakla kafasını kaldırdı. "Neden?"
"Çünkü sen benim güzelimsin. Biz erkekler, başka erkeklerin güzellerine güzel demeyiz. Ayıptır bu. Sana o yüzden çirkin diyorlar, çünkü sen benim güzelimsin."
Yalan söylemekten nefret ediyordu ama Küçüğünün üzülmesine dayanamazdı. O göz yaşlarına hiç kıyamazdı hele, kim kıymaya cürret edebilirdi ki?
Elfida'nın yüzü ışıldadı. "Gerçekten mi aşkısım?"
"Tabii ki, sen benim güzelimsin, onlar elbette seni çirkin bulacak. Bak mesela, benim senden başkasına 'güzelim' dediğimi duydun mu?"
Başını iki yana salladı. "Hayır."
"Bak işte, ayıp olduğu için demiyorum." Dedi heyecanla onu dinleyen küçüğe göz kırparak. "Hem senden güzeli mi var?"
Onun aşırı tepkilerini seyretmek çok eğlenceliydi. Kucağında minicik kalmıştı zaten. Elini onun kızıl saçlarına götürerek saçlarını okşadı. Çilleri bile ayrı güzeldi ufaklığın.
Elini kalbinin üzerine atarak sanki kalbi ağrıyormuş gibi yaptı. "Burayı hızlandırıyorsun aşkısım. Evyenelim mi, ben canlı bebe istiyorum!"
"Bir duyan olacak kız! Murat emca bir yerlerden fırlarsa tavana asar beni! Aşkısın olmadan yaşayabilecek misin?"
Korkuyla eliyle ağzını kapattı Elfida, gözleri dolmuştu. "Ben sensiz yaşayamam ki aşkısım. Beni bıyakma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KOKAN BARUT
Teen FictionÖlmek için yetiştirilmiş bir tim; Gölge Timi. Onlar birer bombaydı, ölüm günleri bile belirlenmişti. Onlara Ölümün Gölgeleri derlerdi, çünkü siz Ölümün Gölgesinin üzerinize çöktüğü zaman anlardınız ölümle aranızda olan bir adımı. Kurallar vardır örn...