( Yağmur Aktaş )
Yürüyordum
Boş, kapkaranlık bir yerdeydim.
Oysa ben karanlıktan çok korkardım."Aylis!"dedim.
"Kimse var mi?!"dedim sessizlikti tek duyduğum kendi sesimin çınlamasıydı,
"Nolur biri gelsin! Ben karanlıktan çok korkuyorum!"diyodum bağırarak sonra birinin siluetini görüyodum
"Biliyorum.."
"Abi.."
"Güzelim..Özledin mi beni"diyordu sonra bir ses daha geliyordu."Kız çoçuğu! İyi misin?"diyen evren beliriyodu karşımda, Abim hafif siluet şeklindeydin fakat Evren çok net gözüküyodu.
"Ben çok korkuyorum! Lütfen ışıkları açın!"dedim nefesim yavaş yavaş daralıyordu.
"Katilsin sen! Abinin katilisin!"diyen annemin sesi ile nefesim daha çok daraldı.
"birşey istediğim yok kız çoçuğu seni merak ettım"dedi Evren bana, hatırlıyodum dejavu yaşıyordum..
"Benden başka bir erkeği seversen yolarım seni!"diyen abimden sonra en zoru geldi.
"Abin Senin dikkatsizliğin yüzünden öldü!!"dedi annem..sonra sesler karıştı
"Küstün mü sen bana?"
"Abiyim ben, Abi!"
"Babasının kızı işte! Katil!"
"SUSUN!"dedim nefes asla alamıyordum, fakat vazgeçmiyolardı
"Küsme bana kız çoçuğu.."
"Bebek misin kızım sen, niye ağlıyosun"
"Sen sevilmeyi hak etmiyosun!."
"Bana bak kız çoçuğu eğer tek bir kelime dahi edersen seni camdan dışarı atarım"
"Abisinin güzeli!"
"Katil!"
"Kız çoçuğu..!"
Gözlerimi hızla açıp uyandım gözümden yaşlar akıyodu ve kendimi hiç iyi hissetmiyodum suya uzandım ve bardağa döküp içtim, aylis ise öküz gibi uyuyodu zaten onun uykusu çoğunlukla ağır olurdu.
Ayağa kalktım ve tolete girip biraz tüzümü ıslattım. Yine olmadı.
Derin nefesler alarak hızla üstüme bir ceket alıp evden çıktım...
Derin nefesler alarak Öylece bir yerlere gidiyordum fakat nereye gittiğimi bilmiyodum..
Öylece gidiyodum
Birden biri ağzıma bir bez koydu ve biraz çırpınmanın ardından bayıldım.
...
( Alisa Aktaş )
Gece uyandım çünkü uyku tutmamıştı.
Yok..olmuyo çıkıcam ya ben!
Hırkamı üzerime aldım ve dışarı çıktım..
Öylece etrafta dolanırken bir araba önümde durdu ve ben ne olduğunu anlayamadan arabadaki adamlar arabadan inip beni tutular ve ağzıma kapattıkları bez bayılmama neden oldu.
...
( Yazarın anlatımıyla )
Alaz ve annesi alisayı evde göremeyince meraklanmış aylisi aramiş aylus ise yağmurunda yanında olmadiğini tani büyük ihtimalle ikisininde bir arada olduğu hakkında birşeylerden bahsetmişti fakat ne kadar arasalarda yazsalarda kimse cevap vermemişti.