Düğünlerdeki piyanist şantör edasıyla istek parça alıp yazdığım bir oneshottan daha hepinize merhabalar.
hanzeh187 efenim isteğiniz üzerine bir şeyler yazdım, bakalım nasıl oldu. Size ekstra keyifli okumalar dilerim. 🩶
Keyifli okumalar dilerim efenim 🪷
"Ben çıkıyorum arkadaşlar, herkese kolay gelsin yarın görüşürüz."
Ofisteki herkes Hande'ye 'görüşürüz' derken Hande ofisten ayrılmıştı. Bu Zehra için hem iyi hem de kötü bir şeydi. Karşı masasında oturan gamzeli ofisteyken ona bakmaktan işine tam olarak odaklanamıyordu çünkü çalışan Hande'yi izlemek daha ilgi çekiciydi. Hande'nin karşısındaki masada olmayışı da Zehra'nın işe odaklanmasına pek yardım etmiyordu çünkü bu kez de gamzeli kızın neler yaptığını merak ederek, hayaller kuruyordu. Hande'nin çıkışıyla birlikte gözleri ofisin kapısında takılı kalmıştı.
"Ne o Zeze kapıdan bir son dakika haberi falan mı geçiyor?"
Ebrar'ın kendisine seslenmesiyle bakışlarını kapıdan çekerek çaprazında oturan arkadaşına baktı.
"Hı? Ne son dakikası?"
"Ooo sen burada değil misin Zeze?"
"Of uğraşma benimle ya, önüne dön."
Ebrar günlük uyuzluk dozundan biraz aldığı için gülerek bilgisayarına döndü. Kızlar bu ofiste hem aylık dergi çıkartıyor hem de sosyal medyaya içerik üretiyorlardı. Her şey üniversite yıllarında başlamıştı. Birbirinden farklı bölümler okurken kader onları bir şekilde bir araya getirmişti. Birbirlerine alıştıktan sonra o dönemde popüler olan sosyal medya içerik üreticileriyle dalga geçen birkaç video çekip paylaşmışlardı. Bu videoların birçok mizah sayfasında paylaşılmasıyla kızlar bir anda taklitleri ile gündem olmuştu.
Bu olayı avantaja çevirmek için başlangıçta bir instagram hesabı açarak taklit ve anlık videolar paylaşmaya başladılar. Mizah anlayışları insanlar tarafından sevilip belirli bir kitleye ulaşım sağladıklarında bir kanal açtılar. Bu kanalda komedi içerikleri paylaşmalarının yanı sıra günlük vloglar da paylaştılar. Zamanla kanalları da tutmaya başladı. Kızlar bir video takvimi oluşturdu; pazartesi ve perşembe günleri mizah videoları atarlarken cumartesi günleri ise vlog atıyorlardı. Sosyal medyada iyi bir seviyeye gelmişlerdi. Grubu bir araya getiren şeylerden bazıları; spor ve edebiyat olduğu için kanallarının 1. yılından sonra takipçilerine bir oylama açarak spor ve edebiyat ile ilgili videolar atmalarını isteyip istemeyeceklerini sordular. Pek umutlu olmasalar da insanlar onları şaşırtan bir şekilde atmalarını istemişti. Deneme amaçlı birkaç video çekip paylaştıklarında videoların tuttuğunu görünce çarşamba günlerini de bu videolara ayırdılar.
Kanal 2. senesine girdiğinde kızlar işin artık evlerde olmayacağına karar vererek bir ofis tutmaya karar verdiler. Kanalın favori video türü mizahken zamanla edebiyat ve spor videoları onları geride bırakmıştı. Takipçilerinin yoğun ısrarları sonucunda 3. yıllarında aylık dergi çıkarmaya başlamışlardı. Kanalın ve derginin oluşum hikayesi bu şekildeydi.
Ebrar ofiste son çektikleri videonun düzenlemelerini yaparken Hande az önce bu haftanın spor&edebiyat videosunun teaserını hazırlamış ve kızlara onaylattıktan sonra paylaşmış ve işinin bitişiyle ofisten çıkmıştı. Zehra önündeki yazıyı düzenledikten sonra işi bitecekti tabii durum son 3 saattir aynıydı. İlkin'in yeni çıkan bir kitap hakkındaki yazısının yarısını düzeltmiş kalan yarısında ofise gelen Hande'yi izlemiş şimdi de boş boş Hande'nin sandalyesine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYİ ANLATMIŞ (oneshot)
FanfictionÜniversitede tanışıp bir araya gelen ekip, sosyal medyaya girerek kendi işlerini kurar. Hayatları bu doğrultuda ilerlerken bir yandan da kaderleri birbirine yazılmaya başlar.