Sahneye çekimi başlamıştı yemek sofrasında konuşmalar yeğenler ile tanışma 1 kız 1 erkek yemek bitti Gökhanın işi çıktı ve gitmek zorunda kaldı çocuklar da yattı ben ve Feride kaldık sahnede başlıyor bakalım neler olucak.
Çekim:
Feride: Ee bakalım anlat abinin yanında rahat olmazsın diye açmadım var mı sende birileri.
''Hayır ben işime daha çok düşkünüm tek geceli oluyor sadece.''
Feride:Ciddi bir ilişki düşünmüyor musunu.
''Şimdilik hayır sizin abimle ilişkiniz nasıl peki.''
Feride : AÇık konuşmak gerekiyorsa bu ara biraz sıkıntı çekiyoruz görüyorsun sürekli saat kaç demeden işi çıkınca gidiyor evet çalışsın işi varsa yapsın ama bu saatte bizimle vakit geçirmek yerine işiyle daha çok vakit geçiriyor.
''Evet zordur sizin için de.''
Yönetmen: Meltem şimdi kalk ve kendine içki doldur sonra Ferideye sor ona da ver camın yanına geç ve Feridenin gelmesini bekle daha sonra da yazılan gibi temas halinde yakınlaş.
Selen hanımın dediği gibi kalktım içki aldım Ferideye de verdim camın yanına geçtim Ferideyi bekledim yanımda hareketlilik hissettiğim an ona döndüm çok yakında şu an kalbim ağzımda atıyordu sanki artık hareket vatki Feride benim önümde kaldı bende arkadan ona yaklaştım vücutlarımız birbirimize değiyordu ve konuşmaya başladım.
''Aslında sana sormak istediğim başka birşey var.''
Arkasını dönemeden ney olduğunu sordu.
''Abimle en son ne zaman birlikte oldunuz.''
Sahneye göre feride bir anda bana döndü biraz inceledi beni daha sonra cevap verdi.
Feride : Bunu söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama uzun zaman oluyor.
Bir anda ferideyi çevirdim ve ona yaslandım ağzından kısa bir inleme çıktı.
''O zaman seni bundan mahrum bırakmayalım ne dersin.''
Feride: Saçmalama Leyla farkında mısın ben abinin eşiyim.
''Ama seninde sex yapmaya ihitiyacın var yok mu.
Biraz daha kendimi bastırdım bu sefer Feride benim önümdeki sertliği hissetti ve bana aniden döndü.
Feride : Nasıl yani senin.
Kafa salladım
Yönetmen:KEstik. Ne oldu Feride böyle bir sahne yoktu.
Ben mahçup oldum daha önceden söylemem gerekiyordu böyle birşeyin olduğunu.
''Kusura bakma daha önceden belirtmem gerekiyordu.
Feride : Hayır ne kusuru Meltem bir anda şaşırdım gerçek mi yoksa.
''Gerçek doğuştan annemin karnında öyle doğdum.''
Yönetmen ne olduğunu anlamaya çalışıyordu bende kısaca anlattım bu yönetmenin daha çok hoşuna gitmişti ve sahne devam edicekti Feride birden konuşmaya başladı.
Feride:Sakın rahatsız oluyorum sanma biraz önce şaşırdığım için öyle oldu bu zaten bizim işimiz sen olmasan da belki başka biri olucaktı.
Tamam dedim ve sahne çekimi devam etti kaldığımız yerden başladık ben kendimi iyice bastırdım bu sefer ellerimi vücudun da dolaşmaya başladı hoşuna giittiğine dair sesler çıkartmaya başladı kendime çevirdim ve hiç beklemeden dudaklarına yapıştım o kadar tutkulu o kadar güzel öpüşüyorduk ki içimdeki heyecan çok fazlaydı sanki kalbim durucakmış gibi hissediyordum başım dönmeye başladı ona sıkıca tutundum birşey olduğunu anladı yavaş yavaş geri çekildi ve sordu.
Feride: İyi misin ne oldu.?
Bunu fırsata çevirdim.
''Başımı dönderiyorsun bana ne olduğunu bilmiyorum seni ilk gördüğüm zaman kalbimin yerinden çıkıcağını ve durucağını hissettim bana ne yapıyorsun bilmiyorum sana kapılıyorum benim dengemi bozdun 1 günde benim hayatım tek gecelik ilişkilerden ibaret kimle yattıysam böyle bir duygu hissetmedim sadece seninle öpüştüm seninle birlikte olsa herhalde oradan ölü çıkarım.
O kadar içten söylemiştim ki sanki ona gerçekten açılıyormuş gibi hissettim yönetmenin alkış sesile ona döndük.
Yönetmen: Arkadaşlar bravo gerçekten çok güzel oldu Meltem bu nasıl bir içten itiraftı böyle tebrik ederim seni.
''Teşekkür ederim.''
Feride : Evet bir an gerçekten bana açılıyormuşsun gibi hissettim tebrikler.
Teşekkür ettim bilmiyordu ki gerçekten onu sevdiğimi ah benim güzeller güzeli Sevdiğim bana neler yaptın ben biraz önce onunla resmen öpüştüm evet dizi için ama onun dudakları dudaklarıma deymişti ara vermiştik benim kendime gelmem için yalnız kalmam lazımdı karavana girdim sigaramı yaktım ablamı aradım herşeyi anlattım.
''Abla çok güzeldi sanki kalbim durucak gibiydi''
Y: Ah benim güzel kardeşim çok canın yanıyor ama benim elimden birşey gelmiyor ne yapıcağımı bilmiyorum.
Biraz daha konuştuk son sahne için geri yerimize geçtik.
Çekim:
Feride : Şu an yaptığımız yanlış sen benim eşimin kardeşi çocuklarımın halasısın olmaz Leyla.
''Duygum sende istedin istiyorsun bunu gözlerinde görebiliyorum lütfen kendini benden çekme.''
Feride : Yapma bunu bize Leyla lütfen.
Yine dudaklarına kapandım hatta bu sefer biraz daha ileri gittim kucağıma aldım koltuğa oturdum biz öpüşmeye devam ederken ellerim kalçasına gitti elbisesindeki yırtmaçtan kaynaklı ellerim kalçasıyla temas ediyordu okşuyordum ağzıma inliyordu bu sefer koltuğa yatırdım üstüne çıktım biz daha ileri giderken kapı sesi geldi hemen ayrıldı ben saklandım Feride ise oturdu kendine çeki düzen verdi onları dinliyordum.
Ali : Leyla nerede sen neden buradasın.
Duygu : Bu gece burada kalmasını söyledim yatmaya gitti sen neden erken geldin.
Ali:İşim erken bitti ondan geldim bunun da mı hesabını vericem.
Feride sinirle kalktı.
Duygu:Bu gece odaya gelme yoksa gerçekten çok büyük tartışma yaşarız Ali.
Dedi ve salonu terk etti abimde bahçeye çıktı ben hemen salondan çıktım ve Feridenin yanına gittim odaya girdim ve kapıyı kapattım kilitledim yanına gittiğimde ağlıyordu kendime çevirdim aniden sarıldı bende karşılık verdim.Birlikte yatağa geçtik ikimizde öyle uyuya kaldık.
Yönetmen:KESTİKKK. Bravo ikinize de gerçekten çok güzel oynadınız aşkı tutkuyu çok güzel oynuyorsun Meltem seni bugün daha ne kadar tebrik edicem bilmiyorum.
Teşekkür ettim ve karavanlara dağıldık ben bügün kalp krizi geçirmediysem herhalde hiç geçirmem resmen Feridenin kalçasını okşadım öpüştüm kapım bir anda açılınca korkuyla arkamı döndüm ablamdı kim olucak zaten başka.
Y:EEE anlat bakalım ne yaptınız bitti mi.
''Bitti abla bitti ama bende bittim.''
Hazırlandım saatte baktığımda gece 12'yi geçiyordu karavandan çıktık Ferideyle vedalaştık oradakilere görüşürz dedik ve çıktık ablamla yolda gelirken daha sonra neler olduğunu hem şaşırdı hem üzüldü hem de mutlu oldu işte bende aynı bu duyguları yaşadım çünkü ben onu seviyorum ama o bilmiyordu.Eve geldiğimizde annem uyanıktı ona en sevdiği dizide rol aldığımı anlattım kadın heyecandan yerinden zıpladı biraz da annemle sohbet ettik ve yatmaya gittim çok yorulmuştum hesabıma girdiğimde ihmal ettiğimi fark ettim hemen akılam gelen ilk sözü paylaştım ve yattım.
''Bir gün beni farkettiğinde,beni farketmenin artık benim için farketmeyeceğini farkedeceksin.''
HERKESE MERHABA YENİ BİR BÖLÜMLE TEKRARDAN KARŞINIZDAYIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.
OY VERİP,TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.
YANLIŞIM OLDUYSA KUSURA BAKMAYIN.:))