3.Bölüm

250 50 67
                                    


Eveett yine ben kfkdndnnd

Daha tam olaylar başlamadı ama Ceylan'ın Trabzon'a gitmesi sizce hayatını değiştirecek mi?

Bölüm için en sevdiğiniz bir şarkıyı buraya bırakın ilk bırakan kişinin şarkısını medyaya koymayı düşünüyorum.

Beğenmeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen Seviliyorsunuz 🥰❤️

İYİ OKUMALAR DİLERİM...



İşte şimdi gerçek özgürlüğüme kavuşuyordum bir uçak yolculuğunda.

***
Uçağa bindiğimizde benim gibi minik kızımda heyecandan sürekli konuşuyor ve kuş gibi uçucağı için cıvıl cıvıl neşesi ile camdan dışarı bakıyordu. Bugün bizim miladımızdı biz ayaklaramıza vurulan prangalardan kurtulmuştuk.

Hep bu hayatta tek olduğumu düşünüyordum ve o evden hiçbir şekilde kurtulamayacağımı ama öyle olmamıştı. Cemil amca (başkomiser) çıkmıştı karşıma aniden ve bir teklif sunmuştu önüme Mert'i ona vermem karşılığında ne istersem yapacağını söylemişti. Bu hayatta tek isteğim o evdeyken kızımın mutlu bir hayatı olmasıydı ve o evde durduğumuz süre boyuncada ne benim ne de kızımın mutlu olmayacağını biliyordum. Bu yüzden Cemil amca bu teklifi sunduğunda ilk isteğim ondan boşanmaktı. Bunu başarmak benim için bin adım atmak kadar büyüktü ve ben bin adımın yarısını atmış anlaşmalı boşanma dilekçesini imzalatmıştım. Bundan sonraki aşama ise o evden gitmekti ve ben bunu da başarmıştım. Herkes Mert'i çıkarmaya o kadar dalmıştı ki o evde ki varlığımızı bile unutmuşlardı resmen ve ben ayağıma gelen fırsatı kaçırmadan kimseye gözükmeden kızımla birlikte kaçmıştım o evden. Yıllarımı çalan o lanet evden kurtulmuştum sonunda.

Cemil amcanın gönderdiği zarfta Trabzon'a gidiş bileti vardı ayreten not ve sim kartı. Notta bir adres yazıyordu altında da adresin sahibinin adı Aslan Karasinar. Bir erkek ismi görmek ilk önce bir korkutmamış değildi tabi ama Cemil amcadan aldığım telefon ve duyduğum cümlelere kadar bana aynen şöyle demişti "Kızım eğer o evden kurtulmak istiyorsan dediklerimi aynen yapmanı istiyorum." demiş ve eklemişti "Sana gönderdiğim zarftaki adrese gitmeni istiyorum çünkü her nereye gidersen git bu şerefsizler seni bulur ve inan bana boşanman onların umrunda bile olmaz." diyerek soluklanmış ve sözlerine devam etmişti "Benimde senin yaşında bir kızım var ben onun saçının teline zarar gelsin istemezken sana yardım etmezsem onun yüzüne nasıl bakarım diye düşünüyorum. Kocan olucak bu herif çok durmaz burada salarlar bunu o yüzden ben telefonu kapattıktan sonra sen tüm illere otobüs ve uçak bileti alıcaksın ve sim kartını kırıp bir an önce o evden çıkıcaksın "demişti bense hiç sesimi çıkarmadan onun dediklerini aklıma kazımıştım bir bir.

" Aslan Karasinar Trabzon'un saygın kişilerinden biridir korusa korusa o seni korur bu şeref yoksunlarından şimdi kapatıyorum kızım ben telefonu Aslan ile de ben konuştum Trabzon'a inince zarfın içinde olan simi tak telefonuna o seni arayacak ve aldırır Allah'a emanet ol. "dediğinde kimsenin yapmayacağı iyiliği bana yapan bu güzel kalpli adam ile sohbetimiz burada bitmişti bende hemen dediklerini yapmıştım.

" Trabzon için Son anons! "Duyduğum sesle derin bir nefes alırken içimden Allah'a dua ediyordum sorunsuz bir şekilde Trabzon'a inmek için.

" Annis taltıyo mu aytık uçucat mıyız? "derken ellerini birbirine çarpıp heyecanlı gözlerle bana doğru dönen kızıma bakıp tatlılığına dayanamayarak yanaklarını öpüp" Kalkıcak şimdi kızım "dediğimde tekrar ellerini birbirine çarpıp" Kuş mu olcaj bij "derken sessizce  kıkırdayıp" Onlay gibi uçucam dimi anne ama onlaydan daha yükşeğe uçalım tocaman uçalım "derken heyecandan hızlı hızlı  konuşup gözlerini kocaman açarak sevimliliğine sevimlilik katıyordu adeta. Kızımın mutluluğu için değerdi, bu saatten sonra hayatımda olacak her şey kızımın mutluluğu için olucaktı ben kendimden geçeli çok olmuştu zaten.

Yaşım yirmi üçtü ama yaşadıklarım beni çok daha yaşlı hissettiriyordu. Düşünüyordum da eğer  Çilen olmasaydı dayanabilirmiydim bunca ihanete ve acıya. Çilen bu hayattaki gücümdü benim o olmasaydı napardım acaba düşünmek bile istemiyorum.

Son kez anons yapılmış ve kemerler bağlandıktan sonra kalkışa geçilmişti.

"Annis neyeye gidiyoz bij" diye kızımla düşüncelerimden kurtulurken yönümü ona dönerek "yeni bir eve gidicez kızım ama gidiceğimiz bu evde çok mutlu olucaz" derken tüm inancımla dile getiriyordum cümlelerimi. Trabzon da  ne yaşayacağımızı bilmiyordum Aslan Karasinar'ın nasıl biri olduğunu bilmiyordum. Ama o evde yaşadıklarımdan çok daha kötüsünü yaşamayacağımı düşünerek çıkmıştım bu yola.

"Biy daha dönmicej dimii Annis ama dittiğimiz eve baba delmeşin oluy mu şadece şen ve ben" diye kızımla gözlerim dolarken onun baba sevgisini tatmadan büyümesi kalbimde ince bir sızı olarak kalıcaktı. "Gelmicek annecim sadece sen ve ben" dediğimde kocaman gülümseyip "Bağıyan olmicak o jaman hep mutlu olucaz o zaman." diyip kendi kendine kıkırdayıp ellerini yanağıma yaslayıp "Şen de mutlu olucaksın dimi Annis aytık ağlamak yot" derken bu büyümüşte küçülmüş gibi konuşmalarına dayanamayıp yanaklarıma yasladığı ellerinin avuç içini öpüp "Evet annecim hep mutlu olucaz artık." diyip İçimdeki tedirginliği ona yansıtmadan sahici olduğunu düşündüğüm bir tebessüm kondurdum yüzüme ve "Bundan sonra mutlu olucaz" diye ekledim.

***

Bir saat otuz dakika sonunda uçak tekrar anons vererek Trabzon havalimanına iniş yapmıştı. Kendi kemerimi açıp uyuyan Çilen'i uyandırmadan onunda kemerini çıkartıp ayağa kaldırdıktan sonra sarsmadan kucağıma alıp yavaş adımlarla uçaktan indim.

Çantamı aldıktan sonra havalimanının içinde yürürken bir yandan kızımın sırtını desteklerken bir yandan da Cemil amcanın verdiği sim kartını telefona takıyordum. Telefona sim kartını taktıktan açtığım gibi telefon çalmaya başlamıştı ve bunu beklemediğim için ani bir irkilme yaşamıştım. Kimdi bu diye düşünürken bu simi verenin Cemil amca olduğunu düşünürsek Aslan Karasinar dır arayan diye düşünerek telefonu cevaplayıp kulağıma koyarak karşı tarafın konuşmasını bekledim.

"Alo Ceylan Yavus'la mı görüşüyorum" diyen ilahi sesle kalbim anlık bir teklerken babamın soyadı ile hitap etmesiyle yüzümde engel olamadığım bir tebessüm belirdi. "Evet benim siz?" diye sorduğumda "Aslan, Aslan Karasinar ben ve sizde tam karşımdasınız arkanızı dönün" demesiyle arkamı döndüm hemen. Gördüğüm maviliklerle bir soluk alırken Cemil amcanın bahsettiği Aslan Karasinar'ın yaşlı değil gayette genç olduğunu anlamış oldum.










Evveet yeni bölümle karşınızdayım.

Artık yavaş yavaş konu oluşuyor sizce Aslan nasıl biri çıkıcak?

Ceylan gitmekle doğru bir karar mı verdi sizce?

Bölüm için bir şarkı bırakmayı unutmayınnn❤️

BEĞENMEYİ VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN SEVİLİYORSUNUZ 💅🏻🥰

KADERİN ÇİZDİĞİ YOL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin