Tunteet

42 9 0
                                    

Nikin nk. Vk myöhemmin
Katsoin itseäni kokovartalopeilistä ja mietin mitä laitan päälle. Noukin lattialta mustat baggy;t farkut ja mustan raidallisen villapaidan. Puin ne päälleni ja otin sitten lattialta koulurepun, jonka jälkeen lähdin eteiseen.

Time skip
Kävelin koulurakennukseen ja näin Jimin hänen kavereiden kanssa. Mä puhun sille myöhemmin. Mietin ja lähdin vessoille. Lukitsin vessan oven ja istuin sitten vessanpöntön kannen päälle. Kaivoin repustani minikrippipussin ja otin sieltä pari pilleriä, ja söin ne. Otin myös viinapullon repusta ja otin siitä ison kulauksen, jonka jälkeen suljin sen ja laitoin takaisin reppuuni.

Jimin nk.
Istuin tunnilla Heikin ja Leon vieressä. Huomasin kun Niki hoiperteli luokkaan ja istui ikkunan viereiselle pulpetille eteeni. Huokaisin. Heikki pukkasi minua kyynerpäällä käteen, joten käänsin kysyvän katseen hänen. Heikki nyökkäsi Nikiä päin. "Mitä?" Kysyin hiljaa. "Mene puhumaa sille." Heikki kuiskasi. "Mistä?" Kysyin. "Mistäköhä?" Heikki kysyi. "Puhun sille tunnin jälkee." Sanoin. Heikki ja Leo huokaisivat.

Time skip
Niki heitti reppunsa olalleen ja lähti luokasta. Pakkasin nopeasti reppuni ja juoksin pojan perään. "Niki." Sanoin. Poika kääntyi minua päin. "Haluun puhuu." Sanoin. "Sama. Mennää toho tupakka paikal, tarviin röökin." Hän sanoi ja otti kädestäni kiinni vetäen minut perässään ulos.

Päästyämme ulos, hän päästi irti. "Haluutko sanoo ensi?" Hän kysyi ja sytytti tupakkaa samalla. "Okei....ootko ottanu taas enemmä?" Kysyin. "Oliko toi sun asias?" Hän kysyi. "Joo." Vastasin, vaikka asiani oli ihan toinen, mutta en kehdannut sanoa sitä vielä ääneen. "Mitä sä halusit sanoo?" Kysyin.

Niki puhalsin savun ulos ja huokaisi. "Mä tota....mä tykkään susta...enemmän ku kaverina." Hän kertoi. Avasin suuni sanoakseni jotain, mutta Niki keskeytti minut. "Ei sun tarvii sanoo mitää. Tajuun jos et tunne samoin...tai jos ees ylipäätää tykkäät pojista." Hän sanoi, jonka jälkeen hän lähti.

"Jimi?" Kuulin Leon kysyvän. Käännyin hänen suuntaan. "No? Miten se reagoi?" Leo kysyi. "En...en mä kertonu sille." Sanoin. "Miks et?" Heikki kysyi. "Mä...mun pitää nyt hetken olla yksin ja miettii asioita." Sanoin ja lähdin sisälle.

Nikin nk. Time skip
Istuin laattatehtaan katolla ja join viinaa. "Niki, eiks sun pitäis olla koulus?" Kuulin Oliverin yhtäkkiä kysyvän. "Älä jaksa nyt." Sanoin. Poika tuli istumaan viereeni. "No? Onks käyny jotai?" Hän kysyi. "Kerroin mun tunteista Jimille ja nyt se varmaa vihaa mua." Sanoin. "Miks vihais?" Oliver kysyi. "No mitä jos se ei tykkääkää pojist?" "No sil ei sit voi mitää, mut ei teiä ystävyys toho kaadu...ihan niinku sun ja Eetunkaa ystävyys ei kaatunu vaiks Eetul tunteit oliki." Oliver selitti. Hymähdin vain. "Kaikki järjestyy kyl." Oliver sanoi. Nyökkäsin vain.
——————
Sanoja: 406

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now