Nikin nk.
"Aioks mennä kouluu huome?" Vilma kysyi minulta. Pudistin päätäni. "En kehtaa." Sanoin ja tyttö katsoi minua kysyvästi. "Kerroin tunteistani sil." Sanoin. Vilma nyökkäsi. Vedin jalkani koukkuun ja painoin pääni niihin. Vittu. Ajattelin."Ooks okei?" Emilia kysyi. En vastannut, sillä en tiedä olenko okei vaiko en. Minulla on ollut jo pitkään outo olo, luulin sen johtuvan Jimistä ja siksi kerroin tunteistani, mutta tämä olo ei siltikään hävinnyt. Johtuisiko tämä siitä että en ole pitkään aikaan käynyt panemassa ketään vai siitä, että olen vähentänyt huumeita, johtui mistä johtui, mutta haluan tämän loppuvan ennen kuin sekoan.
Laitoin käteni hiusteni sekaan ja tukistin. "Niki?" Olivia kysyi huolestuneena. En vastannut. Tunsin kaikkien katseet minussa ja tunsin kun lämpöaallot menivät läpi kehoni. Suljin silmäni ja keskityin hengittämiseen. "Mitä se o ottanu tänää?" Kuulin Eetun kysyvän muilta. "Ei me tiietä." Tytöt sanoivat. "Oliver?" Eetu kysyi. "Jotain pillereit, en tiiä mitä." Oliver sanoi.
Aloin hymyilemään, jonka jälkeen aloin nauramaan. Nostin pääni pois polvista ja otin käteni pois hiusten seasta. "Oon kunnos." Sanoin nauraen. "Ootko oikeesti?" Olivia kysyi. "Oon oon." Sanoin. Kaverini katsoivat minua huolissaan, mutta ketään heistä ei sanonut mitään.
Jimin nk.
Tykkään susta. Nikin lause vain pyöri päässäni. Mitä hän edes näki minussa? Miksi hän on kiinnostunut minusta? Vai oliko hän vain säälistä sen sanonut. Niin monta asiaa mihin halusin vastauksen, mutta en kehdannut kysyä."Koska sä aiot kertoo sil?" Heikki kysyi. "En mä tiedä." Vastasin. "No pitää sun nopee kertoo, et voi jättää toista roikkuu tollee." Heikki sanoi. "No koska ite kerrot omist tunteistas Leol?" Heitin takaisin. Heikki punastui ja käänsi päänsä pois päin minusta. "No? Ootko kertonu sil ku noi hiljaseks vetää?" Kysyin. Heikki katsahti hetkeksi minuun ja silloin tajusin. "Mitä?! Te oo-." Heikki keskeytti minut. "Kerran tai siis se vaa eskaloitus, mut ei olla sen jälkee puhuttu siit mitää." Hän kertoi. "Te siis panitte?" Kysyin suoraan ja Heikki nyökkäsi.
Aloin virnuilemaan. En yleensä välittänyt tälläisistä asioista, eivätkä ne minua sinäänsä kiinnostanutkaan, mutta poika minäkin olen ja minulla on pieni kiinnostus jossain aivoissani. "No kumpi oli pääl?" Kysyin. "Jätkä, herrasmies ei paljasta tollast informaatioo." "Älä nyt viitti, ollaa kaikki kavereit ni kyl sä jotai voit kertoo." Sanoin. Heikki huokaisi.
Poika katsoi ensin ympärillensä, varmaan katsoen ettei Leo tupsahtaisi tyhjästä. "Mä olin." Hän kuiskasi. Nyökkäsin vain. "Mistä te puhutte?" Kuulimme Leon yhtäkkiä kysyvän. Heikki säpsähti hiukan. "Puhutaan Jimin tunteist Nikii kohtaa." Heikki sanoi. Leo nyökkäsi ja istui sitten Heikin vasemmalle puolelle penkkiä. Istuimme koulun pihalla, sillä en jaksanut olla tunnilla, mutta eihän sillä ollut väliä sillä olin hyvin perillä opinnoissa. "No aioks sä kertoo sil?" Leo kysyi. "Aion, en vaa tiiä millo." Sanoin. Leo meni makaamaan penkille ja laittoi päänsä Heikin syliin. Katsoin Heikkiä ilmeellä "nyt olis hyvä aika puhuu." Ja Heikki katsoi minua mitä vittua ilmeellä. Nousin ylös penkiltä. "Mihi sä meet?" Leo kysyi. "Meen käymää vessas viel ennenku lähen himaa." Sanoin ja lähdin sisälle.
Heikin nk.
Vittu Jimi. Ajattelin. Mitä minun olisi muka pitänyt sanoa Leolle. Miten alottaisin keskustelun vai sanoisinko asiasta mitään. "Hei." Leo sanoi, jolloin ajatukseni keskeytyi. Käänsin katseeni alas. "Mitä mietit?" Hän kysyi. "En mitää." Sanoin. Vaikka mietin, mietin todella paljon minun ja Leon sessiota ja olen miettinyt sitä siitä asti kun se tapahtui.En katunut sitä, se tuntui hyvälle, mutta minua pelotti ajatus siitä että Leo katui sitä tai hän ei halunnut sitä ylipäätään. "Kaduttaako sua?" Kysyin yhtäkkiä. "Mikä?" Hän kysyi. Käänsin katseeni pois hänestä. "No se...mitä me tehtiin." Sanoin jotenkin vaivalloisesti. "Ei, ei mua kaduta. Sua?" Hän kysyi. Pudistin päätäni. "Ei." Sanoin.
"Oletan et oot kertonu jo Jimil." Hän sanoi. Nyökkäsin. "Sori, ei ollu tarkotus." Sanoin. "Ei mua haittaa, ja sitäpaitsi jos sä et olis kertonu sil ni mä olisin." Hän sanoi. Nyökkäsin vain. "Haluisiks sä tehä jotai viikoloppuna?" Hän kysyi. "Joo, saat kyl päättää mitä tehää, ei mul oo välii." Sanoin. Leo nousi istumaan ja kääntyi kasvotusten minua päin. Hän katsoi minua hetken aikaan, kunnes hän suuteli minua ja minä suutelin takaisin. "Vihdoinki." Kuulimme yhtäkkiä Jimin sanovan. Vetäydyin suudelmasta ja käänsin pääni Jimiä päin. "Jätkä mitä vittua?" Kysyin. "Mitä?" Jimi kysyi. Leo alkoi nauramaan. "Lähetää jo." Sanoin ja nousin ylös penkiltä. Lähdimme kotiin päin.
——————
Sanoja: 679Olisko Heikille ja Leo yks oma jakso?
Ja kertokaa mielipiteit et onks tää nyt iha tyhmä idea et Heikki ja Leo säätää täs vai ei
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...