В главата има перверзни моменти и ако не сте почитатели на това прескочете и продължете с останалата част от главата. Благодаря за отделеното внимание! <3
Той постави ръката си на закопчалката на сутиена ми и го откопча. Внимателно изкара ръцете ми от презрамките и го махна. Бях със затворени очи и ръце в косата му. Наведе се и тогава усетих езика му. Чувството беше...уникално. С едната ръка ме хвана за другата гърда и започна да я гали. Не беше груб. Беше нежен и внимателен. След като приключи играта си с тях, слезе към коремчето ми, а аз вече бях оставила алени линий върху гъба му. Хвана ластика на бельото ми и ги смъкна. Прокара езика си и ме погледна очакващо. Аз вече треперех от удоволствие и едвам успях да кимна, но явно не си пролича, затова заекнах, казвайки "да". Беше нещо като "д-ъ-а". Той се наведе и ме целуна по врата. Знаех, че първоначално боли, но не се притеснявах. Хванах се за мускулестия му гръб и бях готова. Той го направи. Влезе в мен, а аз изстенах и забих нокти в гърба му. Той се задвижи бавно и след минута-две намаляващата болка напълно изчезна. Беше...о боже! Той е уникален. Започна все по-бързо и по бързо, а аз дерях гърба му, скубех косата му и стенех името му. Той целуваше всяка част от мен и при всеки един вик се усмихваше и започваше по-бързо. Вече едвам издържах. Дани заби устни в мойте и последва последен тласък. След което махна презерватива, сложен преди да дойде и свърши на корема ми. Отдъхнах си тежко и той легна до мен. И двамата дишахме учестено и шумно.
-Добра си, като за първи път.-каза той, намигайки ми.
-И ти не си за испускане.
-Обичам те и се радвам, че ми се отдаде!
-Аз също...
-Ти също какво...? Обичаш ме или се радваш?
-И-и дв-вете.-все още заеквах. Той се усмихна и стана да си вземе душ. След малко станах и влязох да се къпя при него. Видя ме и ми се усмихна. Искаше той да ме изкъпе. Позволих му. Щом бяхме готови излязохме и се подсушихме. Облякох си бельо, а той боксерки и си легна. Преди да си легне обаче го накарах да сменим чарашафите. Взех си телефона и погледнах часа. Беше 4. Имам точно час да се оправя.
-Дани, 4 часа е.-казах му спокойно.
-Ок.-отвърна ми със същото спокойствие. Вдигнах рамене и взех сешуара, за да си изсуша косата. Взех машата и си направих леки букли. До сега не си бях правила такава припеска, но ми стоеше добре. Застанах пред гардероба с въпроса:
-Какво да облека?
Щом чу това, Дани стана и изхвърча от стаята. Върна се с голяма бяла кутия.
-Отвори я!-каза ми нежно. Отворих я и вътре видях червена рокля. Беше превъсходна, а отделно имаше и черни обувки на ток. Разплаках се и го прегърнах. Облякох я, обув обувките, сложих златни гривни и обеци и Дани ахна. Усмихнах му се и се заех с грима. Сложих си светли сенки, очна линия, молив, спирала и червило в същият цвят като роклята. Беше пет и бях готова. Дани също. Преди да тръгнем си взех златната чантичка, като в нея сложих най-важното и черното късо сако.