❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
' මගේ ජීවිතය ඇත්තටම නීරසයි. මාද නීරසයි. මට අතීතය ට යා හැකි නමුත් මට එය වෙනස් කළ හැකි වේද ?'
ඔහු කොරිඩෝව දිගේ ඇවිදින ගමන් සිතන්නට විය.
" ඒත් ඇත්තටම කවුද මේ අපරාධ කරන්න ඇත්තේ ? ඒකව හම්බුනොත් මම ඌව මරලා දානවා "
ඔහු තනියෙන් මුමුනන්නට විය.
අද 2019 වසර වුවද යීබෝ තාම 2009 කෙනෙකු මෙන් ජීවත් වෙයි. ඔහුගේ දුරකථන ය පවා ඒ කාලයට ගැලපෙන එකක් විය.
......................................................
⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛
24.09.2011.................
" මම හිතන්නේ එයා අවදි වෙනවා. "
" ඔව් එයාගේ ඇස් පිහාටු හෙලවෙනවා. "
" Mr. Wang Yibo. Mr. Yibo ඔයාට මාව ඇහෙනවද? "
යීබෝ හිමින් තම දෑස් විවර කරන්නට විය. ඔහුගේ ශරීරය හා ආත්මය ලෝක දෙකක සිට නැවත එක්වූවා මෙන් දැනෙන්නට විය.
" Oh thank you God. එයාට සිහිය ආවා. Doctor මෙයාව admit කරපු කෙනාට කතා දැනුම් දෙන්න. "
" හරි "
යීබෝ මේ කතාව අහගෙන සිටියද, ඔහු නැවත නැගිටීම ගැන ඔහූ සතුටු නොවීය.
' මම මැරුණාම්, මට ඔයාව හම්බවෙන්න තිබ්බා '
වන්ග් යීබෝ සිතන්නට විය..... " වන්ග් යීබෝ. අනේ ඔයාට දැන් හොඳයි. "
ඒ ඔහුගේ මිතුරිය ෂියන් ෂාවෝ විය.
ඇය සතුට වැඩි කමට ඔහුව වැළදගෙන හඬන්නට විය." මොකද වුණේ? "
වන්ග් යීබෝ බලාපොරොත්තු රහිත හැඟුමකින් වන්ග් යීබෝ ඇසීය." මොකද වුණේ කියන්නේ? "
ෂියන් යීබෝ දෙස බැලුවේ ඔහු කියු දේ තේරුම් ගත නොහැකි බැල්මකිනි." ෂියාඕ මහාචාර්ය තුමා. එයාට මොකද වුණේ? "
" ඔයා... ඔයා ඒක ගැනද හිත හිත ඉන්නේ ? අනේ වන්ග් යීබෝ ඔයා අවුරුදු දෙකක් ඇඳට වෙලා හිටියා. ඔයාට මේ අවුරුද්ද මොකක්ද කියලා නෙවෙයි ද දැනගන්න ඕන. "
ෂියන් යීබෝ ට බැන වැදුනේ ඔහු ගැන තිබූ ආදරය නිසා ය.
YOU ARE READING
⏳කාල ⌛ ( Completed )
Fiksi Penggemarආදරය වෙනුවෙන් ඔයාට නැති කරගන්න පුලුවන් ලොකුම දේ මොකක්ද?? ඔබ දුර්වල කෙනෙක් ද?? ශක්තිමත් කෙනෙක් ද??