1 rész

155 7 4
                                    

A barátnőmmel a városban sétalgatunk és nézelődünk. Ma egyikünknek sincs munkája szerencsés véletlen a szabad hétvége. Pontosítok inkább "diákmunka". Nehezen de meg tudtuk oldani hogy az órák után legyen még időnk a munkára. Igaz nem lenne rá szükségünk de nekem kell valami ami eltereli a figyelmem Dorothy pedig mindig mindenbe benne van. Teljesen különbözünk, a kinézetünk és a személyiségünk is, nehéz elhinni hogy mi ilyen jóba lettünk. Dorothynak hosszú fekete göndör haja van és sötét barna szeme, alacsonyabb nálam pár centivel de én se vagyok egy égimeszelő. Ő általában mindenbe benne van és sokszor el jár bulizni és szeret alkoholt fogyasztani. Nekem középhosszú barna hajam van és zöld szemem, bulizni nem igazán szeretek járni ahogy alkoholt fogyasztani se. Nem vagyok egy vissza húzódó nehogy ezt hidjétek csupán az ilyen helyekre nem szeretek járni. Igaz Dorothy idősebb nálam kettő évvel de a második szakmáját tanulja ami miatt egy osztályba kerültünk így lettünk jóba.

-Mavis!-szólalt meg hírtelen barátnőm mikor az egyik bolt előtt a kirakatott nézegettük
-Igen?-néztem felé
-Pisilni kell!
-És hova akarsz menni? Pláza?-néztem rá
-Nem! Az messze van! Tudok a közelbe egy kocsmát ott be tudok menni pisilni!-indult el én pedig követtem
-Nem szeretek kocsmába járni!-nyafogtam neki
-Akkor te meg állsz előtte! Amúgy is egy kisebb eldugott utcából lehet oda bemenni!-mosolygott rám
-Hát jó!-egyeztem bele

Nem sokat sétáltunk alig tíz percet és egy kicsit lepusztultabb részhez értünk. Nem mászkáltak nagyon sokan ott de meg is értem őket egyedül én se nagyon szívesen mászkálnék itt.

-Amúgy hogy találtál erre a helyre?-néztem a lepusztult falakat és az össze firkáltakat is
-Ohh még mielőtt jóba lettünk egyik exem mutatta ezt a helyet, utána sokat jártam ide úgyhogy akik a kocsmába dolgoznak ismernek!-mondta bohókásan
-Te és az exeid!-viccelődtem vele
-Hát ki kellett élnem magam, neked is azt kéne.-nézett rám
-Ah nem jó nekem is!-mosolyogtam rá
-Hát ahogy érzed!-forult be egy kis utcába

Egy irányú útca volt úgyhogy nem valami hosszú, itt ott kicsit lerobbantabb kocsival és biciklivel. Az egyik ajtó fölött egy tábla volt "Kocsma" felirattal, nem igaz hogy jobb nevet nem tudtak kitalalni neki.

-Na itt állj meg mindjárt jövök!-állt meg előtte én pedig bolintottam majd bement.

Az utcának a vége nem messze volt, egy fekete kocsi állt ott ami egész szép volt, itt ott volt rajta egy két sár folt. Mondjuk nem is csodálkozom hogy koszos. Elő vettem a telefont majd megnéztem hogy írt-e valaki. Csak anya írt hogy majd vigyek tejet amire annyit írtam hogy oké viszek. Egy kiabálasra lettem figyelmes az egyik házból majd hirtelen valaki ki repült az ablakon egyenesen neki a kocsinák. Egy férfi volt az. Ott ült a földön és nem igazán nézett ki úgy mint aki jól van, gyors léptekkel mentem hozzá. Fekete öltönyt visel rövides szőke a haja, legugoltam hozzá. Az arcán egy két seb díszeleg.

-Jól vagy?-kérdeztem félve de nem kaptam választ-Hé jól vagy?!-kérdeztem ismét majd a válahoz nyúltam de hírtelen elkapta a kezem
-Mit akarsz?-kérdezte ingerülten
-Csak tudni akarom jól vagy-e! Láttam hogy mi történt hívják mentőt vagy..
-Semmit ne hívj!-szólt közbe majd elengedte a kezem és megprobált felállni
-Várj segítek!-fogtam meg a karját majd segítettem neki felállni, mikor sikerült neki elindult az ajtó felé.
-Most repültél ki az ablakon! Valami nagyobb bajod is lehet!-fogtam meg a kezét de ő hírtelen ki rántotta azt
-Mavis!-hallottam barátnőm hangját majd felé kaptam a fejem, a férfi már az ajtót nyitotta ki-Mavis gyere! Menjünk!-a férfi belépett az ajtón
-Veszett ügy!-ráztam meg a fejem majd mentem barátnőmhöz
-Miért ott álltál?-nézett rám
-Valakit ki dobtak az ablakon és..
-Segíteni akartál neki! Ne is probálkoz itt olyan emberek laknak akiknek nem tudsz segíteni!-indult el
-Jó nem tudtam!-néztem még hátra s kocsira majd újabb kiabálast hallottam
-Na gyere menjünk ne ácsorogj!-szólt barátnőm én pedig indultam utánna
-Ott kik laknak?-értem utol
-Látásból ismerem őket! Ha jól tudom valami feketébe utaznak, legalábbis nekem ezt mondták de ne rágódj rajta menjünk enni!-mosolygott rám
-Rendben!-mosolyogtam vissza rá

Miután ettünk utána még nézelődtünk haza felé még bementem egy boltba ahol vettem tejet és még egy kis rágcsát majd mentem haza. Mire haza értem már sötét volt, a táskámbol kivettem a kulcsom majd kicsitottam az ajtót és bementem, persze utána bezártam.

-Haza értem!-kiabáltam majd levettem a cipőm és a helyére tettem

Bementem a konyhába majd a tejet a hűtőbe ragtam és kerestem valami harapni valót. Úgy döntöttem csinálok tükör tojást, mikor kész lett felvittem a szobámba gyorsan át öltöztem kerestem valami filmet majd enni kezdtem. Mikor kész lettem a tányérom levittem csináltam gyorsan egy cappuccinot ami csak annyi volt hogy egy pohárba tejet öntöttem megmelegitettem majd raktam bele cappuccino port és elkevertem. Vissza mentem a szobámba elő vettem egy szál cigit kinyitottam az ablakom majd meggyujtottam.

-Szia kicsim!-jött be anya a szobámba
-Szia miért nem alszol?-néztem rá majd bele szívtam a cigimbe
-Behivtak mert valami verekedés volt és sokan megsérültek! Csak jöttem elköszönni!-mosolygott rám
-Oh értem, ma én is láttam valami verekedés féleséget. Vagyis annyit láttam hogy valaki ki repült az ablakon!-gondoltam vissza
-Lehet őt keresik! Majd menj be a rendőrségre! De én sietek jó éjt!-adott egy puszit és már indult is el.

Mikor kész lettem elmentem fürdeni, a telefonom a mosó gép tetejére raktam és kitámasztottam és kerestem valami videót de véletlenül a hírekre nyomtam.

-Ma egy verekedés történt! Heten kerültek az intenzívre és hárman meghaltak! Az egyik férfi beszámolt hogy egy fekete öltönyös ember tette velük akinek fekete BMW-je van! Kérjük a nézőket hogy vigyázzanak! Szőkés barna haja van és barna szeme, olyan 174 centi lehet és fekete öltönyt visel! Az arcán több seb is látható!-mondta a híradós nő-A férfiként akik az intenzivre kerültek kábítószert árulták!

Igaza volt Dorothynak, nem kellett volna vele foglalkoznom. Kiléptem a hírekből majd a tervezett videót kezdtem el nézni közbe pedig megfürödtem. Mikor kész voltam felvettem a zöld pizsomám amin sötét zölddel kis dinok vannak. A telefonom felraktam tölteni majd nem sokkal rá el is aludtam.

A szállító Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang