Kérlek, szeress

134 13 3
                                    

Talán két hét is eltelt a rendes kerékvágásban. Nem koncentráltam se rá, se a múltbéli eseményekre. Jiminéknek csak a szükségeset meséltem, hogy szereztem francia barátokat, hogy az irodalom dékán végig nézte a beszédet... Hogy jó eséllyel indultam az egyetemi ranglétrán, azaz, talán, felfigyelhettek rám.

– Arra gondoltam, otthagyom... – kezdtem a beszédet, a kampuszi kávézóban. Nem voltunk egyedül, ezért nem is meséltem olyan szókimondón, mint szoktam.

Tele volt a hely a szaktársainkkal.

– Mégis mit? – kérdezte Jimin, két hörpintés között a bobateájából.

– A szakot. Nem érdekel a tanulás. Csak az önkifejezés.

Jimin nevetett.

– De ahhoz meg kell tanulnod az egyetemen a technikákat, amikkel önkifejezhetsz...

A csuklómra kötött piros cérnát simogattam. Azzal babráltam.

– Akkoris.

– Na jól van, nem vagy magadnál... – fordult el Hyuna felé.

Akkor szálltam ki a beszélgetésből. Inkább pihentem.

Vártam, hogy történjék valami.

– Úristen, és Kim tanár úr? – kezdte az egyik lány. A telefonját nézte, a többi társával összebújva. – Milyen helyes pasi...

Fejem leesett, a magam elé meredtem. A fülem hegyeztem.

– Biztos van barátnője... Nem? – mondta a mellette lévő.

– Hát! Bárcsak én lennék az – tekergette egy tincsét a harmadik. – Vajon mekkora lehet neki...

– Nekem a feneke tetszik nagyon!

– Biztos jó az ágyban!

Együtt kuncogtak.

Jimin is észrevette. Rám nézett.

A csuklómra fogott, majd ölébe húzta a kezem és megszorította. Minden oké, bólintotta.

Viszonoztam.

그때

Még mindig ott ültünk. Körülbelül fél órája hallgattam, ahogy a lányok az én szerelmemre andalognak. Akkor fülem ütötte a név.

– Kim Tanár Úr! – kiáltott integetve az egyikük, aki a haját tekergette.

Hátrafordult mindenki, aki háttal ült, a többiek felnéztek, felálltak.

Taehyung épp a kampuszt hagyta el szokásos sétája útvonalán, amire még én is emlékszem azokból az időkből, hogy én és ő, együtt, javítottuk a tézisem.

Barna sportzakót, alatta mellényt viselt ingén, bőr aktatáskáját lóbálva haladt iramosan.

Kissé az ajkamba kellett harapjak, ahogy visszaemlékeztem.

Párizsra.

Tekintetünk találkozott.

A szabad kezével mutatott nekünk egy V-t.

Elengedtem egy kuncot.

– Viszlát! – integetett a lány.

"Te jó ég!" gondoltam.

그때

Otthon annyira belemerültem a dal írásba, hogy azt se hallottam, csengettek.

– Ez meg ki lehet? – kiáltott kintről Jimin.

Kimentem, kinéztem a bejárati kamerán keresztül. Hyuna állt az ajtó előtt egy csokor virággal.

𝓗𝓸𝓵𝓭𝓯𝓸𝓵𝔂𝓸́ - 𝓀𝓉𝒽. 𝒿𝒿𝓀. ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt