Intro // requests

39 3 15
                                    

𝒯𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒶𝒾𝓃'𝓉 𝓃𝑜 𝓅𝓇𝒾𝓏𝑒𝓈 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓀𝒾𝓃𝒹𝑒𝓈𝓉 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉

𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙛𝙤𝙧 𝙘𝙡𝙞𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙤𝙠! 𝙄'𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 𝙝𝙚𝙧𝙚. 𝙄'𝙡𝙡 𝙩𝙧𝙮 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖𝙨 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙖𝙨 𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚, 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙢 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙖𝙣 𝙖𝙢𝙖𝙩𝙚𝙪𝙧.

𝒷𝓊𝓉 𝒾𝓁𝓁 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝓇𝒾𝒸𝒽 𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝓈𝓊𝒷𝓈𝒸𝓇𝒾𝒷𝑒

𝙄𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙧𝙚𝙖𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙠, 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙘𝙡𝙞𝙘𝙠 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙤𝙤𝙠𝙨. 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚𝙣'𝙩 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙩𝙚𝙣 𝙞𝙣 𝙖 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙨𝙤 𝙢𝙮 𝙨𝙩𝙮𝙡𝙚 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙜𝙚𝙙 𝙖 𝙗𝙞𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧.

𝓌𝑒𝓁𝓁 𝓈𝑜𝓂𝑒𝑜𝓃𝑒 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒷𝓁𝑒𝓌 𝓊𝓅 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝒶𝓇

𝙏𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙨: 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜. 𝙎𝙢𝙪𝙩, 𝙖𝙣𝙜𝙨𝙩. 𝙅𝙪𝙨𝙩 𝙣𝙤 𝙣𝙤𝙣-𝙘𝙤𝙣. 𝙉𝙤 𝙨𝙢𝙪𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧𝙖𝙜𝙚𝙙 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚, 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙖𝙜𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙪𝙥. 𝘽𝙤𝙪𝙙𝙖𝙧𝙞𝙚𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙪𝙣𝙙𝙖𝙧𝙞𝙚𝙨, 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙧𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙢. 𝙁𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢𝙨 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙤𝙛: 𝙗𝙣𝙝𝙖, 𝙉𝙤𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝘽𝙪𝙩 𝙏𝙝𝙞𝙚𝙫𝙚𝙨, 𝙁𝙤𝙧𝙢𝙪𝙡𝙖 𝙊𝙣𝙚, 𝙏𝙏𝙄𝙂𝙍𝘼𝘼𝙎, 𝙈𝘾𝙔𝙏 𝙞𝙧𝙡 𝙛𝙞𝙘𝙨 (𝙣𝙤 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙗𝙪𝙧 𝙤𝙧 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙙𝙞𝙨𝙜𝙪𝙨𝙩 𝙢𝙚). 𝙄𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙧𝙚𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩 𝙖𝙣𝙮 𝙛𝙞𝙘 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙫𝙚, 𝙜𝙤 𝙖𝙝𝙚𝙖𝙙, 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙤𝙧𝙢! 𝙄𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙡𝙨𝙚, 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙚𝙨𝙘𝙧𝙞𝙗𝙚 𝙠𝙚𝙮 𝙚𝙫𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 '𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧' 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣.

𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝓌𝑒𝓇𝑒 𝓈𝓌𝒶𝓁𝓁𝑜𝓌𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝒾𝑒

𝙁𝙤𝙧𝙢:

𝙉𝙖𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧?
𝙋𝙡𝙖𝙩𝙤𝙣𝙞𝙘/𝙧𝙤𝙢𝙖𝙣𝙘𝙚/𝙨𝙢𝙪𝙩/𝙛𝙬𝙗/𝙖𝙣𝙜𝙨𝙩? (𝙘𝙖𝙣 𝙗𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙤𝙣𝙚)
𝘿𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙞𝙘 𝙤𝙧 𝙙𝙤 𝙞 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙝𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙢𝙚𝙩?
𝘼𝙣𝙮 𝙞𝙙𝙚𝙖 𝙤𝙛 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙧𝙢𝙨 𝙤𝙛 𝙥𝙡𝙤𝙩?
𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧?

𝒴𝑜𝓊 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝒾𝓉 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝑒𝓃𝒹𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒶𝓂𝑒

𝘼𝙜𝙖𝙞𝙣, 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪, 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙬𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧𝙛𝙪𝙡 𝙙𝙖𝙮 <3

𝐻𝑜𝓃𝑒𝓈𝓉𝓎'𝓈 𝒶 𝓁𝑜𝓈𝒾𝓃𝑔 𝑔𝒶𝓂𝑒
𝐼𝓉 𝒹𝒾𝑒𝒹 𝒶 𝓁𝑜𝓃𝑔, 𝓁𝑜𝓃𝑔 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝒶𝑔𝑜
𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒻𝒶𝓋𝑜𝓊𝓇𝒾𝓉𝑒 𝑔𝑜𝒹

Oh No :: He Said What? // OneshotsWhere stories live. Discover now