Kayadan...
Filizin bayılmasıyla deliye dönmüştüm.İçki de içmemiş nolmuştu bir anda?
"Aren eve sür çabuk.Üzerindekilere bak"
"Abi ben zorladım onun suçu yok"
"Sen sus daha yanındakı çocuğu sorucam evde önce minik yaramaza bakıyım"
Yüzünü okşuyarak uyandırmaya çalışıyordum.Ama ateşi var yanıyordu hem de.
"Aren hızlı ol ateşi var"
"Abi nasıl daha bir az önce hiç bir şeyi yoktu"
"Böyle kısa incecik giydirirsen böyle olur"
Eve vardığımızda kucağıma alarak odaya götürdüm.Arenle Melis de gelince onlara bez ve su getirmelerini söyledim.
"Meraketme güzelim iyleşiceksin"
Termometreni koltukaltına koyup beklemeye başladım.Aldığımda 39 dereceydi.Yanıyorsun be kızım.Üzerindekiyle ben de hasta olurdum.Ne diyorum ben ya.
"Abi getirdik"
"Ver bezi.Siz çıkın"
Bezi alarak suya sokup iyice sıktım.Alnına koyarak elinden öptüm.Bir süre bekledikten sonra termometreni tekrar yerleştirdim.Ohh sonunda 36 ya düşmüştü.Kiyafetini değiştirmeliydim.Yarın kızıcaktı ama böyle incecik şeyle kalamaz yoksa yeniden hastalanırdı.Üzerini çıkartdığımda kırmızı iç çamaşırı vardı.Bu kız beni yatarken bile deli edigordu.Düğünü sabırsızlıkla bekliyorum.
"Kayaa"
"Efendim güzelim burdayım ben"
"Noldu bana?"
"Ateşin vardı ben de düşürdüm.Şimdi de üzerini değiştiriyorum."
"Hıı tamam"
Eliyle bana sarılırken ayağını da üzerime koymuştu.Bir az daha kıpırdanıp tam üzerime uzandı.Erkekliğimin üzerine de uzanmassın be kızım.Haraket edince istemsiz inledim.Bunun hesabını sorarım sana Filiz hanım.
Üzerimden kaldırarak gecelik giydirdim.Aslında bilerek gecelik seçtim çünki yarın seni bitiriceğim küçüğüm.
Ona sarılarak uyumaya başladım.(Arkadaşlar şimdi Filiz sınavını verdi ve cevabını bekliyor.Onu yazmak istemedim)
Filizden...
Uyandığımda Kaya yanımda uyuyordu.Çok tatlı bu ya.En son bayılmıştım ve tek hatırladığım bana ateşin var demesiydi.Üzerime baktığımda gecelikle duruyordum.Bir dakika ne?Üzerimi kim değiştirdi?Hayır Kaya lütfen Melis değiştirdi dersin.
"KAYAAA!"
"Allaaaahh noluyor ya?"
"Benim üzerimi kim değiştirdi?"
"Ben güzelimm"
"Ne demek ben değiştirdim.Doğru söyle naptın bana?Namusum elden gitti mii?Oy ben nerelere gidemmm"
"Kızım bir dur ya bir şey yapmadım ama bu yapmıcam anlamına gelmiyor"
Ne demek istediğini anlamadım ama dudaklarımı sömürmesiyle gözlerimi kapattım. Resmen sümürüyordu adam.
Ayrılıp yüzüne baktım.
"Biz hemen evlenmeliyiz güzelim bence yoksa dayanamıyıcağım."
"Daha bir hafta var yaa."
Diyip üzerimi değiştirdim.Kısa şort ve crop giydim.Odadan çıkıp bizimkilerin yanına atlaya atlaya indim adeta bir kuş gibi.
"Oo yengem uyanmış"