"Dorcas... Bu çok zor biliyorum ama sen, Astor ve Arlen ile birlikte, buraya, Harria'ya aitsin. Burada barış içerisinde yaşayan üç ırktan birine aitsiniz. Belli güçleriniz var. Fakat sizin durumunuz diğer öğrencilerden daha karışık. Bu nedenle sizi burada tutmayı ne ben istedim ne de Jett."
Dakikalar geçtikçe daha fazla şaşıramam derken Merville'in ağzından çıkan her kelimeyle oturduğum yerde bir sağa bir sola kıvrılarak bana anlatılanları dinledim.
"Jett ile ben farklı ırkların kadim ailelerinin torunlarıyız. Jett'in ailesi üst düzey bir Potenis. Benim ailem ise hatrı sayılır bir Meditza soyundan geliyor."
Gözlerini zemine doğru indirdi. Yüz ifadesinden büyük bir acı çektiği belli oluyordu. Hafifçe kaşlarını çattı ve konuşmaya devam etti.
Bu sırada ben de, söylediklerinin ne demek olduğunu anlamlandırmaya çalışıyordum.
"Bizim hiçbir zaman birlikte olmamızı istemeyenler oldu. Aileler ilişkimize en başından beri karşıydı. Evet, günümüzde yeni yeni farklı ırklardan olsalar da birliktelikler oluyor. Haberlerini aldığımız yakınlarımız vardı..."
Gözlerini Astor'a çevirdi. Gözleri dolu dolu olmuştu. Acı bir yüz ifadesiyle sevgili oğluna baktı.
"...Fakat o zamanlar öyle değildi. Henüz 100 yıl önce sağlanan barışı hala daha Harria'da ayrıştırmaya çalışanlar var."
Söylenenlere inanamadığım için dakika başı arkadaşlarıma bakıyordum fakat bir süre sonra bana en başından beri bakamadıklarını fark ettim.
Onlar biliyorlar mıydı? Bütün bu olanlar sadece benden mi saklanıyordu? Emin olamıyordum. Tam bu düşünceler aklımdan geçerken Merville ellerini elimin üzerine koydu.
"Sana..." bakışlarını oğullarına çevirdi. "Size bunları daha önce anlatmadığımız için özür dilerim. Bu Dorcas'ın anne ve babasının istediği bir şeydi. Onların anılarına saygı duymak zorundaydık."
Merville'in gözleri dolmuştu. Anılarına saygı duymak zorundaydık derken ne demek istemişti? Ailem de mi buradan haberdardı? Kafam gittikçe daha çok karışıyordu.
Tam bir şeyler söylemek için ağzımı açtığım anda kapı bir anda hızla açıldı. İçeriye hızlı adımlarla, pelerinini arkada savurarak, Jett girdi.
Merville'e elini uzatarak çömeldiği yerden kalkmasına yardımcı oldu. Sol elini, Merville'in beline koydu ve sessizce bir şeyler söyledi.
"Arlo ile görüşüldü. Ben de bizimkilerle konuştum. Üçü de burada kalmalılar."
Ardından bana doğru döndü.
"Şuan için burada kalmanız en doğrusu. Kaih yıldızı evrenimize bu kadar yaklaşmışken, en doğrusunun bu olduğu söylendi."
Göz ucuyla arkadaşlarıma baktım. Arlen sinirden kıpkırmızı olmuştu. Sessizliği ilk bozan Astor oldu.
"Evrenimiz demeyi kesin! Siz nasıl böyle bir şeyi bizden saklayabilirsiniz?"
Arlen ayağa kalktı. Tam kapıya doğru yöneldiği sırada Jett, Arlen'in kolundan yakaladı.
"Bakın. Biliyorum size yalan söyledik. Fakat bunu zorda olmasak yapmazdık. Merville ve ben ayrı ırklardan geldiğimiz için birbirimizi tanıdığımızdan beri kimseye ilişkimizden bahsedemedik. Burayı bilseniz bize böyle davranmazdınız..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harria
FantasyDorcas, 16 yaşında, genç bir kızdır. Harria adlı evrende, kendisi henüz bilmese de, önemli bir göreve sahiptir. 3 ırk tarafından oluşturulmuş olan Harria'da Savaşçılar(Potenis), Kahinler(Oracus) ve Şifacılar(Meditza) bir arada yaşamaktadır. Yüz y...