Media: Ares
Observ in mâna lui un pahar cu whisky si gheață, se oprește privindu-mă in timp ce soarbe o gură din el, zâmbind.
"Da-mi drumul!" spun mai calmă de data asta, el își mărește zâmbetul.
"Pe bune, Ares!" rastitul meu il face sa se aseze din nou, scoțând din pahar un cub de gheață.
Il ține intre buzele sale mari ce ma innebunesc.
Si il așează pe buricul meu, tresar, privind cum lasă paharul pe noptieră, imi prinde picioarele pentru a mi le desface din nou, făcându-si loc intre ele.
Prinde între buze cubul de gheață si il poartă usor pe pielea mea până la sâni, pe care ii înconjoară, lăsându-mi pielea de găină si mii de senzații pline de plăcere, încerc sa mai trag odată cu mâinile ca sa scap, dar mai rău l-am impulsionat pe el, căci coboară până jos cu gheața unde ma atinge doar odată, apoi o așează din nou pe buric unde se topește de tot, imi linge din nou zona ce pulseaza la maxim, sărutând locul ușor.
Se ridică la acelasi nivel cu mine si ma privește in ochi in timp ce își freaca buzele de ale mele.
"Spune-o!" vocea lui răgușită mă excita si mai tare nemaiavând prea multă putere sa rezist.
Imi sărută pasional si usor buzele, mușcând-o tare pe cea de jos.
"Spune ce iti dorești, princesa?" ma atinge din nou în locul ud si excitat, masând usor.
"Nu vreau nimic" el se oprește si se ridică după vorbele mele, desi este si el la fel de excitat ca mine, ba chiar mai rău.
"Ce faci?" îl intreb când îmi dă drumul la mâini aruncand cătușele pe noptieră.
"Tu ai spus ca nu vrei nimic, nu eu" se aseaza langa mine si privește tavanul.
Eu, excitată la maxim de un mârlan ce nu isi termină treaba?
"Te las sa pleci" imi face semn ca pot pleca, totuși ma privește intens in ochi.
Cantaresc cuvintele lui si dorinta mea de a pleca, apoi excitatia care ma v-a nimicii in seara asta daca nu fac ceva.
Asa că ma urc peste el si îl sărut apăsat, strângând în pumn părul său negru.
Ma prinde de fese tare, peste una plesnindu-mă imediat, nu m-a durut, ba chiar m-a excitat mai tare, in timp ce ii trag de boxeri in jos, aruncându-i pe lângă celelalte haine, ma prinde strâns de șolduri si mi-l bagă adânc, deși eu eram deasupra.
Gemetele noastre au umplut imediat camera, îmi ridică soldurile tot mai repede ajutându-mă cu mișcările.
Ma priveste de jos de parca ar fi hipnotizat, îmi privește sânii mușcându-si buza de jos ca mai apoi sa se ridice in fund si sa mi sărute pe rând.
"Te iubesc cel mai mult" spune rapid, iar într-o fractiune de secunde ma arunca pe burtă si se pune in spatele meu, imi ridica bazinul si intră brusc si tare, miscarile lui rapide si adânci mă fac să imi arcuiesc spatele si mai tare.
Sunetele pe care le scot corpurile nostre atunci când fac contact, plus toate gemetele scoase de amândoi se aud cel mai probabil până afară.
Ajungem in câteva secunde amândoi la extaz, căzând pe pat langa mine imi dau seama din nou că am făcut-o neprotejat.
"Nici nu vreau sa aud același lucru, ai văzut ca prima si ultima oară când ne-am protejat nu ti-a placut senzația, asa ca nu comenta"
"Boule" ma întorc cu spatele la el primind din nou o palmă peste fund.
"Daca ma mai atingi odată, un tip cu numele 'enervantul' îți va rupe mâinile" pufnește si ma privește confuz când mă îmbrac.
"Ce naiba faci?" acum iau din dulap singurele haine pe care le-am lăsat aici, un tricou alb si blugi negrii scurți.
"Plec" ies din camera rapid, nu mai pot sta acolo nici un minut, nu vreau sa ma înmoi si să îl iert, chiar mă doare foarte rău când sunt rănită, mai ales de persoanele la care nu mă aștept.
"Stai" coboară rapid după mine.
"Nu vreau sa mai stau aici cu tine" ii spun printre suspine si lacrimi.
"Beth, pe bune acum, nu te-am mințit ca am vrut, a fost nevoie!"
"Nu vreau sa fiu mințită!"
"Vreau sa te apăr!"
"Ma pot apăra singură"
"Atunci eu ce rol mai am, un barbat in viata ta, ce rol mai are? Da, te poti apăra fizic, dar daca ti-as spune, ti-aș răni sufletul, iar eu te iubesc prea mult ca sa te văd la pământ. Esti singura persoana pe care o vreau si nu voi renunța la tine!" trântește ușa care era deschisă. "In astea doua săptămâni am simtit ca mor, iar cand am auzit ca ipocritul ala te-a atins crede-ma ca m-am abținut tot pentru tine sa nu il omor!"
"Da, nici eu nu am suportat cand a făcut-o, dar a fost doar pe talie si spate, atât" el stă si ma privește serios dintr-o dată.
"Deci te-a atins?" râde dintr-o dată, eu doar zâmbesc nevinovată.
"N-a avut intenții proaste, a fost doar prietenos, de aceea nu i-am spus nici eu nimic, adică a fost simțit, ba chiar mi-a spus ca ma cunoaște pentru ca am stat cu tine multi ani" el ma privește cu ochii îngustati.
"Deci stia cine esti si tot te-a atins?"
"Nu o dau la capat cu tine, gelosule, posesivule" ma asez pe canapea si încep sa ma joc cu parul meu semi ondulat.
"Tu vorbești....5 ani de zile ai fost geloasa pe sora ta, că aș putea eu să ma uit la ea sau invers" când il aud îmi măresc gura.
"Nu pot să cred că ai spus-o" el doar râde.
"Deci nu ma interesează, noi ori ne împăcăm acum, ori te răpesc si te țin cu forța" Se așează la mine in poală cu capul si imi face cu ochiul.
"Aha"
"Esti o răsfățată......răsfățato!" mă prinde de nas cu două degete si mă face să îi dau peste mână.
"Boule" mă las in jos si il sărut.
Până la urmă tot m-a convins, nu stiu sigur dacă e alegerea buna, dar sigur stiu ca il iubesc mult, o sa îl iert eu ușor, ușor.
"Te iubesc mult, bleago!"
"și eu te iubesc" ne zâmbim si mă ridic lăsându-l pe canapea confuz.
"Dar tot trebuie sa merg acasă!" ies pe ușă cu el în urma mea.
"Unde naiba? în centru, pe jos?" vine langa mine.
"M-am mutat, stau la o strada distanță de tine" incep sa urc drumul puțin in rampă.
"când naiba ai facut toate astea?" se opreste o secunda si pare ca ii pica fisa la un gand "de aceea eu de fiecare dată când veneam la tine nu se auzea nici musca. Am stat cu orele ca prostul in fața casei!"
"aici nu te contrazic" încep să râd de el.
Țip când vine după mine în fugă, alerg cât pot de tare, dar cel mai probabil o să mă prindă.◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Astăzi sper că nu vor mai fi conflicte" spune blonda cu ochelarii de soare pe față.
"Sper si eu, altfel sparg fața cuiva sigur" imi asez si eu ochelarii asemănători pe față, stăm așezate pe o bancă de langa terenul de sport. Am decis ca stam pe bară ora asta, nu am chef sa vad cum mănâncă mingea aia fetele.
Eu si Maia ne intelegem de minune, cu Julie nu am mai vorbit de când ne-am certat, a incercat să vorbească cu mine, dar n-am iertat-o, mi-a spus niste vorbe grele degeaba.
Alia se așează lângă noi nervoasă, îsi scoate din geantă ochelarii si îi pune si ea la ochi.
"La ora asta se vine, domnișoară?" ma priveste si pufnește.
"De cand stai cu Ares asa mult i-ai luat si vorbele" Maia pufneste in ras cand vede cum ne strâmbăm una la cealaltă.
"Adevărat acum, ce ai pățit?"
"Nu mai sunt virgină" Maia se îneacă cu apă, iar eu ma ridic in picioare.
"Poftim?"
"Cine e norocosul?" blonda se apropie de ea ușor.
"Dima"
"Ce?" țip încât mulți de pe teren ma privesc confuzi.
"Tu nu stiai ca ei sunt împreună?" blonda îmi face semn spre ea.
"Nu îmi vine sa cred"◆◆◆◆◆◆◆
"Ok, Dima ai grija de prietena mea ca altfel te omor"
"Iar eu te îngrop!" Ares ii zâmbește sarcastic "Tu sa nu ți-o i-ei in cap, verisoară! Chiar dacă am stat mult cu Beth, crede-mă că nu te-am scos din vizor, acum voi fi și mai atent, văd că mi-au scăpat detalii" ii spune aproape de ureche, chicotesc, dar dupa el ma privește pe mine serios, îmi face cu ochiul si imi privește după decolteul cu ochii îngustati.
"Ohh, acum ma ia pe mine!" spun si rad forțat.
"Tu ai fost asa la școală?" se apropie de mine si face semn spre corpul meu. Alia imi face semn sa ii dau una, cand o priveste din nou doar zâmbește.
"Este un tricou, iubire. Si l-am purtat doar la sport, căci în rest am avut uniforma aia tâmpită pe care ne-a obligat sa o purtăm, am avut inspecții" imi dau ochii peste cap.
"Aa, deci ai fost asa la sport sa se uite băieții la comorile tale" Dima pufneste in ras cu iubita lui.
"Multa bafta, Lucy" Dima imi spune si pleacă amândoi.
"Gelosule"
"A da? Bine!" se dezbraca de tricou, lăsându-mi o priveliste minunată spre pătrățelele si muschii săi. Iese din casă, ce naiba, stiu ca are o vecină de vârstă cu noi sau putin mai mare, mereu am fost geloasă ca s-ar putea întâmpla ceva intre ei doi, ea si-a mai încercat norocul.
Alerg încercând să îl prind de la urmă, când ies pe ușă observ masina din fața curții, parintii lui au venit, pe mama lui abia acum dupa multi ani o văd.
"Beatrice, am auzit ca te-au găsit, dar am zis sa vad cu ochii mei" rade ea in timp ce ma îmbrățișează.
"Ma bucur sa te revăd, mamă" ii spun asa de cand ma știu.
"Buna ziua, doamna Alvaro" vecina aia de care spuneam iese cu mama ei venind spre noi, Ares dă din sprancene când imi vede fața încordată. Ii dau un pumn in braț tare, el frecându-se peste cateva secunde.
"Bună, Ares" mama fetei il îmbrățișează, fapt ce tot ma face geloasă, nimeni nu observa ca el nu poartă tricou? Ohh, ba da, căci panarama aia mica e numai cu ochii pe el.
Cand să vină si ea sa il îmbrățișeze ma pun eu in fața si o prind strans in brațe mai mult încercând sa o sufoc, ea tusind.
"Alice, ce mai faci?" zâmbesc forțat in timp ce aud cum Ares rade înfundat, am sa il omor.
"Bine, Bety" cred ca o ucid, urasc sa mi se spuna așa.
"Noi plecăm!" Il trag pe Ares dupa mine in casa, cum inchid ușa cu cheia la camera lui il privesc urât, el ma aruncă pe pat si se urcă peste mine.
"Ce este, iubito? Esti geloasă?" rade de mine.
"Ai făcut-o intenționat"
"Am incercat doar sa iti arăt cu cine semăn cand vine vorba despre gelozii si posesivitate"
"Animalule, da-te de pe mine" încerc sa il imping, dar el imi trage de decolteu în jos.
"De fapt, cred ca voi sta jumătate de oră așa" ma apasă usor cu degetele între picioare și rânjește....◇◇◇◇◇◆
"Si cum mai esti? Mai aveți ceva de rezolvat de nu il prindeți pe Johnny?" mama soacră se încruntă spre mine si cei doi bărbați din familia ei.
"Mark si fratele mai mic al lui Beth sunt ținuți de el"
"Ohhh, doamne, de ce nu il șantajăm cu Ilari, fratele lui" ma intorc încruntată spre Ares, el doar se scărpină la ceafă.
"Pe bune, iubito....Chiar ai crezut ca il voi da rușilor? este mâna dreaptă a lui, logic ca l-am luat prizonier" imi dau ochii peste cap, oricum nu il suportam.
"Este o buna idee cu Ilari" spune tatal lui.
"Nu este!" ma trezesc spunând "Tata....de fapt, Johnny, se gandeste doar la placerile lui si la răzbunări, ii pasă doar sa se satisfacă singur cu dastea"
"Tu il cunoști mai bine, ai o idee?"
"singurul lucru de care e interesat acum, sunt eu, ori sa ma bată, ori sa ma omoare, ori pur si simplu sa ma faca un monstru"
"Vorbim cu Drako si încercăm sa il convingem pentru a putea merge tu acolo cu un plan" de cand nu am mai auzit prenumele lui tata...
"Nici gând! Beth, nu se duce acolo!" iubitul meu se enervează "Subiect incheiat!"
CITEȘTI
Living in a lie - FINALIZATĂ
Ficțiune adolescențiDoua familii unite formeaza o mafie puternica, având ca moștenitori pe Beatrice si Ares, ei formeaza un cuplu de la o vârstă frageda, fiind promiși unul celuilalt dinainte sa se fi născut, norocul lor, caci iubirea dintre ei este unica si rara, fiin...