Η Έλλη περιμένε στην στάση του λεωφορείου, φορώντας τα μαύρα της ακουστικά. Τα σγουρά μαλλιά της μπλέκονταν από τον δυνατό άνεμο του Δεκέμβρη. Είχε σκοπό να πάει στο mall για να αγοράσει ένα τζίν και καμιά φθηνή μπλούζα.
Όταν το λεωφορείο έφτασε, σηκώθηκε αμέσως και με βιαστικά βήματα μπήκε μέσα.
Την ώρα που κατευθυνόταν στις τελευταίες θέσεις, βλέπει την γνωστή φυσιογνωμία του Νάσου, να κοιτά σκεπτικός έξω από το παράθυρο, μόνος του σε μια γωνιά.
Η Έλλη ένιωθε άγχος όταν έβγαινε από το σπίτι της που θα πήγαινε στο mall μόνη της. Συνήθως πήγαινε με την μαμά της. Τώρα που είδε τον Νάσο, ένιωσε το αίσθημα της ασφάλειας να κατακλύζει το κορμί της.
Χωρίς δεύτερες σκέψεις κάθισε δίπλα του.
Ο Νάσος που δεν πήρε χαμπάρι τίποτα, μόλις ένιωσε κάποιον να κάθεται δίπλα του, γύρισε το βλέμμα του και τα μάτια του γουρλωσαν όταν βρέθηκε αντιμέτωπος με την Έλλη.
Και ήταν και κοντά!
-Έλλη; Ρώτησε ξαφνιασμένος και απομακρύνθηκε μερικά εκατοστά.
- Γεια σου Νάσο! Που πηγαίνεις; Τον ρώτησε η Έλλη.
Ο Νάσος ξεροβηξε και προσπαθήσει να συγκεντρωθεί σε αυτό που τον ρώτησε. Κοιτούσε τα κάστανα της μάτια που τον κοιτούσαν έντονα και αμέσως ένιωσε το πρόσωπο του να φλέγεται από το άγχος.
- Εεε. Πηγαίνω στο mall. Θέλω να πάρω το fifa 24.
- Ιού. Παίξε κάτι καλύτερο. Όπως το uncharted 4.
- Έχω παίξει και το 1 και το 2 και το 3! Α! Και την γυναικεία έκδοση.
- Γενικά καθόλου πορωμένος. Είπε ειρωνικά η Έλλη και γέλασε.
Το βλέμμα του Νάσου έπεσε στο μικρό λακάκι που σχηματίστηκε στο μάγουλο της και έμεινε εκεί για αρκετά λεπτά.
- Πηγαίνω και εγώ στο mall για να αγοράσω ρούχα. Τι θα έλεγες να με συνοδέψεις;
Ο Νάσος κοίταξε ξανά τα μάτια της και προσπάθησε να κρύψει τον ενθουσιασμό του.
-Φυσικά! Απάντησε σαν παιδάκι.
Καθόλου ενθουσιασμένος δεν φάνηκε...
- Τι ακούς; Την ρώτησε παρατηρώντας τα ακουστικά της που βρισκόταν γύρω από τον λαιμό της.
- Το Margaret της lana del ray.
-Α την ξέρω αυτή. Έχω ακούσει κάποια τραγούδια της. Καλή είναι. Το συγκεκριμένο όμως δεν το ξέρω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Somebody To You
HumorΗ Έλλη είναι μια 16χρονη κοπέλα που προσπαθεί να βρει τον εαυτό της. Της αρέσει ένα αγόρι εδώ και ένα χρόνο αλλά δεν γνωρίζει την ύπαρξη της. Θα αλλάξουν όλα όμως για εκείνη όταν ο Νάσος - ο κολλητός του- την χτυπήσει με μια μπάλα στο κεφάλι.