YENİ BÖLÜMMM
BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUNN
NASILSINIZZZ?
AÇIKÇASI BEN PEK İYİ DEĞİLİM ÇOK YOĞUN BİR DÖNEMDEN GEÇİYORUM SINAVLAR FALAN ÇOK YORUYOR AMA AZ KALDI SON İKİ AY!!
OY SINIRI 20 VOTE 17 YORUM🙃
GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE❤️"Bakıyorum da ben yokken ağzına çok küfür almışsın." Adamdaki rahatlığa bak ya aylar sonra karşıma çıkıp bir de gevşek gevşek konuşuyordu. "Küfürü alıştıranlar utansın, şimdi çıkabilirsin." Diyip kapıyı işaret etmiştim. "Neden? Gerçekleri konuşmak için geldim konuşmadan gitmeye niyetim yok." Diyip koltuğa oturmuştu. Şu an onu boğabilirdim.
"Ben seninle gerçekleri konuşmayı o gün bıraktım." Aklıma geldikçe göğsüm sıkışıyordu. "Arya anlat artık bana olanları, neden baban amcamı öldürdü?" Arkamı dönmüştüm. Konuşmak istemiyordum, hazır değildim buna. Elimi karnıma götürmüştüm. "Özür dilerim." Fısıltı gibi çıkan sesime Barlas karşılık vermişti. "Niye özür diliyorsun?" Arkamdan gelen ses ile irkilmiştim. "Ha?" Barlas beni kendisine çevirip avucunu yanaklarıma getirmişti. "Biz bu hale neden geldik? Neden böyleyiz Arya? Anlat artık o gün ne demek istedin sen?" Neden yaptığını sorsaydın dedin?"
Her şey o kadar boğuyordu ki beni. Başım dönmeye başlıyordu. "Yeter! Sus!" Nefes almakta zorluk çekiyordum. Yere çökmüştüm. "Arya!" Gözlerimden birer birer yaşlar akmaya başlamıştı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Barlasın göğüsüne doğru vuruyordum. "Neden öldürdün babamı? O beni korumak istemişti neden yaptın bunu neden?" Barlas beni durdurmaya çalışıyordu. En son şıkı sıkı sarmıştı beni. "Özür dilerim! Gözüm döndü benim." Hızla ayağa kalkıp silahı almıştım elime. Barlas hep ne demişti. "Senin kalbin benim, benim kalbim sensin, eğer ordan vurursan canım çok yanar." Bende aynısını yapacaktım.
Benim kalbim onun için değerliyse onu yok ederdim bende. "Sen ne demiştin Barlas? Ha hatırladım, senin kalbin benim, benim kalbim sensin, eğer ordan vurursan canım çok yanar. Bende o zaman o kalbimi yok ederim." Diyip silahı kalbime doğru çevirmiştim. "Arya sakın yapma bunu." Barlasın titrediğini görebiliyordum. "Ne o? Yoksa canın mı yanar?" Korkuyordu. Daha çok korksun o zaman. "Babamı vurduğunda da benim bu kadar canım yandı, ama dinlemedin bile, ben neden seni dinleyeyim?"
Cevap vermesine izin vermeden sıkmıştım kalbime. Düşmek üzereydim ama ayakta durmayı başarmıştım. "Senden nefret ediyorum." Diyip çökmüştüm. Duyduğum son ses "Arya!" Olmuştu.
Barlastan devam...
Arya beklemediğim bir şey yapıp kalbinden vurmuştu. Hatırlamıştı o cümlemi, keşke böyle bir şey söylemeseydim. Hemen Aryayı hastaneye götürmüştüm. Ömrümden ömür gitmişti bir kaç saatte. Kurşunu çıkarabilmişlerdi ama kalbi baya yorgun düşmüştü. Ömrünün sonuna kadar nefes sıkışıklığı olabileceğini söylemişti doktor. Hatta bazen kriz bile geçirebilirmiş. Bundan sonra onu bırakmaya niyetim yoktu.
Aradan bir kaç saat geçmişti. Koltukta öylece Aryayı izliyordum. Acı çekiyormuş gibi bir hali vardı. Arya sayıklamaya başlamıştı, ne dediğini anlamasam da ağladığı belliydi. Aryayı uyandırmaya çalışırken dediği şeyle duraksamışım. "Baba beni bırakma." Bu söz bana ağır gelmişti. Bir an gözüm dönmüştü, isteyerek vurmamıştım. Amcamı vurmuştu ama neden vurduğunu hala bilmiyordum. "Hayır, hayır!" Arya bir anda kalkınca kendime gelmiştim. "Nerdeyim ben?" Etrafına bakmakla meşguldü.
Beni görünce duraksamıştı. "Dibimde ne yaptığını sorabilir miyim?" Diyince şaşırmıştım. "Kabus görüyordun uyandırmaya çalıştım." Arya samimiden uzak gülmüştü. "En büyük kabusum yanımda zaten." Diyince göğüsümde bir ağırlık çökmüştü ama belli etmemiştim. "Desene kabusun artık hep yanında olucak." Diyince şaşırma sırası ondaydı. "Ne demeye çalışıyorsun?" Ayağa kalkıp gidecekken kolumdan tutmuştu. "Ne demek istiyorsun dedim sana!?" Yavaşça arkama dönüp kolunu elime hapsetmiştim. "Şu demek oluyor, artık ayrı kalmak yok bu kadar yeter." Bir şey söylemesine izin vermeden çıkmıştım odadan. Biraz yalnız kalması iyi gelebilirdi.
Aryadan devam...
Ne demişti şimdi bu? Ayrı kalmak yok mu? 1 yıl boyunca görmemiştim şimdi hayatıma nasıl kendini dahil edebiliyordu? Üstelik hiç bir şeyden haberi yoktu. Ben ona gerçekleri söylersem de yanımda kalır mıydı? Pek sanmıyorum. Ona nasıl söyleyecektim amcan bana tecavüz etti diye?
EVETTT BOMBA SONN
NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
AÇIKÇASI GELECEK BÖLÜM İÇİN ÇOK HEYCANLIYIMM
OY, YORUM VE FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret ağası...
General FictionAşiret ağası kitabı 25.07.23 tarihinde başlanmış bir kitaptır. Arya 19 yaşında evlenmek zorunda kalmış bir kızdır, kendini kolay kolay ezdirmeyen ve duygularını göstermeyen bir kızdır. Barlas 26 yaşında bir aşiret ağasıdır ve ayrıca Mardin'in en b...