اذيكو اسمي شادي هحكيلكو حكايتي مع أمي الشرموطة رنا مبدأيا كدة أمي شبه الممثلة الاباحية
Carmela Clutch
و بتعشق النيك بكل الوضعيات و ده اللي اكتشفته
القصة بدأت لما أمي و أبويا اتطلقو و انا 18 سنة من 5 سنين أمي كانت وقتها 39 سنة و مكنتش عارف سبب الطلاق وقتها بس كان كل حاجة باينه غريبة منهم لأني كنت سمعت مرة خناقة كبيرة بينهم و هما في أوضة النوم و أبويا شكله كان عايز ينيكها و أمي وقتها كانت شاربه و مش حاسة باللي بتقوله و قالت انت زبك أصغر منه و ضربها أبويا وقتها و ناكها جامد و هي فضلت تصوت بصوت عالي اوي و ابويا متعود ينيك أمي و هو بيشرب شيشة وقتها مقدرتش و رحت بصيت عليهم من الباب و لقيته ماسكها من طيزها و هي ذي الكلبة مدياله طيزها و هو نازل نيك فيها و بعبصة بايده و بالشيشة في طيزها و هي تصوت و تقول اااه ااااه نيكني يا خول نيك لبوتك و هو عمال يرزع فيها أمي مكنتش حاسة ان أبويا بيدخل الشيشة كمان في كسها و كانت هيجانة اوي و بتشتم نفسها و بتشخر و دي كانت أول مرة أشوف أمي بتشخر و كانت بتقوله نيك يا ابن الوسخة يا معرص نيك كس مراتك الهيجانة هاتهم في كسي و عرص بلبنك علي كسي يا متناك . كس مراتك اللبوة هيجان و محتاج يتناك يا ابن المعرصة و ابويا بيشتمها هو كمان و بيشخر و نازل نيك فيها بقوة كبيرة اوي و بيقولها هنيكك يا متناكة يا معرصة يا شرموطة زبري و يضربها علي طيزها أكتر و هي تقول ااااه اااه اااه و قتها كملو ساعة بيغيرو كل الأوضاع و أبويا فضل يشرب شيشة و كان حاطط حشيش عليها و امي كمان أخدت منه الشيشة و شربت و لقيت ابويا بيقولها استني يا لبوة أما أجيب ازازة الخمرة من التلاجة و رايح يفتح الباب و مفكرني في اوضتي رحت علطول رايح الأوضة و موارب الباب ابويا نسى الباب علي امي مفتوح بصيت عليها لقيتها قاعدة بتضحك و مبسوطة اوي و بتلعب في كسها و تحكه و تحط صباعها فيه و تلحسه و تنادي عليه تعالي يا ابن المتناكة كمل نيك في الهيجانة مراتك أبويا جاب الازازة و دخل لطشها بالقلم و نسي برضو الباب مفتوح وقتها شوفت وحش داخل علي امي و هي نايمة علي ضهرها حرفيا كان بينيكها كأنه بينتقم منها نيك خرافي و عنيف اوي بعدها قام و مسك الازازة و شرب منها و قوم امي و صبلها في كاس و قالتله صب يا معرص و هو يقولها اشربي يا لبوة زبري يا معرصة كمل نيك فيها جامد و هو بيضربها علي وشها و بيلطشها بالقلم و فضل يشتمها و زبه مالي كسها و يقولها يا رنا يا معرصة و هي تقوله يا محمد يا خول بعدها جابهم في كسها جامد و هي صوتت جامد راح ضربها بالقلم أكتر و قفل بؤقها و بعدها قام من عليها و هي مش دريانة بالدنيا و سابها و راح نام في اوضة تانية ..
دخلت انا بعدها علي أمي بعد خمس دقايق تقريبا و كان كانت بتكلم نفسها و شبه نايمة كدة و قالتلي انتا جيت تاني يا معرص عشان تنيكني كنت عارفة ان زبك هيخليك تعمل كدة و هيقف عليا يا شرموط و صرخت فيا نيكني يا خول معرفش لقيتني بقلع البنطلون و بدخل زبي في كسها ليه و بدأت أدخل زبي اللي هو زي زبر ابويا بس أكبر و كنت ساكت لقيتها شدتني من هدومي اللي فوق و باستني من شفايفي و قالتلي نيك مراتك رنا يا محمد نيك يا فحل انتا زبك كبر كدا ليه يا شرموط يا معرص رحت ضربها بالقلم قامت بيساني اكتر من شفايفي و قولتلها يا رنا يا معرصة قالتلي اشتمني اكتر شتمتها قولتلها يا معرصة يا لبوة و فضلت انيك فيها لحد ما جيبت لبني فيها و قومت و سبتها و رحت اوضتي و نامي هي الليلة دي لوحدها و بعدها بأقل من اسبوع لقيت أبويا طلق أمي و ساب البيت و مشي عرفت انه الليلة دي كان عارف انها اتناكت من حد غيره فناكها و هي سكرانه و بعدها طلقها ..لو عايزين الجزء التاني كلموني طيب أبعته ..