1

80 5 2
                                    

2g1h
(2 gay 1 hetero)
(seokjin & hoseok & jungkook)

hoseok:
naptin anasinin guzusu

jungkook:
otobusteyim simdi
yarim saat otobus bekledim anca geldi :(

hoseok:
varinca ararsin kusum
ben seni karsilarim

jungkook:
tamamdir hosigim

yarım saat sonra

jungkook:
ben geldim
nerdesin hobim

seokjin:
hoseok yanımda
restauranttayız

hoseok:
birazdan yanina gelcem
hastanenin onunde bekle sen kusum
birlikte girelim

seokjin:
öğlen yanıma gelirsiniz
yemek hazırlarım

jungkook:
bas ustune hyungiem 🫡🫡

🩺

Jungkook telefonu kapattıktan sonra etrafa bakarak Hoseok'u beklemeye başladı. Bu sırada heyecandan dudağını kemiriyordu. Karşıdan gelen Hoseok'u görünce kemirdiği dudağını serbest bırakmış, gülen yüzle ona doğru yaklaşan Hoseok'a gülümsemiş ve yanına gelmesini beklemişti.

Kırmızı saçlı genç Jungkook'un yanına varınca ikili sarılıp selamlaştılar. Biraz orada durup konuştuktan sonra birlikte içeriye girdiler. Jungkook içeriye girdiğinde hastanenin büyüklüğünden etkilenmiş bir şekilde heyecanlı heyecanlı etrafa bakarken Hoseok Jungkook'a dönüp hastane hakkında bilgi vermeye başladı.

Hoseok laf arasında "Erken gelmen iyi oldu. Sana hastaneyi gezdiririm hem stajyerler geldiğinde kaybolmazsın. Stajyerliğini yapacağın doktoru öğrendin mi?"

Jungkook kafasını sağa sola sallayıp Hoseok'a merakla bakmaya başladı. Hoseok " Karşıdaki panoda doktorlara düşen stajyerlerin isminin yazılı olduğu bir pano var. Oradan bakabiliriz."

İkili panoya doğru ilerlerken kırmızı saçlı genç yine bir şeyler konuşmaya başlamıştı. İkiside panodan Jungkook'un ismini bulduklarında Hoseok sessizleşti.

"Kim Taehyung."

tae's internHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin