"Encik!" panggil aku berdiri di depan kedai repair fon.
Pekerja cina yang menjaga kedai itu segera memanggil aku supaya masuk ke dalam.
"Sebenarnya bateri telefon cik... saya tersilap ambil modal lain" beritahu pekerja cina itu. "Oh ya ka"
"Jadi, saya tengah tunggu itu kawan. Nanti dia akan hantar lain" beritahu pekerja cina itu masih berdiri di depan aku. Aku melabuhkan punggung di kerusi. "agak-agak berapa lama ?"
"Dalam 10 minit macam tu dia mai" beritahu dia. "U ni cantik lah" puji dia dengan tiba-tiba. Muka aku kemerahan kerana malu dipuji. "Te-terima kasih" ucap ku.
"Dah ada boyfriend?" tanya pekerja cina itu agak berminat ingin tahu. "Ermmm tak ada" jawab aku.
"Umur berapa ?"
"20. U ?"
"28"
Aku hanya angguk kepala. "Nampak tua, kan?" tanya pekerja itu lagi. "Tak pun. Umur u nampak muda" beritahu aku dengan jujur. Lagipun muka dia nampak kacak dan pada waktu yang sama juga, dia mempunyai badan tegap.
"U tinggi lah. Berapa ketinggian u ?" tanya lagi pekerja cina itu. Berminat ingin tahu dengan lebih lanjut. "169 cm" jawab aku dengan baik. "Tinggi. I 171 cm" kata dia mengambil langkah untuk berdiri di sebelah aku. Kepala bahu dia terkena kepala bahu ku. Mungkin tak sengaja ?
"U cantik macam ni takkan lah takdak boyfriend ?" tanya pekerja cina itu lagi. "ya, tak dak. Lagipun diorang nak perempuan lawa ja"
"Tak payah cari yang serius. Cari yang nak happy-happy ja"
"U nak happy ?"
Pekerja cina angguk kepala. Dia menarik tangan aku untuk masuk ke ruang dalam. Dia menarik aku untuk duduk dibawa.
Tanpa banyak soal dia terus mencium bibirku. "Ummmm" aku membalas ciuman dia. Habis puasa aku dan aku kena ganti~
Selepas dia cium, dia membuka butang ku satu-persatu. Bra diturunkan ke bawah. Dia menghisap tetek aku. "ahh"
Dia menurunkan seluar ke bawah dan terpacak batang nya di depan ku. "Hisap sayang" aku hisap batang dia dengan sekali suapan. "Oh fuck !!" kata dia dalam keadaan sedap. "ummm pandai nya hisap"
Dia tolak keluar batang dia dari mulut aku. Dia pegang daguku supaya melihat dia dari bawah. "berapa banyak batang u dah hisap ?" tanya dia. "Hehehe, lebih"
Dia mengambil kerusi dan duduk. "Hisap" aku hisap balik batang dia dengan rakus. "Oh fuck" kata dia sambil meramas tetek aku. Lagi kuat aku hisap batang dia. "Suka tak batang I ?" tanya dia.
Jika ingin menjawab secara jujur, batang dia kecik tapi tidak terlalu kecik. Hanya sederhana sahaja. Aku hanya angguk kepala sahaja. Dia turunkan tangan ke kawasan punggung ku dan menampar dengan kuat.
"Ahh"
Dia tampar punggung disebelah lagi. "Ummmm" aku memasukkan batang nya ke dalam mulut ku. "I tahu u suka kasar, kan ?"
Dia pegang belakang tudung ku. "Sini i buatkan untuk u" dia mendorong kepala aku turun naik di batang dia. "Ahh"
"Nak pancut dalam mulut u" pinta dia mengusap kepala aku tapi dorong kepala ku dengan laju. "Ya" tanpa membuang masa dia menekan kepala ku dalam-dalam supaya batang dia sampai ke leher dan memancutkan pra-air mani.
Aku pejam mata seketika. Aku buat syarat dekat dia yang aku nak muntah kan air mani tu. "Okey sekejap" dia tarik tong sampah kearah aku dan aku muntah kan nya ke dalam tong sampah. "Sini hisap batang I lagi" kata dia menarik kepala ku semula ke batang dia. Sementara itu, dia menampar kedua-dua punggung ku dengan kasar.
Dia segera dorongkan kepala aku ke batang nya sekali lagi. Tujahan mulutku pada batang nya semakin laju dan membuatkan dia ingin memancut sekali lagi.
Crott crott
Aku pejam mata sekali lagi. Terasa air mani nya keluar dari lubang batang nya di dalam mulut ku. Dia tarik keluar kepala aku dari batang dia dan dengan segera aku meludahkan air mani di dalam tong sampah sekali lagi.
Selesai aku muntahkan air mani dia, aku perbetulkan tudung aku. Aku kembali duduk di kerusi penunggu sementara dia melayan costumer yang lain. Dalam 1 jam lebih baru dapat telefon aku semula dan aku pulang ke rumah seperti tiada apa-apa yang berlaku.
YOU ARE READING
Wild Cat & Man 🔞
Historia CortaCerita random. Cerita yang mempunyai unsur sex 18+. [ Lambat update sebab kekurangan idea ] Kebanyakkan nya fantasi