Eve geldigimde babam her zamanki gibi evde degildi, annem ise telefonuna bakarak gulusuyordu.
Bu kadar yorucu gunun ardindan sicak bir dusa girmek iyi hissettirir diye dusundum ve iki katli evimdeki odama ciktim.
Odama girmemle dis kapinin acilmasi hir oldu. Babam gelmisti. Babam "YN!" diye gurledi.
Bende korkarak merdivenlerin basina gittim. "Efendim baba?" dedim. Babam "CABUK ELBISE GIYIN ALMAYA GELIYOLAR SENI!" dedi adeta bir kaplan gibi kukreyerek.
Bende babamin sozunu ikiletirsem ne olacagini cok iyi bildigim icin hemen odama girdim. Siyah, omuzlari acik, kisa elbisemi giyindim. Bedenimde cok guzel durmustu. Bunlarla uyumlu olarak siyah topuklu ayakkabilarimi giyindim.
Biraz suslenmek iyi gelir diye makyaj masama gectim. Sadece maskara ve gozlerimle uyumlu kahverengi far surmustum. Zaten cikdim cok guzel oldugu icin baska bir seye gerek kalmiyordu. Ama bu cok sade kalir diye bordo rujumu surdum. Dolgun dudaklarimla cok uyumluydu.
O sirada babam bagirdi. "HADI GELSENE LAN BIDE SENIN KEYFINI MI BEKLICEZ?!" dedi. Bende "Geliyorum." dedim. Zaten baska ne diyebilirdim ki?
Hemen boy aynamin karsisina gectim ve daginik topuzumu actim. Koyu kahve saclarim ne guzeldi boyle. Belimin biraz ustunde biten saclarimi ellerimle duzeltirken odamin kapisi acildi.
"BEN SANA GEL DEMEDIM MI LAN!" dedi ve kolumdan cekti. "Ah tamam birak kolum aciyo." diye kekeledim. "BASLATMA SENIN KORKUNA SEN BU ACININ EN IYISINI CEKICEKSIN ZATEN." dedi baba denen varlik.
Babam beni merdivenlerden surukledi. Kapinin onune geldik ve hemen kapi caldi. Babam "Acsana bak beni bunlarin karsisinda sinir etme." dedi tehditkar ses tonuyla.
Titreyen elimle kapiyi actim. Karsimda en az 190 boylarinda, yuzu yara icinde ama hala yakisikli olan adam vardi. Bana siritarak bakiyordu. Bende tabii ki goz devirdim. Daha sonra adam bana elini uzatti. "Ben Tolga." dedi. Bende onun eline bakakaldim. Neden biri bana el uzatiyordu?
Babam ayagiyla beni durtukledi. Tabii bende korktum elimi uzattim. "Yn bende." dedim sıkılgan ses tonuyla. Annem de yanimizdaydi. Bu kadin ne ara yanimiza gelmisti, en son telefonda gulusuyordu dedim kendi kendime.
Annem "Buyrun gelin hosgeldiniz." dedi. Adi Tolga denen cocuk da iceri girmisti. Ben sadece Tolgaya baktigim icin yanindakileri gorememisim bile. Yaninda yasli bi adam da vardi. O da iceri geldi.
Hepimiz salonda oturduk. Yasli adam soze basladi. "Gercekten butun borclarini kapatmak icin kizini mi veriyorsun?" dedi siritarak. Babam "Evet, zaten gereksiz parca." dedi.
Bende cok uzulmustum. Babam kumardaii borclarini kapatmak icin beni mi satmisti?! Tuvalete gidiyorum diye kacmayi planladim.
Sira o planlarimi uygulamaya geldi. Yavasca yerimden kalktim, e tabii tum gozler bana dondu. "Lavaboya gitmem gerekli de." dedim. O an gozlerim Tolga ya kaydi. Gozumun derinliklerine bakiyordu resmen. Bende onunkilere bakakaldim. Aklim basima gelince hizli adimlarla tuvaletin yolunu tuttum.
Tuvaletin kaspisini acip kapadim ki tuvalete girdigim dusunulsun. Daha sonra hizli ama sessiz adimlarla dis kapinin yanina gittim. Fakat karsima bir engel cikti: Tolga.
"Nereye kactigini saniyorsun kucuk kiz?" dedi. Cok hassas biri oldugum icin gozumden yaslar geldi. umursamadim ve dis kapiyi actim. Tam gidecekken Tolga onumde durdu ve bir kolunu duvara yasladi. "Hic bir yere kacamazsin." dedi. Duvardaki kolunu isirdim ve kosmaya basladim.
Biraz kostum. Tam kurtuldum derken Tolga yi arkamda hissettim. Bana arkadan sariliyordu. "Hic bir yere kacamazsin demistim." dedi nefesi yanaklarima vururken. Ben ondan kurtulmaya calisiyordum adeta kucuk bir kus gibi.
Bi anda kendimi Tolga nin kollari arasinda buldum. Beni arabasina goturuyordu. Arabanin arka kapisini acti ve beni otutturdu, kemerimi takti. Hemen kendi diger kapiyi acti ve yanima geldi. Tolganin gidelim demesiyle sofor arabayi surmeye basladi.
Yolda camdan disari bakarken kisik seslerle agliyordum. Tolga nin elini bi anda cenemde hissettim. Isaret parmagi kucuk dokunuslar yapiyordu. Benim suratimin onun suratina bakmasini sagladi.
"Şhh aglama, benimsin artik." dedi. Yuzumu avuclarinin icine aldi ve goz yaslarimi sildi, bas parmagi yanagimi oksamaya basladi. Ve bende ona tokat attim. Tolga geri cekildi. Tokat attigim yere elini goturdu.
"Bunun cezasini agir cekiceksin." dedi ve kemerimi cikardi ve elleriyle belimden tuttu sert bir sekilde ona donmemi sagladi. Artik tum bedenim ona donuktu. Elini kapiya yasladi, beni kapiyla kendisi arasinda tutuyordu. "Sana bu hakki kim verdi?!" diye sordu hiddetle. Bu sirada yagmur yagmaya baslamisti.
Ben yine tokat aticakken elimi havada yakaladi ve elimi cama yasladi. Aniden beni sert bir sekilde opmeye basladi. Nasil opuldugunu bile bilmiyordum, nasil ilk opucugumu bu adam calmisti?!
Ben ellerimi Tolga dan kurtarmaya calisiyordum, fakat Tolga cok guclu oldugu icin birakmiyordu asla. Bacaklarimla tekme atmaya calistim fakat Tolga, bacaklarimi bacaklarinin arasina sıkıştirdi.
Artik tamamen kipirdayamiyordum. Kipirdayamadigim icin bogazimdan boguk boguk sesler cikartmaya basladim. Tolga sanki daha sert opebilirmis gibi daha sert opmeye basladi. En sonunda dayanamamis olacak ki kollarimi birakti. Bu sirada hala opmeye devam ediyordu. Bir elini boynuma, diger elini de belime goturdu. Sonuc olarak ben hala kipirdayamiyordum cunku onun kollari, benim kollarimi engelliyordu. Bi an nefessiz kalmis hibi opmeyi birakti. Nefes aldi ve "Karsilik vermezsen bunun daha kotusunu yatakta gorursun." dedi. "Yoksa sen de onu mi istiyordun?" diye ekledi sonuna. "Ya nalaka?" "Sadece seni istemiyorum!" dedim bagirarak. Bunlar olurken biz eve gelmistik bile. Adeta saraya benziyordu. Tolga disari cikti ve ben oracikta hala oturuyordum. Tolga kapimin onune geldi ve kapiyi acti. Ben "Inmicem." dedim. Tolga "Isimi daha da kolaylastiriyorsun, tesekkur ederim." dedi ve beni kucagina aldi.
-Burda kestim cunku neden olmasin =D