Uvod

77 4 0
                                    

/Zamislite da je Neymar u osnovnoj samo nekih 2-3 nastavka na početku/ :* 


Anna p.o.v (Point of view) 

Heiii,zovem se Anna i imam 15 godina,pohađam osnovnu školu.Živim u Brazilu sa roditeljima,majkom Camille i ocem Mariom,iskreno ne znam kako su se moji roditelji upoznali nikada me nije zanimalo,samo znam da je moja majka iz Brazila,točnije Sao Paula,gdje sada živimo,a otac mi je iz Hrvatske.Otac mi je vlasnik neke velike firme,iskreno nije me briga za ime,a majka mi je manekenka...

A ja se mučim da završim ovaj osmi razred i onda srednja škola za manekenke,inače imam najbolju prijateljicu Rafaellu...Inače i njen brat ide s nama u školu ali sve manje i manje sve više vremena provodi trenirajući,inače njen brat je Neymar.

Inače i ja i Rafa volimo nogomet,ja ga čak i nekada igram sa Neymarom,osim toga ja i Neymar smo najbolji prijatelji,zajedno idemo u ovu školu od 1. razreda osnovne,Neymar,Rafa i ja smo se sprijateljili uvijek se držimo zajedno.Uvijek smo nasmijani i najveći biseri u cijeloj školi,nije to negativno,samo što smo redovito kod ravnatelja,gospodina Martinez.I Neymar mu se uvijek ali baš uvijek nasmije onako u lice,jer njega uopće nije briga za školu,njegov život je nogomet i nemamo mu Rafa i ja što prigovarati.Ali nekad se razljutimo svojim prigovaranjem da neće s nama da bude nikako pa se onda naljuti.Ali to je život.

Rafaella će skupa sa mnom u manekensku srednju školu a Neymar će nešto s elektronikom iskreno nemam blage.Ubit će me ako sazna da me nije briga kuda će u srednju,pa zapravo nije sad da me nije ni malo briga,prije mjesec dana sam shvatila da sam se zaljubila u njega...Nisam mu to priznala jer me strah što će mi reći...Rafi sam to rekla ali je rekla da će šutiti to jest ja sam joj rekla da šuti.

Neymar p.o.v

Ola,ja sam Neymar da Silva Santos i imam 15 godina,imam najbolju drugaricu Annu,sestru Rafaellu i dve najbolja druga Jo-a i Gil-a.Treniram nogomet u Portuguesa Santista.Mome ocu je drago što je nogomet moj život,baš kao i što je njemu bilo,dok majka glumi da joj je drago ali nije,boji se nekih ozlijeda ali neće se desititi.Moj san je jednog dana zaigrati za F.C.Barcelona skupa sa legendom nogometa,mojim idolom Lionelom Messiem,nadam se da će se i to dogoditi.Inače završavam osmi razred skupa sa Annom i Rafom,ja sam stavio neku srednju tamo ali ja nastavljam sa nogometom,tako da sam razgovarao s ocem i ne moram u srednju školu,tako da ću život posvetiti nogometu,mojoj najvećoj ljubavi.

Inače ima jedna djevojka koja mi se sviđa,ali nećete vjerovati to je Anna,jednostavno predivna je,ali bojim se reći joj nešto,da ne sjebem ovo prijateljstvo.Drago mi je što će upisati srednju školu skupa sa Rafom,pa ću ju viđati opet svaki dan :D 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Volim te [Neymar Jr fanfiction]Where stories live. Discover now