Seni İstiyorum

408 19 20
                                    

Erika'nın Ağzından"

Sabah uyandığımda aklıma dün olanlar gelmişti.
Yanaklarımın kızardığını fark ediyordum. Ouzou daha önce bana hiç öyle davranmamıştı. Neden bana o kadar yaklaştı ki.
Kafayı yemek üzereydim burun buruna oluşumuz aklımdan çıkmıyordu.
Yataktan çıkıp yüzümü yıkadım.
Ardından mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Evet tek başıma yaşıyordum çünkü bunu yapabilecek kadar büyüdüm. Başta ailem karşı geldi ama sonra onlarda onayladı.

Kahvaltımı bitirdikten sonra Reikaya mesaj atmak istedim

Erika; Bebeeğimm günaaydınn ne yapıyorsunnn

Reika; Erikaa günaydın yeni uyandım ne bu enerji böyle sabah sabah😄

Erika; Bilmem çok sıkıldım hadi hazırlan dışarı çıkalım  hem seni çok özledim beraber vakit geçirmiş oluruz.

Reika; Tamam bebeğim hazırlanıp çıkıyorum yarım saate. Seni metro durağında bekliyor olacam öptüm.

Telefonu kapattıktan sonra dişlerimi fırçalayıp odama yöneldim ne giyeceğimi bir türlü bilmiyordum.
Bu dışarı çıkma olayını iyi akıl ettim yoksa kafayı yerdim düşünmekten.
Üstümü değiştirmek için dolaptan bir kaç parça bir şey aldım aynada kendime baktım fena değildi bence.

Erika'nın giydikleri"

Reika bana çoktan durağa gittiğine dair bir mesaj atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Reika bana çoktan durağa gittiğine dair bir mesaj atmıştı.
Bende koşar adımlarla durağa doğru gittim

Reikayı orda görünce hemen ona seslenip yanına gittim.
Ona sarıldıktan sonra gelen metroya bindik. Reikada bir tuhaflık vardı baya sessizdi.
Ne olduğu sorduğumda ilk başta anlatmak istemedi ama sonra anlatmaya başladı.

Reika'nın Ağzından"

Erika ısrar edince bende anlatmak istedim sonuçta ondan bir gizlim saklım yoktu.

Reika; Dün Ouzou'nun parkta ben ve kotaya iki aşık dedikten sonra kafam iyice karışmıştı. Bunu nasıl söyler ki Kota benden hep nefret ediyordu diye düşünüp durdum bütün gün.

Erika; Saçmalama Reika sen gelmeden bir gün önce sürekli seni sorup durdu.
İlk günden dediğim gibi Kota sana deli gibi aşık.

Reika; Yanlış düşünüyorsun Erika muhtemelen beni tekrar zorbalayacak aşırı tedirginim ondan hoşlandığımı biliyorsun beni zorbalarsa çok üzülürüm benden neden o kadar nefret ediyor ki.

Erika; Kızım kendinde misin Kota sana bakarken kendinden geçiyor sana deli gibi aşık ne zorbalaması.Senle uğraşmak hoşuna gittiği için öyle davranıyor zorbalama falan yok

Reika; Bilemiyorum Erika. Ha bu arada az önce Ryuuji bana yazdı müsaitseniz kahvaltı yapalım diye ama ben seninle ****alışveriş merkezine gideceğimi söyleyince başka zaman gideriz dedi.

Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin