San kendini sakinleştirmeyi başardıktan sonra, tek boynuzlu atın boynuzunu Yeosang'ın omzuna koyup onunla iletişim kurmasını sağlayacak kadar bekleyebildi.
Söylenecek çok şey vardı herhalde çünkü uzun dakikalar sürdü.
Böylece San hızlanmaya başladı. Sonsuza kadar.
Sinirini dışarı çıkaracak bir şeyler yapması gerekiyordu.
Bir ara hâlâ boynunda taşıdığı pulu çıkardı.
Eğer bir şey varsa, en fazla rahatlığı sağlaması gerekiyordu. Yanında hâlâ Wooyoung'un bir parçası vardı. Ve bu onun her şeyden çok ihtiyaç duyduğu bir şeydi…
San, deniz adamını bir sonraki gördüğünde ona bağırıp bağırmayacağından ya da ona sarılıp sarılmayacağından emin değildi. Belki ikisini de yapardı.
Her iki durumda da San kırılıyordu.
Bir toynağın hafifçe sürtmesi dikkatini çekti ve San, tek boynuzlu atın dikkatini Jongho'ya çevirdiğini gördü.
Genç olan, geniş, yuvarlak gözlerle önündeki uzun boynuzun parıldamaya ve yaralı elini tuttuğu yere doğru hareket etmesini izledi. Parlak bir beyaz ışık alanı aydınlattı ve üç insanı da hızla gözlerini kapatmaya zorladı.
Birkaç saniye sonra bir nefes sesi geldi.
Jongho elini kaldırdı ve birkaç kez sıktı. "Teşekkür ederim." diye fısıldadı ve başını eğen tek boynuzlu ata baktı.
Bunun bize son hediyesi olacağını söyledi. Yeosang nazikçe dedi ve San'ın yanında durmak için öne çıktı. "Öngörebildiği bir bilgi parçasıyla birlikte."
"Nedir?" San'ın eli sanki kendi başınaymış gibi en yakın arkadaşının elini tutmak için hareket etti ve şu anda ihtiyaç duyduğu teselliyi aradı. Sadece bu dokunuş, titreyen parmaklarının birbirine geçmesi hissi bile onu topraklamaya yetmişti.
“Wooyoung'un mektubu gönderdiği yere dönmemiz gerekiyor.”
Jongho ağzını açtı ve konuşmadan önce iki kez kapattı. "Benim dairem? Neden?"
“Çünkü yardım geliyor ve gidecekleri yer orası.” Yeosang'ın sesi umutlu olduğu kadar kafası da karışmıştı.
Tek boynuzlu at, sözlerini onaylayarak başını sallamaya başladı. Sonra periler de gevezelik ederek, kıkırdayarak ve küçük çığlıklar atarak onlara katıldı.
San kollarındaki tüylerin diken diken olduğunu hissetti. Hafif bir uğultu havayı doldurdu ve ileri geri sallanmasına neden oldu. Çimleri, yaprakları ve hatta kıyafetlerini bile hışırdatıyordu.
Büyü.
Büyü etraflarındaki her şeyi doyuruyordu. Neredeyse bir çeşit elektrik darbesi gibiydi. San'ın olanları anlatmak için düşünebildiği en iyi şey buydu, her ne kadar bunun doğru ifadeye yakın olmadığını bilse de.
Tek boynuzlu atın Yeosang'a daha önce söylediklerine inanmasa da şimdi inanmıştı. Her nasılsa bunun, büyünün kendisine söylenenlere güvenmesini söyleme yolu olduğunu biliyordu.
Bir saniye daha tereddüt etmeden tek boynuzlu atın önünde eğildi ve "Teşekkür ederim" dedi, ardından Yeosang'ın elini çekerek onu arabaya geri çekti.
Ne Yeosang ne de Jongho onunla tartışmadı veya durdurmaya çalışmadı.
Üçlünün en büyüğü direksiyona geçtiğinde arabayı çalıştırdı ve gaz pedalına sertçe bastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
Hayran KurguHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...