Ouzou'nun Ağzından"
Sinirden deliye dönmüş haldeydim.
Burnundan soluyordum adeta. Yua, Erika'ya neler demişti hem de benim gözümün önünde.Gözlerimin sinirden kıpkırmızı olduğunu tahmin edebiliyordum.
Ryuuji'nin "Erika bekle gitme " demesiyle kendime geldim. Erika'ya baktığımda koşarak uzaklaşmaya başlamıştı.Bu beni daha çok sinirlendirmişti.
Bundan sonra kimse Yua'yı benim elimden alamaz artık.R; Yua! Ne yaptığını sanıyorsun Ouzou ile sen hiçbir zaman sevgili olmadınız.
Yua; Olmadık evet. Ama kızın Ouzou'ya olan bakışları hiç hoşuma gitmedi. Çok egolu biri olduğu çok belli. Hem baksana Ouzou'da ses çıkarmadı yaptıklarıma demek ki haklıyım.
Yua'nın dedikleriyle iyice burnumdan nefes alıp vermeye başladım.
Bu bardağı taşıran son damlaydı.
Yua'nın cezasını kesecektim ama burda olmazdı.
Herkes bize bakıyor en iyisi alışveriş merkezinden çıkmaktı.Yua ile Ryuuji tartışırken Yua'yı kolundan sert bir şekilde kavrayıp kaabalığın arasından ayrıldım.
Yua "Ouzou ne oluy.." demesine izin vermeden dişlerimi sıkarak " sesini kes ve devam et" dedim
Yua'yı çekiştirirken Ryuuji'nin Kotayla konuştuğunu duydum.Alışveriş Merkezinden çıkınca Yua'yı boş olan parka götürdüm.Kimse yoktu bu iyiydi.
Birden durunca Yua konuşmaya çalıştı ama izin vermeyip kolunu daha sıkı tutarak ona bağırmaya başladım."Sen ne yaptığını sanıyorsun,kim oluyorsunda Erikaya sürtük diyorsun.
Yua burda seni elimden hiç kimse alamaz artık,bunca zaman yaptıklarına,şımarıklıklarına sustum ama buna müsaade etmem benim hayatımdaki tek kıza nasıl olurda saldırıp canını yakmaya çalışırsın, Seni sevmiyorum Yua hiçbir zamanda sevmedim"Yua sesimin yüksekliğinden irkilik ağlamaya başladı.Ama ben bunu yemezdim her zaman ki bahanesiydi bu göz yaşları.
Kolunu bıraktığımda konusmaya devam etti.Yua; O kız senin sevgilin miydi?
O; Değildi ama olacaktı ve bunu sen engelledin Yua bedelini çok kötü ödeyeceksin.
R; Ouzou sakin ol Erika'nın nerde olduğunu öğrenmemiz gerek Yua'yı sonra hallederiz.
Ben Yua'ya bağırmaya devam ediyordum ama böyle olmicaktı içim soğumayacaktı bir yolunu bulmam lazımdı.
Derken Kota ve Reika'nın nefes nefese bize doğru geldiklerini gördüm.
O esnada gözlerim parladı. Tabi ya!
Reika benim derdimin tek çaresiydi.
Olanları ona anlatırsam asla susmaz ve Yua'yı pataklardı. İçindeki canavarı çıkarman lazım güzel yengem.Diye kafamda düşüncelere dalmışken Kota'nın sesiyle kendime geldim.K; Ne oluyor burda?.Yua neden ağlıyor?
Ryuuji olanları anlatacakken onu durdurdum.Eksik anlatacağını biliyordum o yüzden her şeyi harfi harfine tek tek Reika'nın gözünün içinr bakarak anlattım.
Reika çıldırmış görünüyordu.
Sakin bir şekilde Yua'nın yanına doğru gittiğini görünce kendi kendime söyledim."hadi ama Reika bu kadar mı ürkeksin" derken Reika'nın Yua'nın saçından tutup yere fırlattığını gördüm.
Hass.. Bu Reika mı ben ve kardeşlerim şok olmuştuk özellikle Kota.."Sen kim oluyorsunda benim kardeşim sürtük diyip onu çekiştiriyorsun.Seni gebertirim kızım öldürürümm şurdaa"
Reika deli gibi bağırıp Yua'yı dövmekle meşgulken biraz sakinlemiştim.Kota hâlâ şok içinde kız arkadaşını izliyordu.
Ryuuji,Reikayı Yua'nın üstünden çekince Yua hemen ayaklanıp uzaklaşmaya başladı.Bu onun yanına kâr kalmayacaktı ödetecektim ona ama simdi daha önemli bir mevzumuz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Fanfiction6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.