Naura yang melihat bunga nya yang layu. Bunga ros. Hati nya bagai pecah dua apabila melihat bunga ros nya layu. Dia sangat menyukai bunga ros.
"Puan Muda!" Termengah - mengah Firash. Dia mencuba mengatur nafas nya.
Tersentak Naura. Naura menoleh kebelakang. Dahi nya berkerut. Dah kenapa macam tak cukup nafas ni.
"Firash oke ke?" Firash mengangguk laju.
"Kenapa ni?" Soal Naura.
"Selamatkan diri pua-"
BANG!
Membulat besar mata Naura.
Tembakan itu tepat terkena pada peha Firash. Firash terjatuh lemah. Dia mencuba menahan rasa sakit itu.
BANG!
Sekali lagi.. tembakan itu terkena pada peha kanan Firash pula. Firash yang mencuba untuk bangkit, namun gagal. Kedua peha nya di tembak.
Naura memandang sosok tubuh seseorang di belakang Firash. Semakin Naura perhatikan, semakin dia kenali siapa yang menembak Firash.
"Hello my gummy." Sapa lelaki itu dengan mesra.
Naura terkejut melihat wajah itu. Dia seperti mengenali lelaki ini, tapi dia lupa siapa. Lalu mata nya beralih ke arah tangan lelaki itu. Darah. Darah siapakah itu?
"Kau siapa?"
"It's me gummy, your Rien Rien." Lidahnya menolak - nolak dinding pipi.
Dang!
Jantung nya bergerak dengan pantas. Ya, dia mengenali lelaki ini. Bekas teman lelaki nya. Waktu sekolah, dia pernah bercinta dengan lelaki ini. Tetapi lelaki ini curang dengan kawan baik nya sendiri. Dan Naura memutuskan untuk putus.
"Darien Al-Faqih-?" Terheran - heran Naura. Bagaimana lelaki ini tahu di mana dia berada? Mengapa lelaki ini datang pada waktu dia sudah berbahagia dengan suami nya?
Nafas nya semakin laju. Soalan itu dia cuba buang jauh. Dia menepis segala fikiran nya. Dia mencuba tetap tenang di hadapan lelaki ini.
"Yes babe." Darien melihat Naura dari bawah sehingga ke atas. Memakai baju abaya, bertudung, berstokin dan handsock.
"Sejak bila gummy I dah berubah?" Soal Darien. Darien mendekati Naura. Naura pula berundur, sikit demi sedikit.
"Kau jan...gan apa - apa k..an puan muda-"
"Kau diam, kalau kau tak nak berakhir macam kawan kau." Darien menunding pistol G2 elite itu tepat di dahi Firash.
Firash menayang senyuman sinis. Darien mengerutkan dahi nya. Pistol G2 elite itu masih lagi di tunding ke dahi Firash.
"Tembak, kalau kau berani." Darien yang terasa tercabar dengan Firash. Dia turunkan sedikit badan nya, supaya paras dia sama dengan Firash.
"Kau jangan nak tunjuk berani sangat! Baik kau pergi mampus macam kawan kau." Marah Darien. Firash hanya menayang senyuman sinis.
Bush!
Tepat, tumbukan itu kena pada wajah Darien. Darien tersungkur. Di tepi bibir nya mengeluarkan sedikit darah.
Berkerut - kerut dahi Darien. Siapa yang berani menumbuk wajah kacak nya ini!
Terkejut Darien, apabila pistol G2 elite nya di hadapan mata nya. Darien memandang empunya. Naura.
"Sepatut nya, kau yang pergi mampus." Naura menuding pistol itu, tepat di dahi Darien.
"Sejak bila gummy I, pandai pegang pistol?" Lembut suara garau itu berbicara. Naura menarik senyuman sinis.
YOU ARE READING
ARYAN MIKAEL || OG
Romance"Saya Naura Kayla bersetuju untuk kahwin dengan Aryan Mikael" Ujar Naura dengan lembut. Dia sudah berfikir panjang. "Baiklah kalau macam tu, kamu berdua akan berkahwin dalam masa 2 minggu lagi. Jadi kamu Naura masih ada masa untuk study for your SP...