Erika'nın Ağzından"
Sabah o kadar rahat uyandım ki kendimi yatağa iyice bırakmıştım.
Birden arkamda birinin uyuduğunu gördüm sırtı dönüktü.
Bu kim? ben nerdeyim? kaçırıldım mı? noluyor?
Yorganı üstüme çekip deli gibi çığlık atmaya başladım.
Elime geçirdiğim yastıkla uyanmaya çalışan adama vurmaya başladım. Adam konuşmaya çalışıyordu ama kesinlikle izin vermiyordum..Birden yastık elimden kayınca yataktaki adam kollarımdan tutup beni yatağa geri yatırdı. O esnada adamla göz gelince Ouzou'nun olduğunu fark ettim.
O esnada dün olanlar geldi aklıma. Ouzou beni zorla arabaya sokmaya çalışıyordu.Arabaya bindiğimde gördüğüm son surat Kotaydı..
Gerisini hatırlamıyorum.Ouzou'yu üstümde görünce hemen kızardım.
Uykulu sesiyle " Sanada günaydın küçük hanım" diyip kendini üstüme bırakıp uyumaya devam etti.
Tam ona sarılacakken alışveriş merkezinde olanlar aklıma geldi.
"OUZOUU KALKK ÜSTÜMDEN HEMENN" diyince Ouzou yine irkilip uyandı.
O; Erikaa sakin ol güzelim ya
E; Nerdeyim ben? Neden beni buraya getirdin? Ne işimiz var burda? Neden beni kaçırdın? sevgilin görürse yine ortalığı ayağa kaldırır.
Ouzou sorulara cevap vermeye çalışırken ben daha çok bağırdım.
E; Ouzou niyee hala üstümdesinn?
Eliyle ağzımı kapatım gözlerimin içine baktı. Hâlâ üstümdeydi.Çekilmesi için kıprandım ama bir öküz kadar ağırdı.
En sonunda Ouzou lafa uykulu sesiyle devam etti.
O; Güzelim bir sakin ol. Her seyi anlatacam sende bir hanımefendi gibi beni dinleyeceksin..
Eli ağzıma olduğu için zar zor konuştum. " boslorom honomofondono"
Ouzou tatlı tatlı sırıtıyordu ama gardımı düşürmemeliydim.
Ne isim vardı burda?.Ondan uzaklaşmaya yemin etmiştim.Üstelik sevgilisi var ama hâlâ bana sulanıyor niyeti neydi bu çocuğun? Benimle oyun mu oynamak istiyordu?
Beynimde sorularla kavga ederken Ouzou konusmaya başladı.O; İlk soruyla başlayalım. Babamın dağ evindeyiz. İkinci soruya gelelim. Seninle beraber ufak bir tatil yapalım dedim. Üçüncü soruya cevabım. Canım öyle istedi.Ve gelelim en sonda söylediğin saçma şeye.
O esnada Ouzou elini çekip bana iyice yaklaştı.Gözleri uykudaydı.
Burunlarımızı değdirip yaklasmaya devam ediyordu.
Hayır daha fazla yaklasırsa öperdi buna müsade edemezdim.Tam konuşacakken Ouzou beni parmağıyla susturdu.
Dudaklarımızın arasında bir santim bile yoktu.
Ouzou konusmaya başlayınca gözlerim dudaklarındaydı.Ya öperse ya ben karşılık verirsem? Sonra ne olacaktı ki?
Ouzou'nun uykulu sesiyle kendime geldim.O; O erkek meraklısı takıntılı psikopat benim sevgilim falan değil Erika. Beraber büyüdük.Çocukluğundan beri kafayı bana takmış her defasında onu reddettim ama durmadı. Ona başkasını sevdiğimi söyledim ama ısrarla peşimden koştu. En sonunda seni görünce delirdi ama merak etme dersini fazlasıyla aldı.
Ouzou konuşurken sıcak nefesi dudaklarıma değiyordu.Nerdeye öptü öpecek o kadar yakınız yani.
Hemen kendimi toparlayıp devam ettim.
E; Yalan söylüyorsun hem beni hem o kızı beraber idare etmeye çalışan bir yavşaksın sen.
Ouzou'nun gözleri hâlâ uykuya dalmak için ısrar ediyordu.
Çıldırmak üzereyim burda bile ciddi değil. Tam o esnada gözlerini sinirle açıp bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Fanfiction6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.