popis frakcí

5 1 1
                                    

Pokud vás nezajímá popis frakcí podívejte se na další kapitolu

SEVERSKÉ FRAKCE

Jsou lidské kmeny jež utvořili malé státy.

Už podle jména jde rozpoznat že vnikli na severu kontinentu kde neměli moc nepřátel až na kmeny jižanů které ale vyhnali a sami jižané si mysleli že jsou severské frakce pouhou legendou. A tak se rozvíjeli skoro bez překážek což je pro ně nevýhoda které se dá využít a pro jejich štěstí toho zatím nikdo nevyužil.

Jinak je jejich území bohaté na železnou a uhelnou rudu a trochu rudy zlaté.

Sterntgard kmen který má šanci na to sjednotit všechny severské kmeny a tak se stát nejsilnějším světovým hráčem.

Náboženství je u nich velmi zaostalé
Jelikož neuctívají žádného boha ale jejich bohem by se mohl stát Restines Sterntgard který je už teď nekorunovaným králem severu teď už mu stačí si jen sever podrobit.

JIŽNÍ FRAKCE

Jsou též lidské kmeny které utvořili státy.

Dle jména by jste si mohli myslet že byli vždy na jižní části kontinentu ale to není pravda stejně jako lid severský tak i oni přišli ze severu a jediný důvod proč nejsou jejich součástí je chamtivost seveřanů které velmi lákalo jedno z úrodných území jež jižané obývali ale ti na boj proti seveřanům nebyli ani z daleka připraveni a tak utekli na jih kde založili první osady a postupně se díky jejich soudržnosti dopracovali ze slabých jižních kmenů až na nejsilnější lidské společenství a také jediné pravé uznané království.

Jinak je jejich území velmi vhodné pro zemědělství a Želzlaté pohoří které je velmi bohaté na rudu železnou, zlatou a zulnril rudu tak tvrdou že ji dokážou zpracovat pouze trpaslíci kteří Želzlaté pohoří obývají.

Gornhir království které jižanům náleží a jeho hlavní pevnost kterou obývá sám král je v podstatě nedobytná.

Náboženství uctívají hlavní 2 bohy
Kteří se jmenují Dastur a Rutsad bohové jež se vzájemně doplnůjí a musí být uctíváni oba jinak není duše uctívače kompletní.

TRPASLIČÍ FRAKCE

Jsou národ který prokopal hory a následně v nich založil státy.

Jsou to malí, silní, vytrvalí no prostě horníci jak se patří nikdo neví jak se jsem trpaslíci vlastně dostali ale když jsem prý trpaslíci přisli lidé ještě ani neobývali sever kontinentu díky tomu v podstatě bez překážek založili čtyři královské města bohužel tento zlatý věk trpaslíků netrval dlouho v době kdy seveřané vyhnali jižany přišli ze západu ogři kteří si podrobili spousty kmenů západních frakcí díky čemuž dobili jedno ze čtyř království dnes již zbývají jen dvě že čtyř království a jen ty dokázali náporu nepřátel odolat.

Území které trpaslíci obývají jsou hory takže tam je od všech surovin dostatek a dokonce dokáží jako jediní zulnril zpracovat ale jediný způsob jak získávají hospodářské výrobky je obchod s lidmi který je kvůli jistým historickým událostem s východními frakcemi celkem komplikovaný.

Estfer(severní pevnost) a Astfer(jižní pevnost) jsou poslední dvě království které ještě přežívají a doufejme že budou přežívat i nadále.

Náboženství klany uctívají své slavné předky jediný bůh kterého uctívají všichni trpaslíci který se jmenuje Gromdis bůh války a patron horníků.

VÝCHODNÍ FRAKCE

Jsou taky lidské kmeny jež utvořili státy.

Taky přišli ze severu ovšem tentokrát odešli sami ale taky kvůli severským frakcím už podle jména poznáte že šli na východ kde se zabydleli nedaleko Istferu(východní pevnosti) který se rozhodli dobýt a po letech se jim to skutečně povedlo a po pár bitvách s trpaslíky uzavřeli "mírovou smlouvu" která trvá dodnes jinak jsou velmi silní a není radno je podceňovat.

Území které obývají je Istfer ten byl druhý nejvýdělečnější trpasličí království takže po obsazení Východňany se z nich stala obchodní velmoc jinak mimo Istfer se pěstuje spousty hospodářských výrobků.

Istfer a Jurta jsou provincie ze kterých se skládá neuznané východní království Jurta vznikla spojením původních osad taky je to největší přístavní město na řece Stytr a druhé největší přístavní město na světě.

Náboženství je zde velmi důležité kvůli tomu zřídili místo posel bohů člověk který dohlížel na dodržování pravidel víry do jejich panteonu bohů patří například Festilon bůh slunce, Herpt bůh smrti a Duztep bohyně žalu.

ZÁPADNÍ FRAKCE

Jsú taktéž lidské kmeny jež byli z většiny zotročeni.

Přišli ze severu který chvíli obývali ale kvůli podmínkám odešli na západ kde žili kočovným životem ovšem když že západu přišli Ogři většina Zápaďanů nestihla utéct a byli zotročeni a od té doby věrně slouží Ogrům a ti co utekli se dodnes schovávají.

Území které obývají je okolo Ustferu které je velmi úrodné a tak mohou zásobovat Ogry i sebe co se týče uprchlíků ti žijí na těžko dostupných místech kde sotva vyžijí.

Erutak je hlavní tábor nedaleko Ustferu kde sídlí kagan (císař) Eas IV a největší tábor uprchlíků je Epurtek s necelými 1000 obyvateli.

Náboženství Erutak uctívá Ogřího Nadkrále a uprchlíci tradiční bohy.

OGŘÍ NADKRÁLOVSTVÍ

Je národ Ogrů který přišel ze západu a zotročil a dobyl státy.

Nikdo neví kde žili před vyloděním na Západě ovšem když se vylodili neotáleli a ihned začali vazalizovat Západní lid a nečekaně oblehli Ustferu který v zápětí dobyli ale dál už se dostat nedokázali a tak stojí na mrtvém bodě ovšem začali zbrojit.

Území které obývají je Ustfer kde je největší naleziště železné rudy díky čemu si mohou dovolit tak masivně zbrojit jinak jsou zcela závislý na svém vazalovi.

Ustfer je obsazené trpasličí království a sídlo Ogřího nadkrále jehož posádka by sama dokázala dobýt celý sever.

Náboženství neuctívají žádného boha jak by sami řekli „Je to jen výmysl slabých".

Z JAKÉHO POHLEDU BUDETE ČÍST

Kapitoly budou rozděleny do několika knih každá kniha bude z pohledu jiné frakce.

A nakonec pokud vás bude cokoli zajímat tak napište do komentářů mile rád vám odpovím a pokud se vám tato "kapitola" líbila tak sem hoďte srdce TAK ČUS.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 15 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

kontinent AsteriaKde žijí příběhy. Začni objevovat