Том 1 Розділ 15

8 2 0
                                    

– Жрице! Ви сьогодні знову погано спали?

Десять днів тому помер ще один чоловік. Його не закололи мечем і не пронизала стріла, але він спіткнувся і впав, марно загинувши під час бою.

І відтоді я не могла нормально спати. Я думала, що на мене це вплине менше, ніж раніше, адже я тепер досвідченний солдат, коли справа доходить до смерті, але весь стрес і тривога, здається, накопичилися достатньо, щоб наздогнати мене.

На щастя, це поки що не вплинуло на мою божественну силу. Елвін час від часу говорив мені, що мені краще відпочивати і частіше робити перерви, але він ніколи прямо не згадував про мою божественну силу.

Єдина людина, яка може по-справжньому зрозуміти мій теперішній стан - це..... Кейбл. Зрештою, той, хто пережив це, добре знає, що це таке.

Я ніколи не говорила про це ні слова, але одного разу він несподівано простягнув мені аптечку. У маленькій скляній пляшечці було близько десяти темно-синіх пігулок.

Він навіть люб'язно додав інструкцію, порадивши мені, що найкраще приймати по одній таблетці, запиваючи теплою водою, коли я надто схвильована, щоб заснути.

Таблетки виявилися досить ефективними. Звичайно, було б дивно, якби вони не спрацювали, адже їх рекомендував трирічний ветеран безсоння... але завдяки цим лікам я дійсно можу спати.

Але зараз, після того, як минуло десять днів, я прийняла усі ліки. Я не просила більше, але Тірак, підлеглий Кейбла, несподівано прийшов до мене і приніс ще ліків.

Він прийшов у той час, коли солдати щойно закінчили свою післяобідню розвідку, повертаючись для реорганізації та підготовки до завтрашнього від'їзду.

Гору, з якої поверталися "Нікелеві лицарі", вже давно обшукували, але нічого підозрілого не знайшли, тому останні кілька днів марш проходив мирно. За винятком загиблого.

— Це я вам приніс, бо він зараз зайнятий, але..... ці ліки, вони від безсоння, так? Я часто бачив їх у нього в кабінеті

– А, так. Але це не викликає особливого занепокоєння

– Га? Жрице це неправда! Вам треба добре спати! Люди, які не можуть спати, стають повністю спустошеними!

Чомусь у цей момент здається, що ми з Тіраком уявляємо собі одну й ту саму людину. Він, безумовно, є визначенням спустошення. Поки я ніяково посміхалася, Тірак дуже драматично хитав своєю великою головою туди-сюди.

Фальшиве зізнанняWhere stories live. Discover now