~yakalanma korkusu~

30 4 3
                                    

Her kes yemek masasındaydı, bir azdan şahika da indi.

Şahika: bonjour!

Kaya: geldi uyuyan güzel, nerde kaldın , seni bekliyoruz?

Şahika : geldim abicim , sabahları uyuyanamıyorum,  biliyorsun.

Kaya: Ender'de öyle, hiç uyuyanamıyor, üstelik sık -sık telefona bakıyor.

Ender: akşam uyuyamıyorum Kaya o yüzden, vakit geçsin diye.

Şahika göz kırpar, Ender'de ona bakar ve gülümsər, amma hemen kendini toparlar.

Ender: neyse otursana Şahika, acıkmışsındır.

Şahika: vayy, yengecim benimle ilgileniyor.

Kaya: ne güzel işte,   kavqanızı duymadan şirkete gidicem. A bu arada , tam 1 haftadır , kavqanızı duymadan gidiyorum, sizde bir şeyler var.

Şahika: abicim sende bir alemsin, kavqa etsek bir suç, etmesek bir suç.

Kaya: tamam canım bir şey demedim.

Flash back:

1 hafta önce:
Ender odasında makyajını temizliyor, birden şahika odaya girdi.

Şahika: Ender sana çok önemli bir şey sözlemem lazım.

Ender: ne var yine?

Şahika: önemli bir şey söyliycem dedim, kalkarmısın , makyajını sonra silersin.

Ender: Şahika ne istiyorsun yine? Ne söyliyceksen söyle!

Şahika kadının elinden malzemeleri alıp yerine koyar, kadının kolundan tutar ve ayağa kaldırır ,diğer kadınsa ,elini çekerek, -ne yapıyorsun? Burak beni!dokunma bir daha bana!!- der.

Şahika: benden neden bu kadar nefret ediyorsun?

Ender: bunun cevabını biliyorsun şahika

Şahika: hayır Ender benden bu kadar nefret ediyor olmazsın. Ediyorsanda sebebini söyle.

Ender: ne saçmalıyorsun? Def ol odadan! Sen kendinde değilsin, saçma saçma konuşma.

Şahika: Ender .. ben seni..

Ender: sen de bana benden nefret etdiyini söyleyeceksin , biliyorum, hadi git, bye-bye!

Kadın, -"bu sefer olmaz!" -der ve kadının iki kolundan tutub divara yaslayıb, dudağından öper. Hiç bir karşılık almadığını görünce , kadının pantoluna elini atar ve kadını yatağa atar. Ender'se dili tutulur, hiç bir şey söylemez. Kadın elini pantolunun düymelerine atar ve açar, alt çamaşırını görünce , onu da açmak ister amma Ender izin vermez

Ender: şahika yeter! Daha fazla ireli gitme !

Şahika: beni şimdi değil Ender, seni öptüğümde durdurmalıydın, artıq geri dönüş yok.

Ender: saçmalama, ben kaya'ya..

Kadın Ender'in lafını keser ve -"abime aşık olsan seni öperken , beni iterdin Ender! Rol yapma bana , sende istiyorsun!" -Der.

Ender: sende bana aşıkmısın?

Şahika: hemde sırıl sıklam.

Flash back end:

Adam ayağa kalkar ve -"artık ben gidiyim" -der.

Ender: see you aşkım!

Şahika: görüşürüz abicim.

Adam çıkar ve şahika tam odaya çıkıcakken, Ender kolundan tutar.

Ender: nereye?

Şahika: odama yengecim.

Ender: yalnız Kaya gitdi, yenge demene gerek varmı?

Şahika: var artıq.

Ender: anlamadım, bana trip mi yedim ben şimdi?

Şahika: ne anlamak istiyorsan onu anla.

Ender: şahika düzgün cevap versene ne oldu?

Şahika: gözümün önünde abime "aşkım"   dedin Ender. Ne yapmamı bekliyorsun?

Ender: şahika kayanın şüpelenmemesi için ona aynı davranmak zorundayım.

Kadın ,yüzünü daha da asar ve 1 eliyle saçını düzelterek -off der ve divanda oturur. Enderde hemen yanına geçer ve 1 eliyle kadının elinden tutub , diğeriylede elini kadının yüzüne koyub kendisine bakmasını sağlar.

Ender: sende biliyorsun buna mecburum. Kaya'ya o lafı söylemem ona aşık olduğumu göstermiyor. Tam 1 haftadır Kaya ile birlikde olmuyoruz , her defa buluyorum, sen düşün.

Şahika: amma canım yanıyor Ender, senin abimle yakın olman benim canımı çok yakıyor.

Ender: sil bakalım göz yaşını, çünkü sana bir suprizim var .

Şahika: söyle bakalım sevgilim.

Ender: Kaya bu akşam İsveçreye gidiyor.anlıycağın baş-başayız.

Şahika : şaka yapıyorsun, yani biz baş-başa,ikimiz?

Ender: Evvet , üstelik tam 1 ay orda kalıcak, anladın sen.

Kadın lafını bitirib göz kırpar.

Şahika: yani sadece bir kaç saatlik abimle senin saadetini izliycem hepsi bu dimi?

Ender: Evvet aşkım, aynen öyle.

Ender kadının yanağından öpdü, kadın karşılık olarak dodağından öpmek istedi. Kadın eliyle Ender'in yanağını tutdu tam öpmek isterken, kapının çokdan açıldığını ve bir sesin gekdiğini duydular.

Caner: abla..?

Kadın hemen diğerinden ayrılır

Ender: a- caner?

Caner: caner ya evet caner.

Arkadaşlar , umarım beğenmişsinizdir)
İlk bölüm bir az kıssa oldu , diğer bölümleri daha uzun yazacam, takipte kalın , teşekkürler)😘🤗






Sonuna dekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin