50.rész (The end)

82 3 5
                                    

-Ígérd meg nekem, jó?

------


Hirtelen megfájdult a fejem, amitől szememet összeszorítottam.

-Minden rendben?-jött mellém aggódva Katsu.

-Azt hiszem... Valakinek a hangját hallottam, de nem tudom kiét.

-Nem érünk rá a beszédre, Mia, Bakugo!-jött elénk Shoto.

-Igaz, induljunk!-mondtam határozottan.

Bólintottak a többiek és elindultunk evakuálni a várost. Minden lakót eltereltünk a buszok felé, amik kiviszik innét. Bakugo mögött voltam szorosan, ám egy furcsa érzés miatt megálltam, Hawks tolla a nyakamban elkezdett furcsa módon remegni, majd egyszer csak hirtelen elengedte magát. Deku is megállt a zebrán mellettem, a kórház felé bámulva. Fogalmam sincs hogy Hawkssal mi történt, hogy mi fog történni, de egy hirtelen zaj visszarántott a valóságba, a kórház elporladt, és tovább terjedt mindenhova.

-Meneküljünk!-kiáltottam fel.

Mindenki felkapott akit látott és elkezdek menekülni Shigaraki képessége elől. Elég sokáig tartott a képessége, de megállt. Folytattuk tovább az evakuálást, de én nem bírtam tovább állni, ahogy Deku se, elkezdett futni Shigaraki felé, mire én és Katsu követtük őt. Shigaraki Dekut akarja, vagy inkább... All for One elakarja pusztítani One for Allt.

Nem hagyhatom hogy Shigarakit bábként irányítsa az a szemétláda.

All for One megszüntette a kommunikációt, amitől egy kicsit aggódtam. Egy sötét aura ugrott elénk, aki hamvasztásra készült, de én mindent erőmmel elfújtam őt a szelemmel. Megálltunk és csak néztük szúrósan a férfit, csatlakoztak még hősök is mellénk, és neki rontottunk Shigarakinak. Eddig úgy tudtunk harcolni Shigaraki ellen, hogy Aizawa-sensei eltörölte a képességét, csak hogy nem voltunk figyelmesek... Shigaraki tartogatott magának egy olyan kis adagoló tűt, ami ha bárkibe belelőtte, megszűnik a képessége. Nos, ez Aizawa lábába lőtte, amit azonnal levágott, de eszméletlen állapotba került.

Semmi esélyünk nincs így... muszáj lesz használnom azt.

Shigaraki habozás nélkül eresztett ki kezéből pengéket Katsuki felé. Goro erejét használva gyorsan elé teleportáltam és ellöktem őt. Mielőtt belém fúródott volna a penge, hét irányba osztódott és a testembe szúródott, csak az egyiket kerültem ki, ami a jobb szemembe ment, a többi átszúrt hat darab szívemet. Fájdalomtól összeszorítottam szememet, egy adag vért kiköpve zuhantam le.

Hideg volt minden, a hallásom és a látásom volt a legtompább. Ha jól láttam Bakugo időben elkapott és próbált rajtam segíteni, de nem sikerült.

-...Mia...

-S-segíts... a többieknek....-suttogtam nehezen.

Katsu megpuszilta homlokomat, majd kérésemre elment segíteni a hősöknek. Az eget néztem semlegesen, és csak vártam hogy meghaljak, de meghallottam Deku aggódó hangját.

-...Kacchan!

Nehezen felnéztem, és azt láttam, hogy ugyan úgy végezte mint én, megmentette Dekut. A csata körülöttem hangosodott, én meg csak tág szemekkel néztem a zuhanó Bakugot. Hirtelen teleportáltam hozzá, és elkaptam a levegőben, majd vissza teleportáltam a földre és leraktam.

-M-Mia...-morgott fájdalmasan.

-Elég volt.-mondtam átlagosan.

Botomat szorítottam markomba, a testem hirtelen határozottsággal volt megtöltve.

Mindvégig! Bakugou x OCWhere stories live. Discover now