بارت 1

12 0 0
                                    

قصه حب من العالم الاخر part 1
انا اسمي ملاك عايشه مع جدتي بعد ما اهلي ماتو ومعنديش غير اخ واحد كنت نايمه عادي فجاه صحيت علي جردل ميه ساقعه قمت وانا مخضوضه لقيت اخوايا واقف قدامي وبيقولي يلا عشان ننقل للبيت الجديد و للعلم اخوايا اسمو صقر قمت وخلصت الشنطه ورحنا البيت الجديد كان حلو اوي وعجبني جدا اخترت اوضه عجبتني وخدتها كنت تعبانه ومش قادره قمت نايمه ويارتني ما نمت صحيت فجاه لقيت حد واقف قدامي انا خفت وخفت اكتر لما لقيتو بيقرب عندي انا صرخت وجريت علي الباب واقعدت اخبط كتير وانا حاسه ب نفس ورايا قعدت اصرخ كتير علي امل ان حد يفتح الباب لقيت اخوايا فتح وانا كنت خايفه وحضنته جامد وفضلت اعيط قعد معايا وخلاني اهدي وقلتله علي كل حاجه حضني تاني وقالي انا معاكي متخافيش لقيت فجاه كوبايه الميه وقعت واتكسرت انا خفت اكتر اخوايا قعد يطمني ورح جاب حاجات التنظيف ولمها ورجع قعد معايا تاني جه يقوم عشان يخرج مسكت ايدو وقالتله لا خليك معايا انا بخاف قالي ماشي صقر بجد حنين عليا بعد وفاه اهلي بس ده ميمنعش ان الناس كلها بتخاف منو اخوايا ده كل ما ليا اقولكو خلينا نتعرف علي صقر صقر عندو شركات كتيره والناس كلها بتحترمه وكمان لسه مش اتجوز وعندو عضلات وعينه خضره يلا نرجع لمشهدنا قالتلو كده قالي ماشي وفضل قاعد معايا وهوا وخدني في حضنو وبيطبطب عليا عشان انام واول ما نمت بعد عني ونام علي الكنبه القريبه مني تاني يوم صحيت علي اشعه الشمس وصوت العصافير وفجاه....

246 كلمه

حب من عالم اخرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن