ភាគទី16
ថ្ងៃថ្មី
2-3រសៀល
ម៉ែដោះកំពុងតែអង្គុយក្រងផ្កានៅលេីសាឡុងរាល់ដងធ្លាប់មានរាងតូចដែរអង្គុយក្បែរសួរនាំពីនេះពីនោះ ក៏នៅមានក្មេងម្នាក់ដែរតែងតែរត់លេងរពឹសមិនឈប់ផងដែរ តែពេលនេះគឺស្ងាត់...ស្ងាត់ឲ្យឈឹងព្រោះគ្មានវត្តមាននាយតូចម្នាក់នោះទៀតទេ...ផ្ទះក៏ប្រែទៅជាស្ងប់ស្ងាត់ដូចកាលពីមុនវិញ...មានតែសម្លេងដកដង្ហេីមធំដែរជំនួសឲ្យការបង្ហាញភាពតប់ប្រម៉ល់នៅក្នុងចិត្តប៉ុណ្ណោះ!ចាក់អេី..ម៉ែដោះបាទ<<ជុងវុន>>អៅអ្នកប្រុសតូច...នេះអ្នកប្រុសតូចមែនទេ?អ្នកប្រុសមកវិញហេីយហេស៎?(ជុងវុនរត់មកអេាប)អ្នកប្រុសរបស់ម៉ែដោះ ម៉ែដោះនឹកខ្លាំងណាស់មេីលចុះពេញកម្លោះស្តូកបាត់...មិចក៏អ្នកប្រុសមកមិនប្រាប់ជាមុនចឹង...មិនចឹងទេម៉ែដោះនិងបានរៀបចំអាហារដែរអ្នកប្រុសចូលចិត្តទុកឲ្យណា...
<<ខ្ញុំថាចង់មក surprisedម៉ែដោះនិងណាម៉ែដោះនៅទីនេះសុខសប្បាយទេ..ម៉ែដោះចុះបងហ៊ុននោះ?
<<ម់ែដោះនៅទីមេះសុខសប្បាយធម្មតាទេណាអ្នកអ្នកប្រុសតូច លេាកប្រុសធំនៅខាងលេីណាចង់ឲ្យទៅតាមដែរទេ នាងហ្វិន...?>>
បាទមិនអីទេ ...ចាំខ្ញុំឲ្យអ្នកផេ្សងគេទៅមេីលខ្លួនឯង<<អ្នកណាទៅអ្នកប្រុស..?>>
ហិ..ហិ...ម៉ែដោះហ៎ាបងស៊ុងហ៊ុនឥលូវយ៉ាងមិចដែរ?<<..ហុឹម...ម៉ែដោះមិនដឹងគួររៀបរាប់យ៉ាងមិចទេដឹងត្រឹមតែថាពីមុនហេីយពេលនេះ..គឺពេលនេះរឹតតែពិបាកមេីលជាងពេលមុនទៅទៀតឃេីញលេាកប្រុសបែបនាក៎ម៉ែដោះពិបាកចិត្តខ្លាំងណាស់...តែបានអ្នកប្រុសតូចមកវិញបែបនាក៎!ម៉ែដោះសប្បាយ
ចិត្តណាស់ជួយនិយាយអ្នកប្រុសធំផង...ម៉ែដោះនិយាយលែងស្តាប់ហេីយ>>បាទ...ខ្ញុំដឹងហេីយម៉ែដោះ...អរ..តេីម៉ែដោះដឹងទេថាខ្ញុំនាំអ្នកណាមកជាមួយដែរ? !អ្នកណាទៅអ្នកប្រុស?នេះនែក៎...!
នេះអ្នកប្រុសជេក..អ្នកប្រុសជេយ៍..មែនទេ?
!នៅមានខ្ញុំមួយទៀតណាម៉ែដោះ..<ជុន>(រត់មកអេាប)អ៎ា...ម៉ែដោះពិតជានឹកខ្លាំងណាស់គ្មានចៅជុននៅផ្ទះនេះពិតជាស្ងប់ស្ងាត់ណាស់!ខ្ញុំក៏នឹកម៉ែដោះដូចគ្នា!ពូកែយកចិត្តណាស់យេីង..នេះមកមិចមិនប្រាប់មុន...ចាំម៉ែដោះទៅប្រាប់លេាកប្រុសធំណា!